abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154670924
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de andere kant was het qua dingen kunnen zoeken wel handig dat die pagina niet gelijk uit de lucht was.

Wat mij betreft mogen ze die pagina zelfs open houden (zonder afbeeldingen) met daarop een melding dat het een fake account was waarop misbruik gemaakt werd van foto's van een ander.
Ja daar heb je gelijk in. Maar waarschijnlijk heeft iedereen de pagina gerapporteerd bij Facebook. Open houden is wel een goed idee, maar dan vind ik wel dat er ook een echte foto bij moet van die gast. Een voor iedereen toegankelijke schandpaal ^O^
  maandag 27 juli 2015 @ 12:23:16 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154670960
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hoezo..? het is toch precies wat er aan de hand is..? Ze is weggelopen en heeft niets laten horen..

[..]

[..]

Hoezo aanname..? Ze is vrijwillig weggelopen..

[..]

Ja ik ben een rare gast, en iedereen die over vieze mannetjes, sexparkings, etc liep te roepen niet he..? :')
Hoe weet jij dat er verder niets aan de hand is.
Het enige wat we tot nu toe weten is dat ze:

- Waarschijnlijk vrijwillig uit haar tent verdwenen is.
- Dat ze nu in een bus naar Rotterdam gevonden is.

Hoe jij op basis daarvan kunt concluderen dat ze niet alleen volledig vrijwillig de camping verlaten heeft en dat er tussen dat vertrek en het moment dat ze gevonden is niets gebeurd is wat ze niet wilde snap ik niet, want er is simpelweg nog niets bekend over de tussenliggende 5 dagen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 juli 2015 @ 12:25:06 #103
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_154671008
Was ook niet echt weer om in een weiland te slapen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_154671011
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:21 schreef vaneiges het volgende:
Ben benieuwd waarom dat FB-account erbij gehaald is, en door wie. Zou wel een verrotte streek zijn als het door de vader verzonnen is om de politie te forceren het kind op te sporen terwijl hij wist dat ze voor hem gevlucht is. Of was de persoon erachter werkelijk bij het weglopen betrokken? Het verhaal is nog niet rond. Hoop dat ze een goede vertrouwenspersoon krijgt.
Het was een vermoeden van de vader
  maandag 27 juli 2015 @ 12:26:33 #105
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154671045
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat er verder niets aan de hand is.
Het enige wat we tot nu toe weten is dat ze:

- Waarschijnlijk vrijwillig uit haar tent verdwenen is.
- Dat ze nu in een bus naar Rotterdam gevonden is.

Hoe jij op basis daarvan kunt concluderen dat ze niet alleen volledig vrijwillig de camping verlaten heeft en dat er tussen dat vertrek en het moment dat ze gevonden is niets gebeurd is wat ze niet wilde snap ik niet, want er is simpelweg nog niets bekend over de tussenliggende 5 dagen.
Waar zeg ik dat er verder niets aan de hand is..?
Je zou een post misschien twee keer moeten lezen.. tien seconden nadenken, en dan pas reageren..

Het is overduidelijk geworden dat de relatie tussen pa en dochter toch niet zo was als de vader dacht: Het is niets voor haar, we hadden geen ruzie, etc..

Het is dus wel iets voor haar, en daar heeft ie overheen gekeken..
Ze had zelfs een deken mee
pi_154671126
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:25 schreef Rucola het volgende:

[..]

Het was een vermoeden van de vader
Arm kind. Hoop dat ze bij een vriendin met normale ouders kan gaan wonen. En dat er niet vergeten wordt te onderzoeken of de andere dochter daar wel kan blijven.
  maandag 27 juli 2015 @ 12:30:22 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154671149
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:19 schreef DustPuppy het volgende:
Je mag blijkbaar geen aannames maken over de relatie met de ouders, maar wel over dat ze door een pedofiel of een loverboy ontvoerd is, want dat komt (blijkbaar?) zoveel meer voor dan een pubermeisje dat met haar ouders in de clinch ligt.

Dus...
Nou nee, dat ze bij iemand terechtgekomen is die niet het beste met haar voorhad was een mogelijkheid op basis van een heel fout FB-profiel waar ze contact mee had, de conclusie dat ze "dus" geen goede relatie met haar ouders zou hebben is een hele andere aanname.

Een onbekende die een fake FB-account jarenlang onderhoudt met ogenschijnlijk het doel jonge meisjes imponeren verdenken van betrokkenheid bij een verdwijning is een ander verhaal dan de ouders ervan beschuldigen dat ze geen goede band met het kind hadden omdat het kind verdwenen is.

Hoe dan ook moet het kind op een of andere manier vertrokken zijn van de camping, en de kans dat ze daarbij hulp heeft gehad van iemand die beschikking heeft over een vervoersmiddel is vrij groot, daarbij moet ze de afgelopen dagen ook ergens onderdak geweest zijn, en als dat bij de ouders van een vriendinnetje was, dan hadden die inmiddels echt wel de instanties ingeschakeld.
Al even afgezien van het feit dat een vriendje/vriendin van mijn kind hier best welkom zou zijn als het thuis niet lekker zou lopen, maar het informeren van de ouders zou wel het eerste zijn wat ik zou doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154671150
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:29 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Arm kind. Hoop dat ze bij een vriendin met normale ouders kan gaan wonen. En dat er niet vergeten wordt te onderzoeken of de andere dochter daar wel kan blijven.
Wat?
pi_154671177
quote:

[..]

Lezen is ook een kunst hé.. :W
  maandag 27 juli 2015 @ 12:33:08 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154671209
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat er verder niets aan de hand is..?
Je zou een post misschien twee keer moeten lezen.. tien seconden nadenken, en dan pas reageren..

Het is overduidelijk geworden dat de relatie tussen pa en dochter toch niet zo was als de vader dacht: Het is niets voor haar, we hadden geen ruzie, etc..

Het is dus wel iets voor haar, en daar heeft ie overheen gekeken..
Er is ook nog een moeder hè.... als het kind vader uitkotst en helemaal niet met hem op vakantie wil zijn (of überhaupt nog bij hem wil zijn), dan kan ze prima naar haar moeder, en zeker een 13-jarige zal door de rechter helemaal niet gedwongen worden bij de andere ouder te verblijven als ze dat echt niet wil.

Maar kennelijk is ze daar ook niet naartoe gegaan, haar vriendinnen wisten kennelijk ook niet van een vermeende beroerde situatie thuis....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_154671218
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zou een teken kunnen zijn dat ze helemaal niet met iemand afgesproken heeft maar erop rekende in de open lucht te moeten overnachten.
pi_154671223
quote:

[..]

je hebt nogal een wilde fantasie :{w
  maandag 27 juli 2015 @ 12:34:37 #113
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_154671238
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, dat ze bij iemand terechtgekomen is die niet het beste met haar voorhad was een mogelijkheid op basis van een heel fout FB-profiel waar ze contact mee had, de conclusie dat ze "dus" geen goede relatie met haar ouders zou hebben is een hele andere aanname.

Een onbekende die een fake FB-account jarenlang onderhoudt met ogenschijnlijk het doel jonge meisjes imponeren verdenken van betrokkenheid bij een verdwijning is een ander verhaal dan de ouders ervan beschuldigen dat ze geen goede band met het kind hadden omdat het kind verdwenen is.

Hoe dan ook moet het kind op een of andere manier vertrokken zijn van de camping, en de kans dat ze daarbij hulp heeft gehad van iemand die beschikking heeft over een vervoersmiddel is vrij groot, daarbij moet ze de afgelopen dagen ook ergens onderdak geweest zijn, en als dat bij de ouders van een vriendinnetje was, dan hadden die inmiddels echt wel de instanties ingeschakeld.
Al even afgezien van het feit dat een vriendje/vriendin van mijn kind hier best welkom zou zijn als het thuis niet lekker zou lopen, maar het informeren van de ouders zou wel het eerste zijn wat ik zou doen.
Het is meer dat als je suggereert dat ze misschien met een pedofiel of loverboy of iemand anders die haar kwaad wilt doen meegaat, dat aanvaard wordt met een instemmend "zou zomaar kunnen", maar op het moment dat je suggereert dat ze misschien wel in onmin met de ouders lag je meteen aangevallen wordt met: "Dat is wel een hele naïeve aanname! Hoe kun je dat nou weten !? bla bla bla!".

Dat is nogal met 2 maten meten.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_154671272
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

haar vriendinnen wisten kennelijk ook niet van een vermeende beroerde situatie thuis....
Dat lijkt mij normaal. Uit schaamte worden misstanden thuis geheim gehouden.
  maandag 27 juli 2015 @ 12:37:00 #115
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154671302
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is ook nog een moeder hè.... als het kind vader uitkotst en helemaal niet met hem op vakantie wil zijn (of überhaupt nog bij hem wil zijn), dan kan ze prima naar haar moeder, en zeker een 13-jarige zal door de rechter helemaal niet gedwongen worden bij de andere ouder te verblijven als ze dat echt niet wil.

Maar kennelijk is ze daar ook niet naartoe gegaan, haar vriendinnen wisten kennelijk ook niet van een vermeende beroerde situatie thuis....
Door de rechter gedwongen :? :{w

Over aannames gesproken...

Pappie en mammie zijn veel te druk met hun eigen relaties... dat lijkt me meer de basis om weg te lopen en niets te laten horen..
Maar een scheiding is al geen beroerde situatie meer tegenwoordig blijkbaar
  maandag 27 juli 2015 @ 12:37:58 #116
43642 Bayswater
pi_154671325
Pubers van rond de 13 zijn vaak al vreselijk tegendraads, en die van gescheiden ouders meestal nog een druppeltje erger is mijn ervaring. Hoor vrienden van mij steen en been klagen. Het is dus niet zo apart om een mindere band te hebben in deze levensfase van je kind.
Life lies a slow suicide
  maandag 27 juli 2015 @ 12:38:21 #117
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154671335
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Zou een teken kunnen zijn dat ze helemaal niet met iemand afgesproken heeft maar erop rekende in de open lucht te moeten overnachten.
Iig dat ze slim genoeg was om te bedenken dat ze het koud zou kunnen krijgen in haar joggingbroek..
pi_154671373
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:37 schreef Bayswater het volgende:
Pubers van rond de 13 zijn vaak al vreselijk tegendraads, en die van gescheiden ouders vaak nog een druppeltje erger is mijn ervaring. Hoor vrienden van mij steen en been klagen. Het is dus niet zo apart om een mindere band te hebben in deze levensfase,
Kinderen met normale stabiele ouders die van ze houden zijn niet vreselijk tegendraads of een druppeltje erger.

Die vrienden van je hadden beter geen kinderen moeten krijgen.
  maandag 27 juli 2015 @ 12:41:18 #119
43642 Bayswater
pi_154671403
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:40 schreef vaneiges het volgende:

[..]

Kinderen met normale stabiele ouders die van ze houden zijn niet vreselijk tegendraads of een druppeltje erger.

Bedankt voor je bijdrage. :D
Pubers horen tegendraads te zijn, goed voor de ontwikkeling.
Life lies a slow suicide
pi_154671414
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:37 schreef Bayswater het volgende:
Pubers van rond de 13 zijn vaak al vreselijk tegendraads, en die van gescheiden ouders meestal nog een druppeltje erger is mijn ervaring. Hoor vrienden van mij steen en been klagen. Het is dus niet zo apart om een mindere band te hebben in deze levensfase van je kind.
Dit dus.
Is volkomen normaal om op die leeftijd tegen je ouders te schoppen en soms een hekel aan ze te hebben.
Is onderdeel van het zelfstandig worden.
Vrienden van mij maken inderdaad hetzelfde mee nu, vooral op vakantie! :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 27 juli 2015 @ 12:42:36 #121
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_154671430
quote:

[..]

Haha, jij hebt nooit een normale jeugd gehad :D
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_154671434
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Iig dat ze slim genoeg was om te bedenken dat ze het koud zou kunnen krijgen in haar joggingbroek..
Dat is niet aan de orde als je verwacht in een auto te kunnen stappen of de bus te nemen naar een onderdakadres.
  maandag 27 juli 2015 @ 12:43:13 #123
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154671450
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:41 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage. :D
Pubers horen tegendraads te zijn, goed voor de ontwikkeling.
Klopt, maar leer ze wel ff dat ze zonder enige consequenties een briefje neer moet leggen of iets van zich moet laten horen binnen een bepaalde tijd...

Kunnen ze verder zo tegendraads zijn als ze willen... :Y
  maandag 27 juli 2015 @ 12:43:20 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154671452
quote:

[..]

Wat een BS....

Ik dank OLH op m'n blote knieën dat mijn kind niet half zo tegendraads was als ik in de puberteit, en de omgevingsfactoren waren voor mijn puberteit een stuk gunstiger dan voor de zijne.
Ik heb overigens ook niet de illusie dat mijn jongste ook net zo soepel door de puberteit zal komen, terwijl dat toch echt een kind van dezelfde moeder is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 juli 2015 @ 12:43:32 #125
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_154671460
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:41 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dit dus.
Is volkomen normaal om op die leeftijd tegen je ouders te schoppen en soms een hekel aan ze te hebben.
Is onderdeel van het zelfstandig worden.
Vrienden van mij maken inderdaad hetzelfde mee nu, vooral op vakantie! :)
Dan alsnog is 4/5 nachten weg zijn wel heftig hoor. :{ Ik wist ook wel beter toen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')