Klopt, maar elke keer als Rick iets moreel dubieus doet is Darryl er niet bij. Dat is volgens mij bewust, aangezien Darryl anders een conflict zou beginnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:23 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Bij die kannibalen, was hij achter de ontvoerders van Beth aan.
Je bedoelt zo'n korrelig instagram achtig filter ipv zwart/wit? Had ik ook betere optie gevonden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:19 schreef tralalala het volgende:
Ze hadden gewoon zo'n Band of Brothers filter moeten pakken.
Dit!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik vermoed dat die toeter niet expres is gedaan om de zombies te verstoren maar meer per ongeluk.
Rick en de groep zouden een "dry run" doen en dus de mensen uit Alexandria weten niet dat al die zombies daar lopen. Ik denk meer dat het een roep om hulp is uit het dorpje omdat daar ook iets gebeurd is. Aanval van die Wolves misschien?
Dat was mijn idee, hop, napalm erover. Alleen, dat spul ligt niet overal op de rekken. En benzine en dergelijke zijn al schaars, dus dat wordt ook lastig.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat zouden jullie eigenlijk gedaan hebben met al die zombies in de pit? Had je er geen groot inferno van kunnen maken?
Rick zei vlgens mij nog dat ze niet voor verrassingen wilden komen staan (dus beter alles gelockt ) dan dat je nu alles doodt en er springt weer zo n jumpscarezombiequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Waarom moest Glenn nu last minute die zombies gaan doden die achter het glas zaten, toen ze een dag eerder er al met een grote groep langsliepen "Oh die moeten we morgen nog even dood maken".
Doe dat dan meteen en niet wanneer al die zombies afgeleid worden... Of heb ik iets gemist waarom ze dit deden?
Rick heeft hem niet weggestuurd, hij ging zelf achter die ontvoerders aan. Dat hij niet bij die slachting is komt dus niet door Rick.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Klopt, maar elke keer als Rick iets moreel dubieus doet is Darryl er niet bij. Dat is volgens mij bewust, aangezien Darryl anders een conflict zou beginnen.
Nee, komt door de schrijvers die die twee bij dit soort dingen niet bij elkaar willen hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:41 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Rick heeft hem niet weggestuurd, hij ging zelf achter die ontvoerders aan. Dat hij niet bij die slachting is komt dus niet door Rick.
Hopelijk houden ze de snelheid het hele seizoen erin. Maar jammer genoeg leerde de voorgaande seizoenen ons dat de opvolgende afleveringen een beetje voortkabbelen, om uiteindelijk weer in een stroomversnelling met cliffhanger te eindigen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:36 schreef Skwish het volgende:
Die zwart/wit scenes vond ik wel wat hebben. Wel vreemd dat ze in bijna één aflevering zoveel afhandelen (van ontdekking zombiehorde tot het weglokken daarvan + introductie nieuwe groep). Normaal doen ze hier een half seizoen over.
Nee, juist niet. Die flashbacks zijn niet van jaren terug. Omdat de scenes zo recent waren vond ik de hoge resolutie zonder kleur wel wat hebben. Het gaat 'm om de eenvoud, niet zozeer om de special effects.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n korrelig instagram achtig filter ipv zwart/wit? Had ik ook betere optie gevonden.
Zwart/wiite foto's of film is alleen mooi indien korrelig met soort jaren 30 filter, met hele diepe zwarte kleur, niet 50 tinten grijs.
En het zal mij niks verbazen als die priester de claxon hanteert, om zo het bijbelsche einden der tijden over iedereen af te roepen
Goed punt van die dry run. Had ik me nog niet eens gerealiseerd; de persoon die toetert weet niet dat de walkers loslopen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Ik vermoed dat die toeter niet expres is gedaan om de zombies te verstoren maar meer per ongeluk.
Rick en de groep zouden een "dry run" doen en dus de mensen uit Alexandria weten niet dat al die zombies daar lopen. Ik denk meer dat het een roep om hulp is uit het dorpje omdat daar ook iets gebeurd is. Aanval van die Wolves misschien?
De bewoners van Alexandria hebben jaren in relatieve veiligheid kunnen leven. Slechts een enkele walker werd er in de buurt waargenomen. Logisch dus dat de bewoners in paniek raken door de grote zwerm walkers in de nabijheid, wanneer ze niet weten dat dit juist het plan is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:59 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Goed punt van die dry run. Had ik me nog niet eens gerealiseerd; de persoon die toetert weet niet dat de walkers loslopen.
Wat ik alleen minder logisch vind is dat die toeter ipv 2 seconden ("help us!") minstens een minuut (ws langer) ingedrukt moet blijven? Los van de walkers in de pit, wéét je gewoon dat any remaining walker in een flinke radius richting Alexandria komt zetten. En ik neem aan dat dat niet ideaal is als je al je handen volhebt aan *whatever de reden van het toeteren was*
Misschien ligt er een dode boven op de knop van de toeterquote:Op donderdag 15 oktober 2015 07:59 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Goed punt van die dry run. Had ik me nog niet eens gerealiseerd; de persoon die toetert weet niet dat de walkers loslopen.
Wat ik alleen minder logisch vind is dat die toeter ipv 2 seconden ("help us!") minstens een minuut (ws langer) ingedrukt moet blijven? Los van de walkers in de pit, wéét je gewoon dat any remaining walker in een flinke radius richting Alexandria komt zetten. En ik neem aan dat dat niet ideaal is als je al je handen volhebt aan *whatever de reden van het toeteren was*
Behalve dat Michonne en Morgan dan meteen staan te mokken omdat hij hem anders niet stil kreeg. Hij moest toch uit zijn lijden worden verlost dus ik snap hun gesip achteraf niet zo, alsof ze teleurgesteld zijn in hem.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat die vervelende kerel gebeten werd, kwam Rick wel goed uit
Ook wel weer toevallig dat het net een Superman-turned-walker was, met zijn snelheid en kracht. Normaal gesproken zijn walkers traag en zwak, maar deze kon een rennende man zo naar zich toetrekken en z'n gezicht eraf kauwen. En dan had hij ook nog een wall hack, aangezien hij door bomen heen kon kijken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat die vervelende kerel gebeten werd, kwam Rick wel goed uit
Aan de andere kant hebben ze natuurlijk al best wat mensen 'gered' van het turnen door dingen te amputeren en weet ik veel wat; goed, leven zonder wang is misschien wat onpraktisch, maar ik denk dat ze vooral mokten omdat hij heus niet meteen dood had gehoeven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 02:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Behalve dat Michonne en Morgan dan meteen staan te mokken omdat hij hem anders niet stil kreeg. Hij moest toch uit zijn lijden worden verlost dus ik snap hun gesip achteraf niet zo, alsof ze teleurgesteld zijn in hem.
Gezien zijn geschreeuw en de hoeveelheid walkers vond ik het de enigste juiste beslissing.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:22 schreef icemotion het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze natuurlijk al best wat mensen 'gered' van het turnen door dingen te amputeren en weet ik veel wat; goed, leven zonder wang is misschien wat onpraktisch, maar ik denk dat ze vooral mokten omdat hij heus niet meteen dood had gehoeven.
Die kerel had misschien nog afscheid kunnen nemen van zijn familie voor turnen als ie alleen maar knock out geslagen was. Een iets menselijker einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:33 schreef Droathoah het volgende:
Het kan wel handig zijn om te omschrijven waar je spoiler over gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:33 schreef Droathoah het volgende:
Wat een belachelijke gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik sprong echt een gat in de lucht toen. Wat een naar kereltje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:41 schreef OMG het volgende:
Shane. Ben nog steeds blij dat ze van die gluiperd af zijn.
Ik vond het juist jammer. Hij zag al vroeg in, dat je in deze wereld nou eenmaal dingen moet doen om te overleven. Dit zag Carol ook, die moest toen weg van Rick. En nu is Rick eigenlijk precies hetzelfde als Shane en misschien nog wel erger. Rick is bijna een psychopaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:41 schreef OMG het volgende:
Shane. Ben nog steeds blij dat ze van die gluiperd af zijn.
Dilemma (serieuze vraag), hoe noem je iets dat al dood is maar nog beweegt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:35 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ze lieten die ene walker ook gewoon liggen daar onder die tractor. Had die op zo`n minst even dood gemaakt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:25 schreef Elan het volgende:
Krijgen we nu elke maandag een nieuwe episode?
Ik vind Daryl meer in het midden. Hij had er geen moeite mee om Woodbury inwoners neer te schieten om Glen & Maggie te redden of Dawn in het hoofd te schieten. Als het moet gebeuren gebeurt her, hij draait zijn hand er niet voor om.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Darryl is bij de meer dubieuze beslissingen steeds afwezig gehouden, zoals de executie van de kannibalen. Hij en Morgan zijn het geweten van de groep.
Ik twijfelde ook al over het woord dood. Ik heb dus geen ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:18 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dilemma (serieuze vraag), hoe noem je iets dat al dood is maar nog beweegt?
Bij die grote supermarkt gingen ze eten/spullen halen. Zij had een klap gehad door een explosie veroorzaakt door een handgranaat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:25 schreef Vlindur het volgende:
Wat was er nou ook alweer gebeurd met Tara?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |