Joegoslavenquote:
Kwaliteitspostsquote:Op zondag 26 juli 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqoooooooooooooooo
waar verdien ik al die n'etjes aan?
Niet genoeg n'etjes om je nerdgezicht in beeld te brengen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqoooooooooooooooo
waar verdien ik al die n'etjes aan?
Eckte bazenusers wel ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeft iedereen een gepersonaliseerde paintafbeelding ofzo.
waarom zou ik mijn nerdgezicht in beeld brengen bij een bepaald aantal n'etjesquote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet genoeg n'etjes om je nerdgezicht in beeld te brengen.
Zal ik die camper en spank van Frank nog eens posten?quote:
Gewoon aan remqo vragenquote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet ook een zien te fixen voor m'n UI.
Wat een geile bende.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zal ik die camper en spank van Frank nog eens posten?
De foodchain gaat niet om wie het meeste eet hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Herman is top of the foodchain hier
wij zijn slechts mexicano's
oh... verkeerd begrepenquote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De foodchain gaat niet om wie het meeste eet hoor.
Territorium afbakenen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
ik was op bezoek bij mijn broer die net zijn eigen huis heeft gekocht met zijn vriendin, ze hadden vanochtend pas de sleutels gekregen
ik ben gewoon de eerste die op hun toilet heeft gescheten, goed he
Remqo, Willoow, SE en Etto staan gelijk aan mij, rest allemaal vleesquote:Op zondag 26 juli 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Herman is top of the foodchain hier
wij zijn slechts mexicano's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |