Linkje werkt niet helemaal, maar dit lijkt me namelijk ook voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:44 schreef Inolvidable het volgende:
Je valt in het oude leenstelsel als ik het goed heb.
https://apps.duo.nl/SRVS/(...)8842,Sxi=10,Case=obj(9143),ts=OcwDuoNew
Maar dat mag niet als je niet studeert.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:01 schreef Koenani het volgende:
[..]
Linkje werkt niet helemaal, maar dit lijkt me namelijk ook voor de hand liggen.
Als ik namelijk niet in het oude stelsel val kan ik beter de uitwonende beurs behouden want dat is in 6 maanden meer dan 1000 euro..
Ben ik al geweest en dat was geen optie, daarom vind ik het ook zo zuur dat mijn aanvraag voor een extra tentamenkans is afgewezenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:11 schreef Arthos het volgende:
Ga ook vooral even praten met je studieadviseur/-begeleider. Bij sommige opleidingen is het prima mogelijk om alvast aan je master te beginnen. Je hebt alleen vervolgens toestemming nodig van de examencommissie om die eerder gevolgde vakken te laten meetellen, maar daar kan je studieadviseur je meer over vertellen.
Als je na 1 september in de 37ste maand van je wo-bachelor zit en/of voor het eerst aan een master begint, val je vanaf dat moment onder het nieuwe stelsel studiefinanciering. Op duo.nl vind je een test waarmee je kunt checken waar je straks onder valt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:34 schreef Koenani het volgende:
Val ik dan in het nieuwe leenstelsel? Of blijft mijn jaar gewoon staan en krijg ik dat als ik me weer aanmeld in februari?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |