abonnement Unibet Coolblue
pi_160537837
szigetfest twitterde op woensdag 09-03-2016 om 11:00:34 Noel Gallagher's High Flying Birds ★ Sia ★ Jake Bugg ★ Oscar And The Wolf ★ Molotov ★ Travis Scott ★ Crystal Castles ★ Excision... (1/2) reageer retweet
szigetfest twitterde op woensdag 09-03-2016 om 11:00:36 UNKLE (live) ★ JAIN ★ Wilkinson (live) ★ Aurora ★ Tourist ★ Dyro ★ Brains ★ Quimby ...are all added to the #Sziget2016 lineup! (2/2) reageer retweet
pi_160537877
Noel, Sia Crystal Castles zijn tof.
pi_160707908
szigetfest twitterde op woensdag 16-03-2016 om 10:00:09 Rihanna will be the #Sziget2016 headliner for Thursday 11th of August! https://t.co/6eTl8lJlBw reageer retweet
pi_160709828
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:00 schreef MartijnvanOstfest het volgende:
szigetfest twitterde op woensdag 16-03-2016 om 10:00:09 Rihanna will be the #Sziget2016 headliner for Thursday 11th of August! https://t.co/6eTl8lJlBw reageer retweet
Zonde van het geld ;(
  woensdag 16 maart 2016 @ 12:25:46 #81
231633 Xummon
of toch niet?
pi_160711213
quote:
4s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zonde van het geld ;(
exact mijn mening
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_161018788
szigetfest twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 10:59:47 Hardwell ★ Manu Chao La Ventura ★ Kaiser Chiefs ★ Fidlar ★ Boys Noize ★ Dillon Francis ★ Movits! ★ Vinai ★ DJ Sliink ★ Punnany Massif reageer retweet
pi_161200680
De kwaliteit van sziget is afgelopen jaren we hard afgenomen. Ben er van 2009 tot 2013 geweest, en als je ziet hoe ze tegenwoordig op de commerciële artiesten aasen. Weet nog er altijd een metalstage was, en de oude A38. Goede tijden.
pi_161370047
szigetfest twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 11:00:21 Buika ★ Goran Bregovic W&F Band ★ Leningrad ★ Rachid Taha ★ Systema Solar ★ PASO and more will perform on #Sziget2016's World Music Stage! reageer retweet
pi_161370052
Wie?
pi_161370220
Ik ken er precies 0 namen van idd :P. Mja is meestal wel met die World Stage daar (als er geen verdwaalde NL act op staat).
pi_161371204
Zijn veel namen die om de zoveel jaar terug komen zo te zien. Wel leuk als er op de andere podia niets te doen is, groot pluspunt aan dit festival :)
pi_161419068
szigetfest twitterde op donderdag 14-04-2016 om 11:00:12 Die Antwoord ★ Skunk Anansie ★ Afrojack ★ Zedd ★ DVBBS ★ Marky Ramone's Blitzkrieg ★ Carnage ★ TroyBoi are coming to #Sziget2016! reageer retweet
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 14 april 2016 @ 11:05:20 #89
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_161419143
Carnage *O* was prachtig op Ultra.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_161651295
Dit jaar ga ik en mijn vriendin voor het eerst naar Sziget!
Ik ben al naar meerdere festivals geweest zoals Melt/Lowlands/Dour/Groezsrock, maar nog nooit zo ver van huis.

Ik weet dat er naast het festival ook badhuizen zijn en andere bezienswaardigheden maar zou graag willen weten wat en waar nou echt een aanrader is.

Dus mijn vraag:
Hebben jullie voor mij nog tips, must-see plekjes, goeie ideeën of andere info die zeker handig is om te weten?

En wat moet ik nou precies verwachten bij een badhuis? Is het gewoon zwembad? is het een plek met (bubbel)baden? Ik heb werkelijk geen idee wat het eigenlijk inhoud?
pi_161705059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:55 schreef theMechanic91 het volgende:
Dit jaar ga ik en mijn vriendin voor het eerst naar Sziget!
Ik ben al naar meerdere festivals geweest zoals Melt/Lowlands/Dour/Groezsrock, maar nog nooit zo ver van huis.

Ik weet dat er naast het festival ook badhuizen zijn en andere bezienswaardigheden maar zou graag willen weten wat en waar nou echt een aanrader is.

Dus mijn vraag:
Hebben jullie voor mij nog tips, must-see plekjes, goeie ideeën of andere info die zeker handig is om te weten?

En wat moet ik nou precies verwachten bij een badhuis? Is het gewoon zwembad? is het een plek met (bubbel)baden? Ik heb werkelijk geen idee wat het eigenlijk inhoud?
De badhuizen hebben baden met thermaalwater op verschillende temperaturen en meestal ook diverse sauna's en stoombaden. Als je wilt, kun je ook een massage boeken. Voor tijdens Sziget vind ik vooral Szechenyi en Gellert een aanrader, want die zijn deels buiten en dan kan je ook van de zon genieten. Zorg wel dat je op tijd binnen bent, want 's middags zitten de badhuizen vaak vol en duurt het soms heel lang tot je naar binnen kunt. De entree van beide badhuizen is duurder dan een tweedaagse Citypass, dus ik raad aan gebruik te maken van een Citypass ;)

Voor de rest raad ik aan zeker eens ijs te gaan halen bij Rosa Gelarto (tegenover de Szent Istvan-basiliek), een ruin bar te bezoeken (bijvoorbeeld Szimpla of Instant) en een wandeling te maken bij het Visserbastion of de Citadel (mooi uitzicht over Pest). Maar er is nog veel meer leuks te doen, dus laat je hierdoor zeker niet beperken!
pi_161773708
Het programma voor het Colosseum, het podium voor underground en progressieve elektronische muziek:

Tale Of Us 🌟 John Digweed 🌟 Sasha 🌟 Sharam 🌟 Max Cooper 🌟 The Martinez Brothers 🌟 Sam Paganini 🌟 Boddika 🌟 Butch 🌟 Mind Against 🌟 &ME 🌟 Johannes Heil 🌟 Nastia 🌟 Woo York live 🌟 Mendo 🌟 Dorisburg live 🌟 Behrouz 🌟 Demi 🌟 Pulsinger & Irl 🌟 Kevin Luke

Het Colosseum krijgt dit jaar ook een kleine facelift en zal er ongeveer zo uit komen te zien:

pi_162837349
The Chemical Brothers ★ Editors ★ Fedde Le Grand ★ Noisia 'Outer Edges' ★ Laidback Luke ★ Tinie Tempah ★ Jay Hardway ★ Maduk ft. MC Mota ★ Yves V ★ D-Wayne ★ Wiwek ★ Volt & State ★ Tujamo ★ BOY ★ Breathe Carolina ★ Snails ★ Apster ★ BLINDERS ★ Stadiumx ★ BØRNS ★ Kasra ★ 2EMPRESS ★ Ravitez ★ Las Salinas ★ Nick Talos

Noisia *O*
pi_163413107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:55 schreef theMechanic91 het volgende:
Dit jaar ga ik en mijn vriendin voor het eerst naar Sziget!
Ik ben al naar meerdere festivals geweest zoals Melt/Lowlands/Dour/Groezsrock, maar nog nooit zo ver van huis.

Ik weet dat er naast het festival ook badhuizen zijn en andere bezienswaardigheden maar zou graag willen weten wat en waar nou echt een aanrader is.

Dus mijn vraag:
Hebben jullie voor mij nog tips, must-see plekjes, goeie ideeën of andere info die zeker handig is om te weten?

En wat moet ik nou precies verwachten bij een badhuis? Is het gewoon zwembad? is het een plek met (bubbel)baden? Ik heb werkelijk geen idee wat het eigenlijk inhoud?
afgelopen jaar ben ik een dag ná het festival naar zo'n badhuis gegaan, opvallend veel mensen met sziget bandjes :p Ik weet de naam ff niet meer, maar het was inderdaad niet goedkoop. Ze hebben wel van álles, (afgezien van de massages en modderbaden etc waar je veul extra voor moet betalen) verschillende baden, binnen, buiten, warm, koud, diep, met golfslag, bejaarden die aquajoggen deden.. . . sommige baden mocht ik trouwens niet in zonder badmuts, maar handdoeken badmutsen slippers etc kan je meestal ter plekke huren.

afgezien van eerder genoemde tips, ik vond een boottochtje ook wel relaxed zeker in de hitte, die was nog 'hop on, hop of' ook.

Wat betreft sziget zelf, bij het 'strand' moet je je echt niks voorstellen, daar hangt iedereen die zn tent ernaast heeft staan en geen zin om te douchen, dus rete druk, en drie meter van de kant in het water stonden hekken . daar had ik zelf van te voren meer van verwacht

En nog een tip, een kwartiertje(? ligt aan de hitte en het wandeltempo) lopen van de ingang, op het vasteland is een hele grote supermarkt, met airco. denk Albert heijn XL maar dan gróter en goedkoper. en ze verkopen van alles naast eten en tandpasta, auto onderdelen, vis spullen, meubels. Het enige nadeel is dat je de drank die je daar haalt weer niet mag meenemen het festival terrein
pi_163459348
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:50 schreef swentibold het volgende:


En nog een tip, een kwartiertje(? ligt aan de hitte en het wandeltempo) lopen van de ingang, op het vasteland is een hele grote supermarkt, met airco. denk Albert heijn XL maar dan gróter en goedkoper. en ze verkopen van alles naast eten en tandpasta, auto onderdelen, vis spullen, meubels. Het enige nadeel is dat je de drank die je daar haalt weer niet mag meenemen het festival terrein
De Auchan
pi_163459651
Strand op Sziget is kut.
Wij zijn vorig jaar elke dag naar een badhuis (eigenlijk gewoon een zwembad) geweest.
Goedkope halve liters en beetje liggen in de zon. Dan rond uurtje of 5 naar het terrein.
pi_163756667
quote:
Geen optreden van dj-duo DVBBS op Sziget dit jaar. De organisatie heeft na een incident op Balaton Sound besloten hun optreden te cancellen. Dat meldt Mixmag.

Afgelopen week gaf DVBBS een optreden op Balaton Sound, een ander festival in Hongarije. Daar werden twee bewusteloze vrouwen in de kleedkamer van de EDM-act gevonden. Het dj-duo werd daarop gearresteerd en naar het politiebureau gebracht. Eerder deze week werden ze ook al aangehouden en opgepakt op het vliegveld omdat ze wiet op zak hadden.

Eenmaal op het politiebureau werd het duo ondervraagd en moest een drugstest doen. Beide leden van DVBBS werden beschuldigd van drugsbezit, maar zijn na het betalen van een geldbedrag weer vrijgelaten. De zaak wordt verder nog onderzocht.

Terwijl een uitspraak wordt afgewacht, heeft de organisatie van Sziget besloten om DVBBS niet te laten optreden. Maandag wordt een statement van de Hongaarse politie verwacht.
http://festileaks.com/201(...)celt-optreden-dvbbs/
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:22:25 #98
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_163756881
Dan ben je het gewoon aan het verneuken. Terecht dat ze gecancled zijn.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164018350
hey Martijn mag ik vragen als er een pokestop is bij de wifi hotspot
pi_164225418
Hersentumor John Newman is terug

Hopelijk gaat zijn optreden volgende week wel door ;(
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')