Jep. Wij waren net op tijd klaar met seizoen 5.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Oh echt? Wist ik niet. Heb seizoen 1 tm 4 volgens mij via Netflix gezien, overige seizoenen vervolgens gedownload
Hè, eindelijk. Binnenkort maar even het laatste stuk van S8 opnieuw kijken om m'n geheugen op te frissen danquote:
New Girlquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, luchtige, lekker-weg-kijk serie, zoals Rita, Orange is the new Black, How I met your Mother, etc. Heeft iemand tips? Mag ook van de US versie.
Heb ik geprobeerd, maar is niet echt mijn ding (waarschijnlijk omdat ik de hoofdrolspeelster niet uit kan staan…quote:
YES! Hier heb ik echt op gewachtquote:
Arrested Developmentquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar is niet echt mijn ding (waarschijnlijk omdat ik de hoofdrolspeelster niet uit kan staan…).
Maar toch bedankt voor de tip.
Daar ken ik in ieder geval drie titels niet van, dus die ga ik eens proberen, bedankt!quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Arrested Development
Always Sunny in Philadelphia
Louie
Archer (wel een cartoon)
Portlandia
Parks and Recreation
Je zou Unbreakable Kimmy kunnen proberen, maar denk dat je "iets" serieuzers zoektquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, luchtige, lekker-weg-kijk serie, zoals Rita, Orange is the new Black, How I met your Mother, etc. Heeft iemand tips? Mag ook van de US versie.
Klopt, die heb ik geprobeerd, maar ben halverwege de eerste aflevering al afgehaakt. Dat is echt te flauw voor mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Je zou Unbreakable Kimmy kunnen proberen, maar denk dat je "iets" serieuzers zoekt
Ik vind haar juist geweldigquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar is niet echt mijn ding (waarschijnlijk omdat ik de hoofdrolspeelster niet uit kan staan…).
Maar toch bedankt voor de tip.
Modern Family?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
Heb ik alle seizoenen al van gezienquote:
Parks en Recreationquote:Op donderdag 30 juli 2015 15:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb ik alle seizoenen al van gezien.
Derek al gezien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik geprobeerd, maar ben halverwege de eerste aflevering al afgehaakt. Dat is echt te flauw voor mij.
Bitches be jealous.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vind haar juist geweldig![]()
Of is dat een vrouwending, dat soort meisjes niet uit kunnen staan
Maar Schmidt is de grootste baas![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen de pilot gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bitches be jealous.
New girl
Kan het iedereen aanraden.
Cool. Elbagod. Hopelijk is het kwaliteit, ben helemaal voor interessante filmhuisfilms.quote:
Dat kan ik me niet helemaal meer herinneren eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb alleen de pilot gezien
Geeft die een goed beeld van de rest?
Frankie & Gracequote:Op donderdag 30 juli 2015 13:36 schreef Misstique het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |