SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nooit het doel ervan gesnapt, scheren met een mesje geeft veel beter resultaat en anders is een trimmer beterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Godsamme, wat zijn goeie scheerapparaten duur
Heb maar 1 keer een scheer apparaat gehad. Iets van Philips, en daar moest je dan een goedje indoen, een soort van scheergel, en tijdens het scheren kon je dan je scheerschuim op de huid doen en gelijk scheren. Het klonk geniaal, maar het bleek een onding.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Godsamme, wat zijn goeie scheerapparaten duur
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
scheer al 15 jaar met mn huidige (Philips), af en toe met een mesje
Ben toch wel pro scheerapparaat
Zeker als mn nieuwe ook zo'n 15 jaar mee gaatquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.
Het is een beste uitgave inderdaad, maar als je een goede koopt haal je het er wel uit. Dat is dan de moraal van het verhaal.
Dan heb je hierna nog maar 4 scheerapparaten te levenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zeker als mn nieuwe ook zo'n 15 jaar mee gaat
Jouw skills ruilen voor een paar van mijn kaartjes?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef RvN008 het volgende:
Ah, nieuw topic, ik durf weer te typen.
Na die gave teams van Toefjes in 't vorige topic voel ik me genoodzaakt ook mijn teams te showen. Zeker nadat ik gisteren voor 't eerst dit jaar kampioen ben geworden van de eerste divisie.
[ afbeelding ]
Grotendeels met dit team. Was altijd fan van 4-3-3, maar dit is bijna hetzelfde, plus ik heb Messi aan de rechterkant staan. Vind ik 'm beter tot zijn recht komen dan op SP op CAM in een 4-3-3 systeem.
Hihi, vergis je niet. Zoals EA soms kan tegenwerken, kan het soms ook meewerken. In divisies zat het een keer mee, in 't silver toernooitje verloor ik gisteren van een team met 45 chem met 13 reddingen van zijn keeper en 2 van de mijne... Niet voor niets dat EAids het meest gebruikte woord is op dit forum.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jouw skills ruilen voor een paar van mijn kaartjes?
Is goed, hou ik me voor aanbevolenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:38 schreef RvN008 het volgende:
[..]
Hihi, vergis je niet. Zoals EA soms kan tegenwerken, kan het soms ook meewerken. In divisies zat het een keer mee, in 't silver toernooitje verloor ik gisteren van een team met 45 chem met 13 reddingen van zijn keeper en 2 van de mijne... Niet voor niets dat EAids het meest gebruikte woord is op dit forum.
Overigens: keer potje spelen? Je zit toch ook op PS?
Gewaagd om met Mandanda te spelen hoor, die laat echt alles doorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef RvN008 het volgende:
Ah, nieuw topic, ik durf weer te typen.
Na die gave teams van Toefjes in 't vorige topic voel ik me genoodzaakt ook mijn teams te showen. Zeker nadat ik gisteren voor 't eerst dit jaar kampioen ben geworden van de eerste divisie.
[ afbeelding ]
Grotendeels met dit team. Was altijd fan van 4-3-3, maar dit is bijna hetzelfde, plus ik heb Messi aan de rechterkant staan. Vind ik 'm beter tot zijn recht komen dan op SP op CAM in een 4-3-3 systeem.
Keept bij mij fantastisch. Heb ook Diego Alves geprobeerd, maar die viel dan wél weer tegen. Nadeel van Mandanda is dat 'ie niet zover kan gooien en niet kan voetballen, da's wel een tegenvaller als je Neuer gewend bent. Verder voldoet 'ie prima.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Gewaagd om met Mandanda te spelen hoor, die laat echt alles door.
Ik gebruik een trimmer, af en toe een beetje de dode puntjes eraf halen. Had vorige week nog voor het eerst in 1,5-2 jaar mijn baard eraf gehaald. Heb helemaal niets met zo'n babyhuidje. Niet dat ik een enorme hipster baard heb... Geef mij maar een beetje bescherming op mijn gezicht. Zag er wel gelijk 5 jaar jonger uit...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:54 schreef The_Yakuza het volgende:
scheer al 15 jaar met mn huidige (Philips), af en toe met een mesje
Ben toch wel pro scheerapparaat
Toulalan is overrated. Goeie teams verder btwquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:49 schreef Papadiouf het volgende:
Voordat ik deze 2 teams had verloor ik regelmatig een potje en verbleef ik in divisie 1,2 of 3. Tegenwoordig win ik eigenlijk altijd divisie 1 wel en cups zijn ook niet moeilijk meer. Pace, longshots, passing en als het allemaal niet loopt zijn Cavani en TOTS Kane perfecte koppers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral TOTS Payet, Sif Lacazette en Robben zijn echt bazen
Ik haat scheren. Daarom doe ik het 1x per week ofzo. Meestal op maandag. Dan heb ik tegen het weekend een nonchalant baardje waar de vrouwen van beginnen te lekkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is wel goedkoper, ik kan alleen maar overweg met Gilette mesjes. En die zijn prijzig. Een paar keer van die low budget mesjes geprobeerd, maar dat werd een bloedbad, levensgevaarlijk die dingen.
Het is een beste uitgave inderdaad, maar als je een goede koopt haal je het er wel uit. Dat is dan de moraal van het verhaal.
Waarop het hele FUT forum zich vanaf nu alleen nog maar op maandag scheertquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik haat scheren. Daarom doe ik het 1x per week ofzo. Meestal op maandag. Dan heb ik tegen het weekend een nonchalant baardje waar de vrouwen van beginnen te lekken
Wat doe jij tegenwoordig voor de kost dan? Ik heb op mijn zorgboerderij gelukkig dat soort zorgen niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Sommigen van ons moeten er niet nonchalant uit zien op hun werk
quote:Op zondag 26 juli 2015 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat doe jij tegenwoordig voor de kost dan? Ik heb op mijn zorgboerderij gelukkig dat soort zorgen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |