Dan hield je het nog twintig minuten langer vol dan ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al begonnen aan Wet Hot American Summer? Ik heb de film na een half uur uitgezet, dat was niet meer om aan te zien (dat had ik twintig jaar geleden nog wel tof gevonden schat ik).
thx maar amerikaanse dns heb ik wel. had er echt 5 geprobeerd ofzo waarmee ik wel verbinding had alleen netflix wou het niet doen. steeds of een error of ze lopen vast bij 25%quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb een amerikaanse voor je. Zit er al weken op
Dat zou gaaf zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:36 schreef KingRadler het volgende:
Gerucht: 'Star Wars'-series naar Netflix
![]()
Bron: http://www.serietotaal.nl(...)-series-naar-netflix
Ik vond de film wel geinig, maar meer niet. De eerste reacties op de series zijn erg positief, schijnt héél grappig te zijn. Dus ik ga kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al begonnen aan Wet Hot American Summer? Ik heb de film na een half uur uitgezet, dat was niet meer om aan te zien (dat had ik twintig jaar geleden nog wel tof gevonden schat ik).
Beter halen ze het snel weg. Bij youtube snap ik het nog wel maar wij betalen hier gewoon voor onze abo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:20 schreef speknek het volgende:
Volgens mij zou het alleen reclame van Netflix programma's zelf zijn, en bij sommige apps. Gelukkig op mijn smart tv app nog geen last van.
Ik ga hem straks kijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:48 schreef Dagonet het volgende:
Voor de meeste series/films geldt 9 à 10 uur 's ochtends.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:27 schreef Evertjan het volgende:
Als ze iets toevoegen aan netflix op 1 augustus is het dan gelijk om 0:00 op die dag beschikbaar??
A oke weet ik voldoendequote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Voor de meeste series/films geldt 9 à 10 uur 's ochtends.
Nicequote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Seizoen 3 en 4 van Love/Hate zijn nog beter dan 1/2.
Ben nu bij aflevering 3, erg overdreven inderdaad maar het kijkt makkelijk wegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Wet Hot American Summer is zo lekker overdreven, grappige serie
Lekker laat, seizoen drie is al twee maanden afgelopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 07:16 schreef Badr_Harry het volgende:
Ze zijn al begonnen met toevoegen, the Americans seizoen 2 staat er al op
Moet je eerst de film kijken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Wet Hot American Summer is zo lekker overdreven, grappige serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |