Engeland is toch wel mn favoriete competitie.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Engeland krijgt trouwens wel de grootste voorkeur voor volgend seizoen. met 12 stemmen. En welke lamzak heeft Spanje gestemd?
Nee, ik koop geen EV. Heb een aantal jaar geleden toen ik nog heel actief speelde een hoop EV gekocht. En zag dat er nog steeds een boel op stond. Dus dan is dit wel een gelegenheid om dat eens op te gaan maken, want ik speel buiten deze FOK! competitie's eigenlijk geen OSM meer.quote:
2-0 gewonnen van PECquote:
3-0.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wilt oefenen? Daag mij maar uit
Zing het Fryske volkslied voor je spelers om het moraal te verbeterenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga toch weg joh![]()
![]()
Ik verlies alles
Speciaal mijn tactiek aangepast. En gewoon alsnog blijven verliezen joh. Weer zo'n kut seizoen net zoals met Bayernquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zing het Fryske volkslied voor je spelers om het moraal te verbeteren
quote:AZ EN PSV IN EVENWICHT, CAMBUUR WINT DERBY, ROTTERDAMMERS DE BAAS IN ENSCHEDE, NIPTE NEDERLAAG AJAX
AZ Alkmaar moest het thuis opnemen tegen PSV. Hoewel de thuisploeg een indrukwekkende start maakte en zelfs op een 2-0 voorsprong kwam binnen tien minuten, kon PSV zich toch nog herstellen. De titelfavoriet verloor de eerste punten in de competitie.
Jarti: ''De wedstrijd ging erg gelijk op. Ik vond dat we in de tweede helft meer hadden kunnen creëren, maar we namen teveel genoegen met die tweede van Depay.''
De kraker stond al vroeg op het programma. SC Cambuur moest het opnemen tegen rivaal SC Heerenveen. De supporters van SC Cambuur konden in de 19e minuut al juichen door een doelpunt Luchkevych. Dit zou uiteindelijk de winnende goal zijn. De vreugde was groot in Leeuwarden. Voor Heerenveen betekent dit de derde nederlaag op rij.
Haagse: ''Dit is niet te geloven. Weer scoren we niet. SC Cambuur zat beter in de wedstrijd, maar je moet ook punten kunnen pakken in de mindere wedstrijden. Ik baal dat we weer niet tot scoren zijn gekomen.''
FC Twente moest het vandaag opnieuw afleggen tegen een Rotterdamse club. In De Kuip verloor FC Twente een week geleden nog nipt van Feyenoord. Vandaag wist de ploeg van derkiestijhof met zijn ploeg een 1-3 overwinning te behalen in Enschede. De zege betekent de eerste overwinning van het seizoen voor Excelsior. De bezoekers kwamen maar liefst tot 13 doelpogingen.
Funel: ''We speelden niet best, maar we kwamen nog op 1-1. Dat daarna de rode kaart viel en zij dat goed bespeelde, is te danken aan het goede spel van Excelsior.''
Derkietijhof: ''Een stunt is nooit weg. Ik vond het een verdiende overwinning waar we hard voor gewerkt hebben. En nu deze lijn doortrekken!''
Voor de Amsterdammers is de competitiestart de moeizaamste periode. Dit blijkt uit de statistieken van de afgelopen seizoenen. Vandaag kon de ploeg van FredFlinkStoned geen nederlaag voorkomen tegen Heracles Almelo. Er werd in Almelo met 1-0 verloren.
Zhero: ''Het was een lastige wedstrijd. We hebben het altijd lastig tegen Ajax en vandaag ook. Als je een wedstrijd als deze tien keer zou spelen, dan verlies je vijf keer, speel je vier keer gelijk en win je een keer. Ik ben dus erg trots op het team.''
FredFlinkStoned: ''Het is zuur dat we hebben verloren. Normaal geef je niet zoveel kansen weg. En weten wij altijd wel een punt te pakken in een mindere wedstrijd. Het heeft tijd nodig tot het team in vorm komt.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |