Adebayor zal deze week dan wel medisch gekeurd worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:33 schreef McGrath het volgende:
Tim Sherwood has spoken confidently about breaking that cycle. “I am allowed to sign whoever I want as long as I can justify the signing,” the Villa manager said at the start of May.
Godverdomme, nu ga ik wachten op een fantastische nieuwe spits natuurlijk
Adebayor is het verboden woord.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Adebayor zal deze week dan wel medisch gekeurd worden.
quote:"Concerning Angel Di Maria, the move is close to be finalised," Blanc said on the Ligue 1 champions' pre-season tour of the US.
Goed nieuws.quote:
Jammer. Goede speler, met ernstige vormdip, maar om hem nou naar zo'n waardeloze competitie als de Franse te zien 'vluchten', ipv zich terugknokken op het hoogste niveau, is gewoon zonde.quote:
Snel gehandeld.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:49 schreef McGrath het volgende:
Bacuna raakt trouwens zijn basisplaats nu wel echt kwijt. Crespo van Cordoba ondergaat ook deze week zijn medische keuring.
Di Maria is een overschatte voetballer die zijn geld nooit waard was, zou de next big thing worden, maar laat één keer in het seizoen iets moois zien. Beetje gevalletje Nani...quote:Op maandag 27 juli 2015 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jammer. Goede speler, met ernstige vormdip, maar om hem nou naar zo'n waardeloze competitie als de Franse te zien 'vluchten', ipv zich terugknokken op het hoogste niveau, is gewoon zonde.
Een DiMaria in vorm is gewoon een aanwinst voor ieder team, en Van Gaal is ook niet bepaald een topcoach wanneer je zo'n goede speler op zo'n manier zo snel al weer afschrijft, ipv hem mentaal te steunen en terug weet te brengen op zijn normale niveau...
Ik dacht dat je bedoelde dat een week wel heel ruim genomen was aangezien het één dag later al wasquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja, waarom zou het niet deze week zijn?
Bedoelde meer dat ik niet had verwacht dat we hem vanmiddag al in een Villa-trainingspak en shirt zouden zien.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat een week wel heel ruim genomen was aangezien het één dag later al was
Ik ook niet. Maar wist dat het eraan zat te komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:57 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik niet had verwacht dat we hem vanmiddag al in een Villa-trainingspak en shirt zouden zien.
Ik word er nog niet warm van hoor, die aankopen tot nu toe...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:56 schreef McGrath het volgende:
Maar goed, nog een spits en een middenvelder erbij en we zijn weer compleet.
De meeste heb ik ook nog nooit zien spelen, aangezien ik niet echt een fan ben van de franse competitie. Maar het is altijd afwachten bij dat soort aankopen. Als Chelsea iets koopt heb je er vaak genoeg al wel wat van gehoord, zo gaat dat niet bij een degradatiekandidaatquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik word er nog niet warm van hoor, die aankopen tot nu toe...
Ik denk dat ik het dan niet kan laten om een shirtje van hem te kopen...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:06 schreef Downwards het volgende:
Als Emmanuel eenmaal binnen is, straalt het geheel direct veel meer klasse uit.
quote:Tottenham Hotspur striker Emmanuel Adebayor has been at Aston Villa's training ground today, according to Sky sources.
quote:De Engelse pers bericht dat Rojo vergat zijn paspoort te verlengen. Dat was nog wel geldig gedurende zijn deelname aan de Copa, maar daarna niet meer. Van Gaal kon de vergeetachtigheid van zijn verdediger bepaald niet waarderen en legt Rojo daarom een boete op van naar verluidt twee weeksalarissen. De stopper staat op de loonlijst voor 100.000 euro per week en mag dus twee ton aftikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |