SPOILER: dood teringkonijn in de spoiler, allemaal klikken!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Fopje op 27-07-2015 21:49:34 ]![]()
kan aan mij liggen maar ik zie dat niet als statement van kijk mij eens veel bereikt hebbenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Euh, heeft niets met mijn al dan niet verlies te maken pop. Ze wees op haar succes, en ik zie ze niet. Afgezien van d'r succesvolle afvalpoging.
tevens monster van laak in de OP![]()
![]()
Dat vragen we ons bij jou ook nog steeds af.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb nooit geclaimd ergens heel goed in te zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat vragen we ons bij jou ook nog steeds af.![]()
Als jij die roadkill niet uit de OP haalt doe ik hetzelfde, bitchquote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hé als je zo doorgaat knal ik er een TR uit takkewijf!![]()
Ik heb al een TR gezet voor de roadkill.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Oh, nu ga jíj ineens uit van het beste van de mens? Jeetje. Vieze hippie.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:38 schreef seto het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar ik zie dat niet als statement van kijk mij eens veel bereikt hebben
tevens monster van laak in de OP
Ga ik wel in m'n eentje verzuurd zitten wezen. Is cool.![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij die roadkill niet uit de OP haalt doe ik hetzelfde, bitchbutthurrrrrtquote:![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 27 juli 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb nooit geclaimd ergens heel goed in te zijn.ik zeg alleen dat ik met andere dingen succesvoller ben dan met grammatica. Wat niet zo moeilijk is als je zo'n fout ziet. En BOOOOOOOOM.
![]()
Welke dingen dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ook nietik zeg alleen dat ik met andere dingen succesvoller ben dan met grammatica. Wat niet zo moeilijk is als je zo'n fout ziet. En BOOOOOOOOM.
![]()
Wat zouden de lurkers hier van vinden?
Ik ben wel benieuwd naar jullie standpunt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
And poof it's gone.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
ik woon niet in rotterdam dus ik heb nog enige levenslustquote:Op maandag 27 juli 2015 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, nu ga jíj ineens uit van het beste van de mens? Jeetje. Vieze hippie.
Ga ik wel in m'n eentje verzuurd zitten wezen. Is cool.![]()
Eerste bonuschick mag er wel zijn trouwens.
Ghehehehe
Of niet Deuce.
Ghehehehewe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Mss is dat het ja. Havenlucht vreet langzaam m'n will to live op.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik woon niet in rotterdam dus ik heb nog enige levenslust![]()
Zometeen niet meer.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:43 schreef McNulty het volgende:
Eerste bonuschick mag er wel zijn trouwens.
Ghehehehe
Of niet Deuce.
Ghehehehe![]()
Weet je zeker dat je die zelf niet hebt opgevreten?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mss is dat het ja. Havenlucht vreet langzaam m'n will to live op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |