Haags-kwartiertje heeft nu zijn tactiek aangepast en je merkt direct dat dat zn vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
AZ met 3-0 terug naar huis gestuurd, het team begint vorm te krijgen, gaat prima zo. Nu maar een HK met beide beentjes op de grond zetten na zijn eerste overwinning.
Heb de Roon te koop staan voor jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
heeft iemand een middenvelder van 70 die ik voor een wedstrijd kan lenen? Dus dat ik hem nu koop en iemand hem terugkoopt morgen. Heb anders te weinig middenvelders.
Koop je terug?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb de Roon te koop staan voor je
Moet vanavond eerst een topspits kopen en dan wil ik hem anders alsnog wel weer terug kopen. We doen sale and sale back en nog een keer sale backquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag hem ook houden als je wilt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet vanavond eerst een topspits kopen en dan wil ik hem anders alsnog wel weer terug kopen. We doen sale and sale back en nog een keer sale back
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
PSV komt straks op bezoek, ik blijf nog even onderin de ranglijst hangen denk ik
Waar zie je dit als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:48 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nou kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen. Zal wel thuisvoordeel hebben gehad
ADO al derde selectie qua sterkte
Naar Dordrecht. Beetje vreemde vraag dit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:24 schreef Zhero het volgende:
Voor mij Dordrecht uit, ook lastig in te schatten waar dat naar toe gaat.
Ik heb hetzelfde probleem. Blessures en schorsingen.. Ik kan nu ook geen middenvelder trainen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
heeft iemand een middenvelder van 70 die ik voor een wedstrijd kan lenen? Dus dat ik hem nu koop en iemand hem terugkoopt morgen. Heb anders te weinig middenvelders.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Naar Dordrecht. Beetje vreemde vraag dit.
Gewoon een beetje selecties met elkaar vergelekenquote:
Zo inderdaad zegquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij pomt die Utrecht kerel er ook heel veel geld in als ik die selectie zo bekijk
Maar hij heeft de wereldkaart dan ook volgespeeld(en dus ook alle continenten), daarvoor krijg je in totaal 200 miljoen aan archievementsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:07 schreef Zhero het volgende:
Zo inderdaad zeg![]()
![]()
Geld ontvangen
¤ 57.096.243
Geld geïnvesteerd
¤ 112.889.495
Verschil
¤ -55.793.252
Ik begon dit seizoen ook met 27 miljoen eigen vermogen, waarvan ik niets gekocht hebquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:58 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Maar hij heeft de wereldkaart dan ook volgespeeld(en dus ook alle continenten), daarvoor krijg je in totaal 200 miljoen aan archievements![]()
En 55 miljoen is ook niet heel veel, ik sta 20 miljoen in de plus en heb nu nog 16 miljoen(en ik heb er 12 miljoen van archievements in gestopt) dus hij heeft er niet zoveel in gestopt.
En hij heeft alles gewoon alles uit archievements, dat is iets anders dan er eigen geld in stoppen
Truequote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:58 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Maar hij heeft de wereldkaart dan ook volgespeeld(en dus ook alle continenten), daarvoor krijg je in totaal 200 miljoen aan archievements![]()
En 55 miljoen is ook niet heel veel, ik sta 20 miljoen in de plus en heb nu nog 16 miljoen(en ik heb er 12 miljoen van archievements in gestopt) dus hij heeft er niet zoveel in gestopt.
En hij heeft alles gewoon alles uit archievements, dat is iets anders dan er eigen geld in stoppen
Dat is maar 2 miljoen aan rente, dus echt binnenlopen is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begon dit seizoen ook met 27 miljoen eigen vermogen, waarvan ik niets gekocht heb
Heb wel lekker meer dan 4 dagen rente getrokken over die 27 miljoen. Dus liep dik binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |