Dit jaquote:
Wat is daar triest aan? Het is juist dom om een competitie te openen waar je EV in kan spenderen.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geld ontvangen
¤ 35.139.087
Geld geïnvesteerd
¤ 143.960.412
Verschil
¤ -108.821.325
Triest.
De speler in kwestie heeft slechts 13 achievements behaald, daarmee heeft hij geen 108 miljoen aan EV bij elkaar gespeeld. En dus zeer waarschijnlijk EV gekocht, dat is wat de meeste users tegen de borst stuit hier.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het is juist dom om een competitie te openen waar je EV in kan spenderen.
Wanneer je doelstellingen behaalt (zoals x-aantal spelers trainen, x-aantal keren je doelstelling halen) krijg je gratis eigen vermogen. Zo heb ik ooit eens 100 miljoen stuk geslagen in de competite van Malta ofzo. Geen EV waar ik geld voor heb neergelegd.
Hmz, dat is denk ik wel onmogelijk. Maar goed, zoals ik al zei; dan moeten jullie geen competitie aanmaken waar EV geinvesteerd mag worden. Is het probleem ook opgelost en hou je de competitie zo schoon mogelijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De speler in kwestie heeft slechts 13 achievements behaald, daarmee heeft hij geen 108 miljoen aan EV bij elkaar gespeeld. En dus zeer waarschijnlijk EV gekocht, dat is wat de meeste users tegen de borst stuit hier.
Dat ben ik in dit geval zelfquote:Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmz, dat is denk ik wel onmogelijk. Maar goed, zoals ik al zei; dan moeten jullie geen competitie aanmaken waar EV geinvesteerd mag worden. Is het probleem ook opgelost en hou je de competitie zo schoon mogelijk.
Geef dus de eigenaar van de competitie de schuld en niet de speler
Wat schiet jij nou opeens in de verdediging?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Het is juist dom om een competitie te openen waar je EV in kan spenderen.
Wanneer je doelstellingen behaalt (zoals x-aantal spelers trainen, x-aantal keren je doelstelling halen) krijg je gratis eigen vermogen. Zo heb ik ooit eens 100 miljoen stuk geslagen in de competite van Malta ofzo. Geen EV waar ik geld voor heb neergelegd.
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef alleen aan zoals het is. Hoef je niet kwaad te worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef Vasion het volgende:
Wat schiet jij nou opeens in de verdediging?
Het is gewoon sneu dat je een competitie om zeep helpt terwijl je weet dat niemand er geld in steekt.
Kijk, wij spelen dit voor de lol. Niet om de beste te zijn en iedereen maar willen aftroeven.
Kleuterquote:Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik schiet niet in de verdediging, ik geef alleen aan zoals het is. Hoef je niet kwaad te worden.
Dat die kerel 110 miljoen investeert is zijn goed recht, het is immers toegestaan in de competitie.
En zoals HK al aangeeft; vanaf volgend seizoen heb je er geen last meer van.
Tot die tijd gewoon lekker blijven huilen en accepteren dat ADO je kut team gaat verslaan.
Nee jij met je gehuil, jankbal.quote:
Sorry, ik wist niet dat je boos werd omdat ik je vriendje aanviel.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee jij met je gehuil, jankbal.
OEH ZE HEBBEN GELD GEINVESTEERD EN DAT KAN IK NIET HANDELEN BOEHOEHOEHOE
Mongo.
Al zes posts lang huilen omdat ADO 100 miljoen in de selectie heeft gepompt in een spelletje op internet en dan nog de stoere jongen uithangenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je boos werd omdat ik je vriendje aanviel.
Oke bedankt.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al zes posts lang huilen omdat ADO 100 miljoen in de selectie heeft gepompt in een spelletje op internet en dan nog de stoere jongen uithangen. Concentreer je op het indalen van je balletjes jongen.
Precies, dit seizoen heeft iedereen de kans om EV te gebruiken omdat we nou eenmaal met die optie-aan spelen. Heb zelf voorafgaand aan die seizoen aangegeven dat ik graag zonder de EV optie zou willen spelen. Maar dat is er dit seizoen schijnbaar niet van gekomen, maar zal volgend seizoen ongetwijfeld wel gebeurenquote:Op maandag 27 juli 2015 12:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ach, ik kan me niet druk maken om dat EV, maar mooi dat het de volgende seizoenen is uitgeschakeld, maakt het net zo eerlijk.
Ik had drie miljoen EV aan het begin van dit seizoen, gewoon verdiend met achievements, dat heb ik ook gebruikt.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, dit seizoen heeft iedereen de kans om EV te gebruiken omdat we nou eenmaal met die optie-aan spelen. Heb zelf voorafgaand aan die seizoen aangegeven dat ik graag zonder de EV optie zou willen spelen. Maar dat is er dit seizoen schijnbaar niet van gekomen, maar zal volgend seizoen ongetwijfeld wel gebeuren
Ja precies, dat is ook prima. Zolang dat wordt toegestaan mag iedereen zelf weten hoe hij/zij met hun EV omgaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik had drie miljoen EV aan het begin van dit seizoen, gewoon verdiend met achievements, dat heb ik ook gebruikt.
Klopt, had ik ook helemaal niet bij nagedacht.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja precies, dat is ook prima. Zolang dat wordt toegestaan mag iedereen zelf weten hoe hij/zij met hun EV omgaan.
Maar nu ik dit zo lees had iedereen vooraf ook even moeten aangeven graag zonder de EV-optie te spelen. Dan had Haagse dit vast en zeker al ingevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |