quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:31 schreef Uccie het volgende:
Beetje mij als fijngevoelige janktrol inschatten hier, mensen mensen waar gaat het heen!!
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:31 schreef Uccie het volgende:
Beetje mij als fijngevoelige janktrol inschatten hier, mensen mensen waar gaat het heen!!
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:30 schreef d4v1d het volgende:
Uccie bby was grapje toggg.Je gaat niet je excuses aanbieden hoor, dan krijg je alsnog een trap in je ballen van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je gaat niet je excuses aanbieden hoor, dan krijg je alsnog een trap in je ballen van me.
Voor Daafje altijd.quote:
Hork! bedankt!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:30 schreef LompeHork het volgende:
Goed, ik ga er maar eens vandoor.
Bedankt voor de deuntjes Fokker
En een kusje voor Uccie
oke stop dat excuus maar ergens waar de zon niet schijntquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je gaat niet je excuses aanbieden hoor, dan krijg je alsnog een trap in je ballen van me.
Vanavond toevallig nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
Neem je de shows op, ik wil het allahu akbar kwartiertje nog wel terughoren
Jammerquote:
Kusjen terugquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:30 schreef LompeHork het volgende:
Goed, ik ga er maar eens vandoor.
Bedankt voor de deuntjes Fokker
En een kusje voor Uccie
Banhammer in da house.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oke stop dat excuus maar ergens waar de zon niet schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |