Bij financiën en dan onder geld in kas.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
Waar kun je je eigen/anderen inkomsten/uitgaven bekijken?
Haha, wauw, die komt wel raar over jaquote:Op zondag 26 juli 2015 14:26 schreef jarti66 het volgende:
[..]
[..]
Je weet heel zeker dat je het niet later hebt gekocht?
Ben 27. En ja ja, ik heb ooit eens een keertje EV gekocht omdat ik toen in een competitie zat waarin iedereen dat gebruiktequote:
Ja, dat is altijd jammer. Maar je spelers zijn morgen wel weer 100 procent fitquote:
EV kopen is in mijn ogen gewoon competitievervalsing en lame. Maar goed, succes verder.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben 27. En ja ja, ik heb ooit eens een keertje EV gekocht omdat ik toen in een competitie zat waarin iedereen dat gebruikte
Zolang iedereen het kan is het geen competitie vervalsing. Anders natuurlijk wel.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
EV kopen is in mijn ogen gewoon competitievervalsing en lame. Maar goed, succes verder.
Waarom doen je vrienden dat dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zolang iedereen het kan is het geen competitie vervalsing. Anders natuurlijk wel.
Lame is het zeker, dat ben ik met je eens. Mja, als je eens in een vrienden poule zit waarbij iedereen dat doet, dan ga je ook maar een keer met ze mee. Lame, idd.
Dunno, gewoon een hele tijd geleden een keer een seizoen gespeeld. En toen wilde ze zo snel mogelijk de beste spelers hebben. Als ik nog een beetje kans wilde maken moest ik ook wel wat redelijks aanschaffen. En vond het ook niet erg om dat 1x te doen. Maar zou het zeker geen tweede keer willen doen.quote:
na wedstrijd kan je zien of er een TK is gebruiktquote:Op zondag 26 juli 2015 20:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan niet![]()
![]()
Hoe wist jij trouwens dat ik dat deed met besloten training?
Aiquote:Op zondag 26 juli 2015 20:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik had niet eens een opstelling gemaakt kom ik net achter, vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |