NAC goed?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:12 schreef hafcfan het volgende:
wie oefen potje? Graag tegen een middenmoter/degradatieteam
Haha nee ik ontving met 27 miljoen 1.7 miljoen per dag. Dat x 4 ongeveer.quote:
Nou haags wij mogen nu tegen elkaar. Je hebt geluk, ik heb nog niet één keer meer dan 1 keer per wedstrijd kunnen scorenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahaha 3-0 verloren van twente
Dit wordt echt een walgelijk kut seizoen
Krijg je dan 5% ofzo als je premium seizoenkaarthouder bent?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee ik ontving met 27 miljoen 1.7 miljoen per dag. Dat x 4 ongeveer.
Geweldig! Kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nou haags wij mogen nu tegen elkaar. Je hebt geluk, ik heb nog niet één keer meer dan 1 keer per wedstrijd kunnen scoren.
De lamme tegen de blindequote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geweldig! Kijk er nu al naar uit
Ach weetje, waarom nietquote:
Wel een beter resultaatquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach weetje, waarom niet
Kan ik gelijk checken of het met mn nieuwe tactiek een beter resultaat oplevert
Heb jij nog iets aan je formatie/instellingen veranderd tussen de competiewedstrijd en de oefenwedstrijd?quote:
Alleen een paar andere(vooral mindere) spelers.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij nog iets aan je formatie/instellingen veranderd tussen de competiewedstrijd en de oefenwedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |