Lekker. In de OP zie ik graag de volgende woorden terug:quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker. In de OP zie ik graag de volgende woorden terug:
hihihi
doerakje
tegendraads
su cute
en de smiley:
Bedankt
En mensen moeten wat minder achterlijk doen naar katten (alle huisdieren) toe...quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]![]()
Katten horen gewoon op je bord. Met pepersaus, gebakken aardappels een mooi stuk groente. Glas wijn erbij.
HA GAY!quote:Op maandag 27 juli 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En mensen moeten wat minder achterlijk doen naar katten (alle huisdieren) toe...
Ik ben ook echt een kind in de buurt van schattige beestenquote:Op maandag 27 juli 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En mensen moeten wat minder achterlijk doen naar katten (alle huisdieren) toe...
Prima, ik ook. Maar het is geen mensquote:Op maandag 27 juli 2015 14:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een kind in de buurt van schattige beesten
Ik praat wel eens tegen een bepaald konijnquote:Op maandag 27 juli 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima, ik ook. Maar het is geen mensdat men dat even in de smiezen heeft. Dus je hoeft ook niet tegen het te praten alsof die het snapt
Honden snappen nog enigzins bepaalde dingen.. maar kattennee die doen maar wat.
hihi perfecte man hoowrquote:Op maandag 27 juli 2015 14:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik praat wel eens tegen een bepaald konijn
quote:
Nee, maar grapje ik denk dat ik het probleem gevonden hebquote:
Vertel.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar grapje ik denk dat ik het probleem gevonden heb
Vrouwen vinden gedrag van onzekere pubermeisjes vaak niet aantrekkelijkquote:
Paar dagen terug zag ik buiten weer een poezel die ik nog niet kende en ging hem/haar meteen lokken met een hoog stemmetje en aaien. Enige nadeel dat het regende en het beestje nat was en mijn hand onder de natte haren zat.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben een onzeker pubermeisjequote:Op maandag 27 juli 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwen vinden gedrag van onzekere pubermeisjes vaak niet aantrekkelijk
Succes!
Okequote:Op maandag 27 juli 2015 14:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben een onzeker pubermeisjeTop
Dat vraag ik mij dus ook af. Je weet heel weinig van katten af zoals nu weer blijkt. Een kitten moet je nu eenmaal opvoeden. Dat kost tijd, schrammen en veel liefde en geduld. Tel hierbij op dat ze veel te vroeg bij haar moeder weggehaald is en je hebt een kat die eigenlijk nog iets meer nodig heeft. Ik ben erg bang dat jij dat haar niet kunt bieden.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:29 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet. Ik heb alleen ervaring met valkparkieten. Die kocht ik dus toen ze nog niet helemaal bedekt waren met veren. Vervolgens gaf ik ze dagenlang een paar x pap per dag. Ik leerde ze melodietjes fluiten e.d. Ik speelde er veel mee, waardoor ze tam werden. Ook sliepen ze wanneer het donker werd en werden ze wakker toen het licht werd. Misschien ging ik er vanuit dat het zoiets zo zijn.
Ik heb me alleen verdiept in verschil in raskat en normale kat, omdat ik het prijsverschil niet begreep. Ik lees me nu in wat ik moet weten. Nu pas realiseer ik hoe veel ik moet weten. Ik vraag me af of dit wel allemaal goed gaat komen.
Ik hoop dat je nooit aan kinderen begint. Dan ga je je zeker ook pas na de bevalling (of de eerste slapeloze nachten) inlezen over baby's.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:44 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Hihi ze is een paar keer uit zichzelf haar mand in gegaan![]()
Ook at ze een paar brokjes die door haar blikvoer zat. Ik zie vooruitgang.
Ze ligt nu naast me te pitten. Ze is een leuk beest. Niemand krijgt haar. Met veel lezen over katten ga ik er wel komen
Klopt. Mijn katten hebben een mand van 2 bij 2 meter. Is ook wel bekend als bed (bedoeld voor mensen)quote:Op maandag 27 juli 2015 17:39 schreef NobodyKerz het volgende:
Dure mandjes kopen voor een kat, ik haat het echt als mensen dat doen. Die beesten slapen waar ze willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |