Waar haal je die informatie toch vandaan?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oke.. bus trein... whatever
Eehm jawel... ze zag eruit alsof ze zo uit bed kwam en was in goede gezondheid
Volgens de politie is de aanhouding van de 41-jarige man het resultaat van eigen onderzoek en niet van tips. Denk dus niet dat hij de eigenaar van het fake profiel op FB is.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aanname dat de aangehouden man de eigenaar is van het FB-profiel.
Werd gezegd door getuige die in de bus zat.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze zag eruit alsof ze zo uit bed kwam? Waar staat dat?
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:11 schreef sneakydesert het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
Verslag van een ooggetuige.
Ken je bronnen voordat je zo schreeuwt...quote:Op maandag 27 juli 2015 19:25 schreef Leandra het volgende:
En ze zag eruit alsof ze zo uit bed kwam? Waar staat dat?
Uit de pers/van de politiequote:Op maandag 27 juli 2015 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie toch vandaan?
Het zou een bekende zijn? Waar lees je dat precies?
In goede gezondheid zegt zonder verhoor en onderzoek ook nog niet veel, behalve dat ze niet dood of zwaar gewond was.
De politie heeft veel bevoegdheden en diverse digitale diensten hebben protocollen klaarliggen mocht de politie om informatie komen vragen. Contactgegevens van MSN, Google of Whatsapp kunnen direct worden opgevraagd. Dan is het zoeken naar de mensen achter de namen/nummers.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:26 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Volgens de politie is de aanhouding van de 41-jarige man het resultaat van eigen onderzoek en niet van tips. Denk dus niet dat hij de eigenaar van het fake profiel op FB is.
Iedereen is verdacht tot er een rechtzaak is geweest, dat zegt helemaal niksquote:Op maandag 27 juli 2015 19:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan had de politie meneer wel op iets andere basis aangehouden... hij is enkel verdacht, let op.. verdacht, van het uit de ouderlijke macht onttrekken van...
Dat stelt niet zo veel voor... anders had de politie echt wel even hun scoringsdrang laten gelden en geroepen: we got him...
Nee okay, dat van die bekende dat verzin je dus iedere keer gewoon. Dat wilde ik even weten.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ken je bronnen voordat je zo schreeuwt...![]()
Dat vertelde een ooggetuige..
[..]
Uit de pers/van de politie
In goede gezondheid betekend dat wat er gezegd word he..?
Ja ik denk niet dat het een totaal onbekende van haar was nee.. dan was het niet dat ze onherkenbaar wou zijn... had ze wel direct geroepen wie ze was, en wat er gebeurt was
En ja.. ook dat vertelde die getuige
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij meldt toch nergens waar het vandaan komt? Felixa wel.
Mens... please..quote:Op maandag 27 juli 2015 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee okay, dat van die bekende dat verzin je dus iedere keer gewoon. Dat wilde ik even weten.
Niet gezien, maar ik kan het wel begrijpen. Gelukkig loopt 99,99% van alle vermissingszaken goed af, maar jouw dochter zal maar net tot die 0,01% behorenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zag die vader net op TV... aardig depri blik in zijn ogen.
Je bent echt zo'n irritante toevoeging hier samen met va-nogiets. Je roept steeds zaken alsof het feiten zijn terwijl je het niet weet.quote:
Zelfs niet als half NL dat kind aan het zoeken is en het zelfs op het nieuws komt?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef vaneiges het volgende:
Kan het een familielid of huisvriend geweest zijn waar ze heen gevlucht is? Ik zou ook niet meteen de politie bellen als mijn pubernichtje hier kwam uithuilen over haar kutouders. Zou niet eens in me opkomen eerlijk gezegd.
Echt he, die mensen hierquote:Op maandag 27 juli 2015 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs niet als half NL dat kind aan het zoeken is en het zelfs op het nieuws komt?
En als dat gebeurt zet je haar een dag later in een bus, zonder het alsnog te melden?
Bijzonder, en dat terwijl ze twee ouderlijke huizen heeft....quote:Op maandag 27 juli 2015 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politie houdt het meisje vast en laat haar nog niet naar haar ouders gaan ivm onderzoek dat nog loopt. Ouders zouden het kunnen beïnvloeden, aldus RTL nieuws
Zal ik even al je posts in dit topic erbij pakken..?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:37 schreef Rucola het volgende:
[..]
Je bent echt zo'n irritante toevoeging hier samen met va-nogiets. Je roept steeds zaken alsof het feiten zijn terwijl je het niet weet.
Godsamme. Vraag me af of je dit soort dingen nou zegt omdat je aandacht wil of echt omdat je zo'n zieke denkwijze hebtquote:Op maandag 27 juli 2015 19:36 schreef vaneiges het volgende:
Kan het een familielid of huisvriend geweest zijn waar ze heen gevlucht is? Ik zou ook niet meteen de politie bellen als mijn pubernichtje hier kwam uithuilen over haar kutouders. Zou niet eens in me opkomen eerlijk gezegd.
Zolderkamer zit al vanaf begin van dit topic te trollen. Dat je dat nog niet doorhebt.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs niet als half NL dat kind aan het zoeken is en het zelfs op het nieuws komt?
En als dat gebeurt zet je haar een dag later in een bus, zonder het alsnog te melden?
Als je er blij van wordt, volgens mij heb je toch niet zoveel te doen. Je post al de hele dag als ik teruglees ben je overalquote:Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zal ik even al je posts in dit topic erbij pakken..?![]()
Bron? Link?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Politie houdt het meisje vast en laat haar nog niet naar haar ouders gaan ivm onderzoek dat nog loopt. Ouders zouden het kunnen beïnvloeden, aldus RTL nieuws
Ze reageerde op vaneiges, niet op zolderkamer.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zolderkamer zit al vanaf begin van dit topic te trollen. Dat je dat nog niet doorhebt.
Ben je nu jaloers ja..?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:40 schreef Rucola het volgende:
[..]
Als je er blij van wordt, volgens mij heb je toch niet zoveel te doen. Je post al de hele dag als ik teruglees ben je overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |