Maar heb je nu nieuwe stoelen, of zijn de oude opnieuw bekleed?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:03 schreef Roel5131 het volgende:
Nee nooit, ik ben voor die nieuwe stoelen 200 kilometer gaan rijden en geen last van gehad, ik rij altijd elke dag naar werk en ook nergens last van.
Vreemde zaak, ik weet wel dat in een hete auto stoffen uit het schuimrubber kunnen komen maar dat duurt geen jaren en is zeker niet bijtend tenzij je stoelen gereinigd zijn met een goedje wat daar eigenlijk niet geschikt voor is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:10 schreef Roel5131 het volgende:
De oude zijn weg gegooid. Maar vorig jaar zomer ben ik naar Duitsland gereden een rit van 470 kilometer met de oude stoelen toen ze nog goed waren. Ik was samen met mijn moeder en tante die hadden ook nergens last van.
Gewone motorolie niet.. remvloeistof wel, remmenreiniger ookquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:57 schreef Roel5131 het volgende:
Ik heb vorig jaar winter een nieuwe accu gekocht. De voorstoelen van de oude inrichting waren niet kapot gegaan door dit. Kan motor olie soms dit veroorzaken? Ik vond in de achterklep een pet die blauw is met een groene vlek die ik zo los kon halen en dus net zoals de kleding verstofde. Mijn motorolie fles lekt. Hij is omgevallen en ging lekken. Zou dat de oorzaak van mijn kleding kunnen zijn en misschien van de achterbank ook? Dat dat spul gewoon door dringt in de achterbank? Of misschien staat de bekleding los er van.
Waar parkeer je hem dan? Kan naast een uitlaat/luchtschacht of boven een ventilatieput zijn van een fabriek oid?quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:36 schreef Roel5131 het volgende:
ik ga een test doen, ik laat een oud T-shirt een tijd weken in motor olie. want ik heb het vermoeden dat de motorolie de veroorzaker is.
Als de vlek groen is dan is het geen motorolie. Koelvloeistof is vaak wel groen. Die rembende kan het ook wel zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewone motorolie niet.. remvloeistof wel, remmenreiniger ook
Chernobyl denk ikquote:
Niet zo lang, tenzij het toen opgedroogd is en er nu ineens door een lekkage weer water bij gekomen is.quote:Op zondag 26 juli 2015 09:37 schreef Roel5131 het volgende:
Wat ik toch ook raar vind, stel het is accu zuur, ik heb die accu waarschijnlijk in 2013 in de achterbak gehad die lekte. De kleding lag er nog niet, die ligt er nu pas een half jaar in. Die accu had ik misschien een dag in de bak liggen en toen weggegooid. Dat was is 2013. Nu een klein jaar geleden begonnen mijn achterbank met ontbinden. Mijn kleding kwam ik dus afgelopen weekend achter. Hoe lang blijft accuzuur werkend?
Als je accuzuur in plaats van olie in de sherrycan had gedaan, dan was dat heel goed mogelijk!quote:Op zondag 26 juli 2015 11:20 schreef Roel5131 het volgende:
Tis niet moeilijk om een olielekkage achter in te hebben als je cherrycan met olie lekt en is omgedonderd terwijl ik een bocht nam. Dat de olie is gaan lekken en meerdere maanden heeft staan inwerken op de kleding en met het uit de tas halen van de kleding het of aan zuurstof of licht werd blootgesteld de boel vol gaten sloeg.
Als TS steeds zijn accu op het dak plaatst na het parkeren dan zal deze vroeg of laat gestolen worden en moet TS een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:35 schreef jitzzzze het volgende:
Beter koopt TS gewoon een nieuwe accu, i.p.v. deze houtje touwtje net niet "oplossing".
Ik kan hier gewoon niet meer serieus op reageren, ik wilde je helpen maar je vliegt van de ene naar de andere hoek.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:36 schreef Roel5131 het volgende:
Blijf ik toch vreemd vinden. Ik zei een paar posts terug dat ik die accu in de achterklep had. Maar ik dacht nog eens twee jaar terug en ik herinnerde me dat ik een nieuwe kocht en voor de deur bij mijn ouders de nieuwe er in zette en de oude direct de schuur in ging. Dus er heeft nooit een accu in de achterklep gestaan bij mij. Misschien bij vorige eigenaars maar dan zou de achterbank allang kapot zijn gegaan nog voor ik hem kreeg. Ik snap het niet! Hoe kan dat gebeuren en iedereen zegt dat het accuzuur is terwijl daar nooit een accu heeft gestaan.
kan ik het helpen dat ik mij niet goed herinnerde wat ik 2 jaar geleden deed met de accu verwisselen!quote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon niet meer serieus op reageren, ik wilde je helpen maar je vliegt van de ene naar de andere hoek.
Daar zit vermoedelijk Glycol in(antivries) als dat afgebroken wordt onstaat oxaalzuur en dat is bijtend maar laat geen sporen achter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |