Ik verwacht er meer van dan vorige week.quote:
Ik vond dat best een gave film.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht er meer van dan vorige week.
Keuzefilm ken ik al, maar is een aanrader:
Melancholia (2011) - IMDb
Valt wel mee toch? Ik bleef hoop houden op één of andere manier.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:19 schreef DO2 het volgende:
Melancholia. Hmz. Typische von Trier film. Prachtige beelden, die helaas vergezeld gaan met n tenenkrommend verhaal dat zich op tergende wijze ontvouwt over n veel te lange periode.
De film kan je altijd nog bekijken als je dat wil.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik kijk een film voor het verhaal en niet voor de mooie beelden. Ik denk dat ik de keuzefilm dan ook maar oversla. Verder ben ik wel erg benieuwd naar Peter Buwalda.
Ik moest even spitten maar ik heb Bonita Avenue gelezen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ben benieuwd...
Vind overigens wel dat die Peter Buwalda een soort van "moeilijk hoofd" heeft. Weet niet of ik daar lang naar kan kijken.
Ik vond het een goed boek, Vooral vanwege de judo-scenes die voor mij zo herkenbaar waren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:23 schreef Soury het volgende:
Ik moest even spitten maar ik heb Bonita Avenue gelezen.
Dit was schokkend voor die tijd in Amerika (en waar dan ook). Begin van een muziektijdperk.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Muziekfragmenten zijn zelden leuk.
Radio 1 heeft het vorig jaar als hoorspel uitgezonden, dat was best onderhoudend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het een goed boek, Vooral vanwege de judo-scenes die voor mij zo herkenbaar waren.
Ik heb nog op die universiteit gestudeerd (en gewoond...), dat maakte het boek per definitie al interessant.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het een goed boek, Vooral vanwege de judo-scenes die voor mij zo herkenbaar waren.
Precies. Baanbrekendquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit was schokkend voor die tijd in Amerika (en waar dan ook). Begin van een muziektijdperk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |