Er werden wurgplekken gevonden bij zijn nek en hij was ook in contact gekomen met een teaser.zo'n shock ding.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Die had toch zelfmoord gepleegd in het park?
Maar officieel staat het nog steeds te boek als zelfmoord.... daar verander je niet zo snel wat aan.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Er werden wurgplekken gevonden bij zijn nek en hij was ook in contact gekomen met een teaser.zo'n shock ding.
Als ie alleen daarvoor is aangehouden, lijkt het er op dat ie het meisje even rust wilde gunnen, en toen die media zooi losbrak, kon hij niet meer terug..?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hoe kom je bij de conclusie uit dat het een bekende moet zijn?
in de bus, en over heel netjes weten we niksquote:Op maandag 27 juli 2015 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als ie alleen daarvoor is aangehouden, lijkt het er op dat ie het meisje even rust wilde gunnen, en toen die media zooi losbrak, kon hij niet meer terug..?
Ik heb ook geen idee hoor..
Maar als dat de enige reden van aanhouding is, lijkt het me vreemd dat hij een kwaadwillende is, ze is immers heel netjes op de trein gevonden...
Oke.. bus trein... whateverquote:Op maandag 27 juli 2015 18:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
in de bus, en over heel netjes weten we niks
Weet al wie het is, leipo van het dorp.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, iig fijn dat jij gewoon post, hebben we al één FOK!ker uitgesloten
Vertel? niet zn naam maar waarom het een leipo isquote:Op maandag 27 juli 2015 18:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet al wie het is, leipo van het dorp.
Mijn bericht is verwijderd. Geen idee waarom, maar ik zal het nogmaals in Jip-en-Janneketaal uitleggen.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:30 schreef Awsom het volgende:
Heb je je koffertje al ingepakt, BabeWatcher?
Zie mn edit..quote:Op maandag 27 juli 2015 18:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Ik ken de familie e.d. dus ga ze niet namen en shamen
flauwwquote:Op maandag 27 juli 2015 18:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Ik ken de familie e.d. dus ga ze niet namen en shamen
Hoezo..? er is niet bekend of en wat ie evt gedaan zou hebben of hoe ie betrokken is, hij word enkel verdacht het kind te hebben onttrokken aan het ouderlijk gezag...quote:
Wat kan mij zijn naam nou schelenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoezo..? er is niet bekend of en wat ie evt gedaan zou hebben of hoe ie betrokken is, hij word enkel verdacht het kind te hebben onttrokken aan het ouderlijk gezag...
Dan hoeft zn naam idd niet zomaar op t www
Ik vind het zo'n raar begrip: "aan het ouderlijk gezag onttrokken". Kinderen kunnen dus nooit een vertrouwenspersoon hebben die ze zelf uitzoeken.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoezo..? er is niet bekend of en wat ie evt gedaan zou hebben of hoe ie betrokken is, hij word enkel verdacht het kind te hebben onttrokken aan het ouderlijk gezag...
Dan hoeft zn naam idd niet zomaar op t www
Jawel, als die persoon dan ook netjes tegen de ouders of betrokken instanties vertelt dat het kind bij hem / haar is.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n raar begrip: "aan het ouderlijk gezag onttrokken". Kinderen kunnen dus nooit een vertrouwenspersoon hebben die ze zelf uitzoeken.
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:30 schreef Awsom het volgende:
Heb je je koffertje al ingepakt, BabeWatcher?
Als een kind thuis wordt geslagen door vader van 2 meter 10. Moet ik dan naar die vent toe gaan 'uw kind is bij mij *liefkijkt* 'quote:Op maandag 27 juli 2015 19:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jawel, als die persoon dan ook netjes tegen de ouders of betrokken instanties vertelt dat het kind bij hem / haar is.
Nee, dan moet jij dat aangeven bij de officiële instanties en melden dat het kind bij jou is.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als een kind thuis wordt geslagen door vader van 2 meter 10. Moet ik dan naar die vent toe gaan 'uw kind is bij mij *liefkijkt* '
Kinderen weten de weg naar officiële instanties niet en uit ervaring weten we hoe slecht de officiële instanties zijn.
En als het nou gewoon een pedofiel was?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als een kind thuis wordt geslagen door vader van 2 meter 10. Moet ik dan naar die vent toe gaan 'uw kind is bij mij *liefkijkt* '
Kinderen weten de weg naar officiële instanties niet en uit ervaring weten we hoe slecht de officiële instanties zijn.
Dat maakt de acties van zo'n 'kindervriend' natuurlijk niet ineens legaal, alleen omdat hij geen slechte bedoelingen heeft.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mijn bericht is verwijderd. Geen idee waarom, maar ik zal het nogmaals in Jip-en-Janneketaal uitleggen.
Je hebt kindervrienden en je hebt pedofielen. Een kindervriend zal een kind nooit pijn doen, gevangen houden of binnendringen. Een voorbeeld van een kindervriend is Michael Jackson. Je hebt ook pedofielen. Dat zijn beesten die kinderen verkrachten en vermoorden. Voorbeelden van een pedofiel zijn Marc Dutroux en Joris Demmink.
Dan nog bel je de ouders om te laten weten dat hun kind in orde is. Daar hoef je niet direct een adres of naam bij te noemen. Tevens bel je dan je lokale politie bureau om de situatie uit te leggen en laat je dat kind eventueel zijn of haar verhaal doen aan een agent die de situatie dan in kan schatten.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |