Meid, ik post soms uren over de streams.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Mootie, behalve denken dat je de COS moet modden zie ik heel weinig echt over de streams van je, het is constant gepik op users, soms wel, en als je gelijk hebt zeg ik dat ook, maar vind je erg irritant, hoort dit in FB? Je slaat gesprekken dood die er soms best wel toe doen, mmet name je eigen visies die lang niet altijd verkeerd zijn.
lamme beschuldiging ze cost best vaak gewoon mee maar goed een vertekend beeld en utopia....quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Mootie, behalve denken dat je de COS moet modden zie ik heel weinig echt over de streams van je, het is constant gepik op users, soms wel, en als je gelijk hebt zeg ik dat ook, maar vind je erg irritant, hoort dit in FB? Je slaat gesprekken dood die er soms best wel toe doen, mmet name je eigen visies die lang niet altijd verkeerd zijn.
FB dingen moeten in het FB-topic.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:34 schreef mootie het volgende:
Even voor de goede orde. Ik vroeg alleen maar om Facebookpostjes in het centrale topic te zetten. Dit bericht was al een keer of 4 gepost. In het centrale topic kan iedereen het lezen.
Dit resulteerde in ongeveer 2 pagina's gezeik. Die vreselijke mootie was weer off topic.
Of je zet het gewoon in het juiste topic en alle dames houden hun waffel ipv als dolle honden allemaal op me te springen.
Daar zijn de mods voor, het is niet te doen om door dat gewauwel heen te scrollen, van jou en je medelopers, die dan ook nog een tandje bijzetten. Op een gegeven moment is het alleen nog maar gezuig. Voor jullie lol, maar voor de cossersquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:36 schreef mootie het volgende:
En spreek ook vooral alle andere Cossers aan die praktisch nooit over de streams posten, kan de Cos alleen maar beter van worden.
Het is een regel, hoe fucking lastig is dit zeg. Wat een kleuters, de een nog bijdehanter dan de ander.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
ja het verhaal van de spookrijder die denkt dat alle mensen spookrijden
neequote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Dus als ik wil vragen of iemand een facebookpost in het facebooktopic wil plaatsen, moet ik diegene eerst naar de Feedback halen en daar de vraag stellen?quote:
Jou en je meelopers? Het is, ik tel mee, 6 pagina's (!) belachelijk maken van iemand die netjes vraagt of de regel van het niet offtopic gaan toegepast kan worden. Wie zij dan de meelopers?!quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:39 schreef gereed het volgende:
[..]
Daar zijn de mods voor, het is niet te doen om door dat gewauwel heen te scrollen, van jou en je medelopers, die dan ook nog een tandje bijzetten. Op een gegeven moment is het alleen nog maar gezuig. Voor jullie lol, maar voor de cossers
Ik zie niemand spookrijden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Mijn medelopers?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:39 schreef gereed het volgende:
[..]
Daar zijn de mods voor, het is niet te doen om door dat gewauwel heen te scrollen, van jou en je medelopers, die dan ook nog een tandje bijzetten. Op een gegeven moment is het alleen nog maar gezuig. Voor jullie lol, maar voor de cossers
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Jou en je meelopers? Het is, ik tel mee, 6 pagina's (!) belachelijk maken van iemand die netjes vraagt of de regel van het niet offtopic gaan toegepast kan worden. Wie zij dan de meelopers?!
Nee, dat ga ik niet voor de 236e keer uitleggen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Mootie mag ik vragen wat jouw beweegredenen zijn dan? Waarom moet alles zo precies? Doe je als een mod? Wat stoort je?
Ik heb het over weken, maanden, dat je bezig bent. Je weet dondersgoed wat er bedoeld wordt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn medelopers?![]()
Rico, die het vandaag even met me eens was?
En trust me, lollig is het niet. Ik wil jou wel even met een hele groep afzeiken, kijken hoe leuk jij het vindt.
Maar Pullup was toch heel duidelijk?
Pfffff dat denk je toch echt niet, WTF, zo belangrijk is het ook niet, maar nogmaals mijn punt, soms sla je best wel interessante discussies dood, niet om je mening, maar om het feit dat je denkt MOD te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet voor de 236e keer uitleggen.
Lees de faq, lees de topicpointer, lees de Fb.
Tis goed met je.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:43 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik heb het over weken, maanden, dat je bezig bent. Je weet dondersgoed wat er bedoeld wordt.
Wat een aannames weer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Pfffff dat denk je toch echt niet, WTF, zo belangrijk is het ook niet, maar nogmaals mijn punt, soms sla je best wel interessante discussies dood, niet om je mening, maar om het feit dat je denkt MOD te zijn
Echt?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:45 schreef DKUp het volgende:
Je zou toch denken, dat deze discussie weer tot niks gaat leiden...
Nee Mootie ik bedoelde Facebooktopic. Sorry.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus als ik wil vragen of iemand een facebookpost in het facebooktopic wil plaatsen, moet ik diegene eerst naar de Feedback halen en daar de vraag stellen?
En geldt dit dan ook voor het roedel ramptoeristen wat zich ermee moet bemoeien?
Weken, maanden, dat ze bezig is?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:43 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik heb het over weken, maanden, dat je bezig bent. Je weet dondersgoed wat er bedoeld wordt.
geef me het nummer van jouw dealer danquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:43 schreef gereed het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook!quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weken, maanden, dat ze bezig is?
Ik wil me eigenlijk niet in deze discussie mengen, maar moet nu even.
Ze heeft niet altijd de toon die hier vaak heerst.
Maar nu stel je het zo alsof ze vreselijk bezig is.
Kweet niet hoor, maar ze heeft vaak gelijk in mijn ogen.
Soms fucking-irritant, maar wel gelijk
Dat lijkt me de oplossing, dat ik me aanpas. De rest blijft gewoon zijn of haar reet af vegen met de weinige regels die er zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Bind gewoon een beetje in, laten we gezellig Cossen
Als dat zou gebeuren zou Mootie niet zo "zeiken"quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind veel cos posts ook niet zo gezellig, vaak het zelfde vaak onzin dus zonkunnje overal wel over vallen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Nee pas je niet aan, want niemand past zich aan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me de oplossing, dat ik me aanpas. De rest blijft gewoon zijn of haar reet af vegen met de weinige regels die er zijn.
Het enige voordeel, na een 'uitbraakje' wordt er altijd een paar pagina's redelijk fatsoenlijk gecost.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee pas je niet aan, want niemand past zich aan.
Doe niet zo raar, we hebben het best leuk, en ja, het komt er soms vreemd uit, en je bent ook nodig met je gerelativeer, dat meen ik, wat het is soms niet best, ik ook niet, maar je bent geen mod, geef je mening gewoon en maak je niet zo drukquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me de oplossing, dat ik me aanpas. De rest blijft gewoon zijn of haar reet af vegen met de weinige regels die er zijn.
Helemaal toppie, als iedereen zich iets meer aan de regels houdt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, we hebben het best leuk, en ja, het komt er soms vreemd uit, en je bent ook nodig met je gerelativeer, dat meen ik, wat het is soms niet best, ik ook niet, maar je bent geen mod, geef je mening gewoon en maak je niet zo druk
hoe op!quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Helemaal toppie, als iedereen zich iets meer aan de regels houdt.
Ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige voordeel, na een 'uitbraakje' wordt er altijd een paar pagina's redelijk fatsoenlijk gecost.
dus jij bepaalt nu even hoe nootie moet posten maar zei mag niks zeggen over hoe anderen posten hmmm ja logisch hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, we hebben het best leuk, en ja, het komt er soms vreemd uit, en je bent ook nodig met je gerelativeer, dat meen ik, wat het is soms niet best, ik ook niet, maar je bent geen mod, geef je mening gewoon en maak je niet zo druk
Skeetig he?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus jij bepaalt nu even hoe nootie moet posten maar zei mag niks zeggen over hoe anderen posten hmmm ja logisch hoor
pff dat maak jij op uit mijn tekst?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus jij bepaalt nu even hoe nootie moet posten maar zei mag niks zeggen over hoe anderen posten hmmm ja logisch hoor
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pff dat maak jij op uit mijn tekst?
pffquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pff dat maak jij op uit mijn tekst?
echt? ik zei eigenlijk dat ik dus soms niet ok post en blij ben dat er mensen zijn die me er op wijzen........................ ik heb moeite met haar modgedragquote:
dat las ik ook maar je stuurt haar wel duidelijk naar een manier van posten iets waarvan je haar ook weer beschukdigdquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt? ik zei eigenlijk dat ik dus soms niet ok post en blij ben dat er mensen zijn die me er op wijzen........................ ik heb moeite met haar modgedrag
waarom?????quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat las ik ook maar je stuurt haar wel duidelijk naar een manier van posten iets waarvan je haar ook weer beschukdigd
vreemd dat je eruit haalt dat mootie mod wil zijnquote:
ja vraag dat jezelf maar eens goed af jaquote:
na jah laat maarquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreemd dat je eruit haalt dat mootie mod wil zijn
ik ga er even over denkenquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vraag dat jezelf maar eens goed af ja
hou je toch niet zo van de domme..ze gedraagt zich als een mod!! klaarquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreemd dat je eruit haalt dat mootie mod wil zijn
nogmaals,dealer,nummer svpquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:01 schreef gereed het volgende:
[..]
hou je toch niet zo van de domme..ze gedraagt zich als een mod!! klaar
Ze vraagt gewoon de regels na te leven, dat lijkt me toch geen modgedrag?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:01 schreef gereed het volgende:
[..]
hou je toch niet zo van de domme..ze gedraagt zich als een mod!! klaar
Ja, daar hoort een mod de cosser op te wijzen en niet zo'n wiseguyquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ze vraagt gewoon de regels na te leven, dat lijkt me toch geen modgedrag?
Mods doen het een stuk minder dan ik, in elk geval.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Wat dacht je er van als Cossers zelf eens op hun postgedrag zouden letten?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:04 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, daar hoort een mod de cosser op te wijzen en niet zo'n wiseguy
vervolgens heb je een heel item in FB! lekkere modquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Mods doen het een stuk minder dan ik, in elk geval.
Dat is niet aan jouquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat dacht je er van als Cossers zelf eens op hun postgedrag zouden letten?
Of is dat erg hoog gegrepen?
Mods zijn niet altijd aanwezig. Als Mootie een TR plaatst over offtopics en er dan een mod komt, dan is ze ook weer de gebeten hond.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:04 schreef gereed het volgende:
[..]
Ja, daar hoort een mod de cosser op te wijzen en niet zo'n wiseguy
Dit zijn allemaal mensen die niet meer in de Cos komen omdat het een grote brij is, sc, gezellige plaatjes, beetje chatten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Wist niet dat Mooties in een gezinspack kwamen, help!
Nee, maar de Cossers lappen alles lekker aan hun laars, er is toch bijna nooit een mod, hihihi.quote:
hmmm, meer maatjesquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal mensen die niet meer in de Cos komen omdat het een grote brij is, sc, gezellige plaatjes, beetje chatten.
Sterker nog, ook als de TR niet van mij is krijg ik op mijn flikker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Mods zijn niet altijd aanwezig. Als Mootie een TR plaatst over offtopics en er dan een mod komt, dan is ze ook weer de gebeten hond.
Al die offtopic discussies maken de COS veel minder leuk om nog mee te posten.
Weer eens, je snapt het niet he??? Ik draai al mee vanaf BB1, maar wat ik dus vind is dat je diiscussies doodslaat met e oeverloze gezeik over offtopic gedoe, mensen zitten daar, alles is on topicquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal mensen die niet meer in de Cos komen omdat het een grote brij is, sc, gezellige plaatjes, beetje chatten.
nee hoor users mogen ook gewoon helpen door iets te verzoeken, maar ja dat kan je er bij sommige met een voorhamer nog niet inrammenquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Geen idee of Pullup lekker is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vervolgens heb je een heel item in FB! lekkere mod
LOL, dat is gewoon je reinste onzin, sorry.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Weer eens, je snapt het niet he??? Ik draai al mee vanaf BB1, maar wat ik dus vind is dat je diiscussies doodslaat met e oeverloze gezeik over offtopic gedoe, mensen zitten daar, alles is on topic
Niets mis mee om een discussie dood te slaan als die discussie offtopic gaat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Weer eens, je snapt het niet he??? Ik draai al mee vanaf BB1, maar wat ik dus vind is dat je diiscussies doodslaat met e oeverloze gezeik over offtopic gedoe, mensen zitten daar, alles is on topic
Nou nog de regels bij iedereen doordringen en de FB kan dicht. Ik opteer hiervoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:10 schreef gereed het volgende:
[..]
Nee, dat weet iedereen zo langzamerhand wel
Of de Cos teruggeven aan Sly.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou nog de regels bij iedereen doordringen en de FB kan dicht. Ik opteer hiervoor.
Ik ook, we laten het toespreken aan de echte mods overquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:10 schreef rico80 het volgende:
Nou nog de regels bij iedereen doordringen en de FB kan dicht. Ik opteer hiervoor.
ja en soms wat socializen, we zijn geen robotsquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
LOL, dat is gewoon je reinste onzin, sorry.
Alles is on topic.
De mod die eerder meldde dat mijn opmerking over de Facebookposts terecht was?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik ook, we laten het toespreken aan de echte mods over
Volgens mij is dat een pagina of 6 terug in de COS al gedaan, maar er luistert werkelijk geen hond naar wat de mods zeggen. Of het nu pullup, lies, gert of dkup is/was, niemand luistert.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:11 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik ook, we laten het toespreken aan de echte mods over
En daar is nou de SC voor!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en soms wat socializen, we zijn geen robots
dat kan je niet vermijden, tuurlijk moet het niet te veel, maar laat het somsquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar is nou de SC voor!
We zijn er!
En dat inderdaad, de meeste mensen lijken schijt aan de mods te hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een pagina of 6 terug in de COS al gedaan, maar er luistert werkelijk geen hond naar wat de mods zeggen. Of het nu pullup, lies, gert of dkup is/was, niemand luistert.
Dan nog is het aan henquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een pagina of 6 terug in de COS al gedaan, maar er luistert werkelijk geen hond naar wat de mods zeggen. Of het nu pullup, lies, gert of dkup is/was, niemand luistert.
Soms wat socializen? Je kent het verhaal van de vinger en de hele hand, als er niets van gezegd wordt staan er zo anderhalve COS vol smileys en persoonlijke bespiegelingen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en soms wat socializen, we zijn geen robots
Mij hoor je ook echt niet klagen over soms.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan je niet vermijden, tuurlijk moet het niet te veel, maar laat het soms
heb ik me ook schuldig aan gemaakt, best heftige periode, en dan spreek je mensen met zelfde interesse, je leert elkaar een beetje kennenquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wat socializen? Je kent het verhaal van de vinger en de hele hand, als er niets van gezegd wordt staan er zo anderhalve COS vol smileys en persoonlijke bespiegelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |