Heyquote:Op maandag 27 juli 2015 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hoek waar de klappen vallen dit dat. Haags ook Lucky zie ik
 mag het een keer
 mag het een keer  

Ik had het vorig seizoen met Bayern ook, iets van 5 wedstrijden achter elkaar dat ik elke keer rood kreeg. Werd er gallisch vanquote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
Ik snap niet dat Boetius rood kreeg. Mijn tactiek stond op normaal en er was tijdens de wedstrijd geen aanleiding om de scheids te duwen bij een 0-2 voorsprong. Erg krom. Verder gun ik het Haags wel hoor daar niet van.

Ja, dat soort dingen gebeuren wel vaker. Gewoon random. Slaat vaak nergens opquote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef Vasion het volgende:
Ik snap niet dat Boetius rood kreeg. Mijn tactiek stond op normaal en er was tijdens de wedstrijd geen aanleiding om de scheids te duwen bij een 0-2 voorsprong. Erg krom. Verder gun ik het Haags wel hoor daar niet van.

morgen dan maarquote:Op maandag 27 juli 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem al gespeeld, anders had ik graag geoefend tegen je

Stop toch met je act manquote:Op maandag 27 juli 2015 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
Ik een 1-1 gelijkspelletje in de oefenpot tegen Utrecht. Lastig ploegje dat Utrecht. Gaan nog hoog eindigen, maar dat had ik ook wel verwacht

Haags-kwartiertje heeft nu zijn tactiek aangepast en je merkt direct dat dat zn vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
AZ met 3-0 terug naar huis gestuurd, het team begint vorm te krijgen, gaat prima zo. Nu maar een HK met beide beentjes op de grond zetten na zijn eerste overwinning.

Heb de Roon te koop staan voor jequote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
heeft iemand een middenvelder van 70 die ik voor een wedstrijd kan lenen? Dus dat ik hem nu koop en iemand hem terugkoopt morgen. Heb anders te weinig middenvelders.

Koop je terug?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb de Roon te koop staan voor je

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |