Breng de TS nou niet op ideeën. De gemiddelde kat uit het asiel zal niet direct willen spelen, en dat zal voor TS ook reden zijn om de kat te straffen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wellicht dat een kat uit het asiel beter bij jou zou passen.
"Niemand heeft me verteld dat ik de batterijen iedere week moet vervangen hoor! "quote:Op zondag 26 juli 2015 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat een furby een beter idee was geweest.
Jij hebt laatste die reportage gezien op tv van die Engelse buurt met al die katten!quote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
Katten zijn solitaire beesten. Ze hebben over het algemeen een hekel aan andere katten, helemaal aan katten uit een ander nest. In een thuissituatie kunnen katten elkaar soms tolereren, maar het komt zelden voor dat katten echt vriendschappelijk met elkaar omgaan.
Eens met alles, maar die kattennet is meer voor als ze loopt te bijten, springen en doen. Als ze nou lief en onschuldig bleef slapen, ok. Knuffelen doe ik overdags wel.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zal ze wel overnemen van je!
Eigenlijk is het heel simpel. Geef dat beestje liefde, aandacht, de juiste voeding, sluit ze absoluut nooit op, straf niet. Laat ze bij je slapen zodat ze zich veilig voelt. Het is echt nog een baby!!! Verzorg haar zo ook. Nu eerst een band kweken met elkaar.
Maar echt, geef haar dan maar aan mij. Ik heb genoeg katten en nestjes groot gebracht.
En een gedragstherapeut??? Komaan... Verzorg je baby gewoon!
Kattennetten spannen... Boos zijn als ze normaal kattengedrag laat zien.. Boos zijn als ze niet in je designer mand wil :-(.
Je kan een kat niet africhten! Het is geen hond. Ken je het spreekwoord: een hond heeft een baas, een kat heeft personeel?
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:51 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Knuffelen doe ik overdags wel.
Helemaal eens. Dit geldt overigens ook voor volwassen katten.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel. Geef dat beestje liefde, aandacht, de juiste voeding, sluit ze absoluut nooit op, straf niet. Laat ze bij je slapen zodat ze zich veilig voelt.
Dat is normaal gedrag pannekoek! Je bent niet geschikt voor het hebben van een kat.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:51 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Eens met alles, maar die kattennet is meer voor als ze loopt te bijten, springen en doen. Als ze nou lief en onschuldig bleef slapen, ok. Knuffelen doe ik overdags wel.
die was leukquote:Op zondag 26 juli 2015 22:13 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Jij hebt laatste die reportage gezien op tv van die Engelse buurt met al die katten!
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat katten zich zo gedragen?
Er kwam een paar jaar geleden altijd een kat in de tuin van mijn ma. Die werd helemaal speels als je het beest aanhaalde en ging vervolgens helemaal met zijn nagels in mijn armen hangen. (Dan doen katten ook als ze boos of bang zijn, maar deze wilde duidelijk alleen maar spelen en begreep niet zoiets pijn doet bij mensen.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:19 schreef Lenny77 het volgende:
Je weet pas dat je een kat hebt als je onder de krassen en littekens staat![]()
Onze hond molde dingen gewoon meteenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
30 euro nog wel... Wat een ongelooflijke financiële misser
quote:
Wil er ook wel 1 voor je maken?quote:Op maandag 27 juli 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
Nou.. ben benieuwd hoeveel kattentopics je nog maakt hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |