SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Voor MGS spellen hoef ik niet op de trophy list te kijken, ik speel ze sowieso allemaal 100% uit. Daarom was ik verbaasd dat er geen platinum werd uitgereikt. Ik ken de website.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://psnprofiles.com/ of the trophy lijst kijken
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik nou gvd eens kan connecten met sfv
MMaRsuquote:Waar we genieten van de beste games
Middag-drinkers.... Niks mis meequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Topgame, dat TLOU![]()
Schitterende game, in alle opzichten![]()
Nu biertijd, vanavond verder.
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige weekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Topgame, dat TLOU![]()
Schitterende game, in alle opzichten![]()
Nu biertijd, vanavond verder.
En de festivals zijn afgelastquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige week
Ben dan ook enorm blij dat we afgelopen week alleen maar mooi weer gehad hebben in Nijmegen (met uitzondering van een bui gisteravond). Heb de hele week in mn korte broek rondgelopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
En de festivals zijn afgelast![]()
WTTF etc.
Verjaardagsfeestjequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige week
Dat avondje ervoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:49 schreef Rijst het volgende:
De curse van uma gelift. Nu wordt het vet.
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Journey voor de 2e keer sinds dat ik de ps3 versie gespeeld heb.... omg those feels
Het beste is om er even een uurtje of 3 voor te gaan zitten en het in een zit te ervaren. Opdelen zou zonde zijn van de ervaring denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:17 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?
In 1 keer even uitzitten geeft de beste ervaring, maar op zich lukt dat prima binnen 2 uurtjes ongeveer, zelfs zonder te rushen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:17 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?
twitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Het zou vanaf nu moeten werken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef 2dope het volgende:
Kan heul niettwitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Ah, dat is best wel snel dan. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:06 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Het zou vanaf nu moeten werken.
6 min geleden in ieder geval. heb alleen nog niet geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |