quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Naarden in het Rifgebergte lag.
Dus dan is het geen catch22. Jij stelde namelijk dat we alleen olie konden krijgen door ons te bemoeien met binnenlandse aangelegenheden, waardoor we ook weer veel immigranten krijgen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:48 schreef moussie het volgende:
[..]
Ten eerste zitten die nogal ver weg, en ten tweede hebben die zich nooit bemoeit met de binnenlandse politiek in de diverse landen, dus waarom zouden de olielanden de kraan voor hun dichtdraaien?
Jij bent geen Marokkaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dat jij echt de enige bent die dit zegt? Dus kom eens met bewijs dat dit gesteld wordt door mensen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:48 schreef ccs het volgende:
[..]
Ik denk dat dat beter is want dan wordt het een grote gezellige boel met trommels en lekker gekruid eten. Heerlijk lijkt me dat. Niet van dat naziblank geteisem, daar moet ik niks van hebben.
De tering, in wat voor debiel alternatieve kringen begeef jij je dat je denkt dat dit rolmodellen zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:46 schreef ccs het volgende:
[..]
Deze foto is beter denk ik:
[ afbeelding ]
Een vrijgevochten volslanke westerse vrouw, die doet wat ze lekker zelf wil en niet op haar mondje gevallen is.
Samen met de rest van zijn opvattingen snap ik niet dat hij nog geen mooie islam baard heeft laten groeienquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gezien je standpunt omtrent de rol van de vrouw moet de orthodox islamitische kijk erop je toch erg aanspreken, ccs...
Het zijn frustraties vanwege het afgewezen zijn door uitbundig uitgedoste vrouwen denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De tering, in wat voor debiel alternatieve kringen begeef jij je dat je denkt dat dit rolmodellen zijn?
Nou ja, het is wel een punt bij bepaalde moslimjongens hè. Die gaan gespiegeld aan ccs dezelfde denkbeelden ontwikkelen en sluiten zich vervolgens aan bij een salafisten club idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Samen met de rest van zijn opvattingen snap ik niet dat hij nog geen mooie islam baard heeft laten groeien
Alleen gaat het nu over rechts-extremisten. Helaas Ryan3.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel een punt bij bepaalde moslimjongens hè. Die gaan gespiegeld aan ccs dezelfde denkbeelden ontwikkelen en sluiten zich vervolgens aan bij een salafisten club idd.
Dat is ook extreemrechts, het zijn in principe denkbeelden die voortkomen uit dezelfde manier van hoe je naar je wereld kijkt. Helaas Mutant01.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen gaat het nu over rechts-extremisten. Helaas Ryan3.
Dat is allemaal leuk en aardig. Maar nu gaat het over extreem-rechts niet extreem-salafistisch of whatever. Dat er gelijkenissen zijn in denkbeelden maakt ze nog niet gelijk - behalve dan gelijk in domheid. Het verdraaien van het onderwerp naar moslim / islam of whatsoever is nogal doorzichtig Ryan3. Dat doe je inmiddels in elk topic namelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is ook extreemrechts, het zijn in principe denkbeelden die voortkomen uit dezelfde manier van hoe je naar je wereld kijkt. Helaas Mutant01.
Wie is tegenwoordig een rolmodel voor vrouwen eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Euhm, als het zo'n rolmodel is, waarom ken ik haar dan niet?
En wat nu als ze blonde kindjes op de wereld zet, is ze dan wel ok?
Kakkert.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beyoncequote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wie is tegenwoordig een rolmodel voor vrouwen eigenlijk?
Ik denk dat je bij alle drie de grote godsdiensten het politieke spectrum van extreemrechts, via centrum naar extreemlinks parallel kunt leggen aan orthodoxe of fundamentalistische varianten van de religie, via algemeen aanvaarde en/of gematigde varianten naar sektarische varianten. En als iemand dan zegt (erodome in dit geval) dat de opvattingen over vrouwen en mannen van ccs overeenkomen met die van bepaalde moslims, dan is dat een correcte observatie, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig. Maar nu gaat het over extreem-rechts niet extreem-salafistisch of whatever. Dat er gelijkenissen zijn in denkbeelden maakt ze nog niet gelijk - behalve dan gelijk in domheid.
Dat is nogal persoonlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar irrelevant in dit topic. De opmerking van erodome dient in het licht van de opvattingen van css jegens die specifieke moslims gezien te worden. Hij neemt namelijk een hypocriet standpunt in. Een volstrekt andere insteek dan jouw 'moslims zijn slecht, Islam is eng' standaard langspeelplaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij alle drie de grote godsdiensten het politieke spectrum van extreemrechts, via centrum naar extreemlinks parallel kunt leggen aan orthodoxe of fundamentalistische varianten van de religie, via algemeen aanvaarde en/of gematigde varianten naar sektarische varianten. En als iemand dan zegt (erodome in dit geval) dat de opvattingen over vrouwen en mannen van ccs overeenkomen met die van bepaalde moslims, dan is dat een correcte observatie, denk ik.
Weet ik eigenlijk niet zo goed. Zijn er nog echt duidelijke rolmodellen in deze maatschappij waarbij je gewoon alle kansen hebt?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn (de meeste) extremistische christenen in bijvoorbeeld de V.S. extreem rechts. Religie en politieke voorkeur kan wel degelijk samengaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig. Maar nu gaat het over extreem-rechts niet extreem-salafistisch of whatever. Dat er gelijkenissen zijn in denkbeelden maakt ze nog niet gelijk - behalve dan gelijk in domheid. Het verdraaien van het onderwerp naar moslim / islam of whatsoever is nogal doorzichtig Ryan3. Dat doe je inmiddels in elk topic namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |