SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja uhu, want jij als kaasje kan zulks pittigheid niet aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:36 schreef timmmmm het volgende: [..] Niet te vreten dus, weten we dat ook weer
Ja, daar horen Turkenquote:
De 'lul' moet er echt in voorkomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stel een change voor naar 'allemaal specularia'
Ik ben belangrijkerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer hoor. WIJ DAN?
Echt Wallah abi als jij er niet was om altijd mijn hart te veroverenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Allemaal Turken met oog voor detail'
Vind dit niet zo'n goeie TT.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt Wallah abi als jij er niet was om altijd mijn hart te veroveren
Allemaal turkenlul?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De 'lul' moet er echt in voorkomen.
Dat snap ik toch ook wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
was meer een boodschap richting jou lan.
quote:
gaat wel goedquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even niet zo doen en gewoon updates geven over je flows.
Nop :pquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:45 schreef Uccie het volgende:
[..]Zijn jullie expres deze week op vakantie gegaan?
"Alle moeders"quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat hier iets over de oma van Fylax?
Gaaaaaaaaaaaaaaay.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
Lekker kopje rooibosthee, ga ik even mijn trui aantrekken en PvdA stemmen.
Die Uccie tochquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:04 schreef Uccie het volgende:
Ok dan wil ik ook wel een neger aanvragen....
Geen idee, we delen dezelfde vader, dus vraag aan hem.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder wel een beetje lekker?
Is je vader een beetje lekker?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, we delen dezelfde vader, dus vraag aan hem.
Je opa is je vader?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, we delen dezelfde vader, dus vraag aan hem.
Welke scharrel?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is de scharrel van je moeder een beetje lekker?
Wollah, GolanFMquote:
Voor zijn vocale kwaliteiten, niet de orale.quote:
Zombiesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Død snø (2009) - IMDb
Død snø 2 (2014) - IMDb
Dit vind jij wel leuk denk ik
Nee die films zijn hilarischquote:
Ja misschien wel, 2 vond ik eigenlijk wel leuker dan 1quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik wel weer meevallen allemaal.
Misschien zwaar onder invloed.
Oh wow, dit heb ik echt al heul lang niet meer gehoordquote:
Alsof je weer op school zit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wow, dit heb ik echt al heul lang niet meer gehoord
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:36 schreef anonymoussie het volgende:
Kom eens met wat Turkse klassieke instrumenten en muziek joh.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:36 schreef anonymoussie het volgende:
Triggerstengel post steeds alleen maar de Turkse Gerard Joling en Jeroen van der Boom.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:36 schreef anonymoussie het volgende:
Alsof jij Turks muziek zou waarderen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggerstengel post steeds alleen maar de Turkse Gerard Joling en Jeroen van der Boom.
Dit kan ik wel waarderen.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Qan%C3%BBnquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:43 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is dat voor instrument waar hij mee begint?
zo ben ik jongequote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit kan ik wel waarderen.
Mooi hoor.
Multiculturele jongen ben je toch.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Qan%C3%BBn
Vind het wel mooi, ga het niet uit mezelf zoeken natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Qan%C3%BBn
Snap ik. Heb hetzelfde wel met de klanken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het wel mooi, ga het niet uit mezelf zoeken natuurlijk.
Maar ik vind die Arabische klanken in muziek vaak wel interessant.
Nile gebruikt op hun albums ook veel oude Arabische instrumenten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Multiculturele jongen ben je toch.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
Maar Nile sloopt ondertussen ook je moeder op 280 bpm.
gaat jou niets aan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:58 schreef Specularium het volgende:
Wat is de instagram van Triggershot?
dan nog kom eerst had vragen enzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dit, na alles wat wij hebben meegemaakt.
Pls maak börek en stuur het op naar me.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil cake bakken, börek maken, huis schoonmaken. En dat nu.
Wel kaasböreks, met vlees vind ik het goorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Pls maak börek en stuur het op naar me.
Samequote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel kaasböreks, met vlees vind ik het goor
Volgens jou was ik toch een domme tatta, well im notquote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Viro hoe the fuck weet jij dat gangreen bestaat
Wat is anencephaly.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens jou was ik toch een domme tatta, well im not
Natte cake.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil cake bakken, börek maken, huis schoonmaken. En dat nu.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er een deel van mijn hersens ontbreken?
Geen neurale buis defect dus?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Grappig hoor maar helaas moet ik je teleur stellen
Hoop op zilver, ga ik lekker door heel dh rond rennen terwijl ik roep: im the silver surfer bitch!quote:
Wat als je harlequin ichtyiosis hebt dan, wat roep je dan uit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoop op zilver, ga ik lekker door heel dh rond rennen terwijl ik roep: im the silver surfer bitch!
Denk dat ze jou op mute hebben staanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:58 schreef anonymoussie het volgende:
Is iedereen nu dat stomme spel aan het doen of zijn ze gewoon gaan slapen?
Ik ben momenteel in love met fit me van maybelline. Best foundation ever is de miracle skin van Lancômequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:01 schreef Kauai het volgende:
Het is avond dus het mag nu wel toch
Opso welke foundation gebruik jij. Ik had die matte van L'Oreal gekocht maar hij is veel te cakey, ziet er niet natuurlijk uit. Had hiervoor Fit Me maar die is nog erger
Maar zo duurquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in love met fit me van maybelline. Best foundation ever is de miracle skin van Lancôme
Oh true match, ik had die andere gekocht van L'orealquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Best budget foundation is die true match van loreal
Which onequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:03 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh true match, ik had die andede gekocht van L'oreal
Im the thing bitch, wanna play with my rocks? I also got a active vulcano in my pants, wanna see?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat als je harlequin ichtyiosis hebt dan, wat roep je dan uit.
Godverdomme wat is dit, wat lees ik, oogaidsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Im the thing bitch, wanna play with my rocks? I also got a active vulcano in my pants, wanna see?
Oh noes sinds wanneer heb jij een bierbuik en manboobs?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fit valt te betwijfelen #bierbuik #manboobs
Nein ken ik niet zo, maar ik heb vandaag komkommer patches gekocht, weet merk ff niet uit me hoofd van etos. Damn die dingen werken goed, lijkt alsof ik 15 uur heb geslapen en geen wal te bekennenquote:
Wat zeg jij allemaalquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Im the thing bitch, wanna play with my rocks? I also got a active vulcano in my pants, wanna see?
Ik heb de boobies maar voor het buikje ga jij zorgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh noes sinds wanneer heb jij een bierbuik en manboobs?
Nice ga ik ook proberen danquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein ken ik niet zo, maar ik heb vandaag komkommer patches gekocht, weet merk ff niet uit me hoofd van etos. Damn die dingen werken goed, lijkt alsof ik 15 uur heb geslapen en geen wal te bekennen
Ik maak je met alle haat van de wereld zwanger als je zo nodig een buikje wiltquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb de boobies maar voor het buikje ga jij zorgen.
no homo.
Godverdomme ik doe niet aan smquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik maak je met alle haat van de wereld zwanger als je zo nodig een buikje wilt
Ja ga nog meer met medisch termen strooien, kom toch snel achter wat het betekent. Helft van mijn neven en nichten doen medische studiesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dit, wat lees ik, oogaids
Maar jij moest trots van de familie worden, medisch professeeeur in spe alleen ben je die gangster drugsboss geworden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ga nog meer met medisch termen strooien, kom toch snel achter wat het betekent. Helft van mijn neven en nichten doen medische studies
#Libellequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein ken ik niet zo, maar ik heb vandaag komkommer patches gekocht, weet merk ff niet uit me hoofd van etos. Damn die dingen werken goed, lijkt alsof ik 15 uur heb geslapen en geen wal te bekennen
Ik wil blonde kinderen dus jij bent niet het geschikte kandidaatje. Doei.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het sm moet zijn? Kan ook via IVF muts
Nope, ik ben degene met meeste kennis over auto's, it, bouw en infra.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij moest trots van de familie worden, medisch professeeeur in spe alleen ben je die gangster drugsboss geworden.
Jonge ga niet stoer doen. Garage chick hier.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ik ben degene met meeste kennis over auto's, it, bouw en infra.
Blond is overrated.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil blonde kinderen dus jij bent niet het geschikte kandidaatje. Doei.
Oei #friendzonequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil blonde kinderen dus jij bent niet het geschikte kandidaatje. Doei.
Ik heb meest sexy man ever gevonden alleen hij heeft groene ogen. Ik haat groene ogen. Voor de rest heeft hij alles wat ik wilquote:
Wat nog meer? Enlight mequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge ga niet stoer doen. Garage chick hier.ik weet hoe je een fiat scudo weer aan de praat kan krijgen en wat er mis is met de distributie riem van een volkswagen
Show mequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb meest sexy man ever gevonden alleen hij heeft groene ogen. Ik haat groene ogen. Voor de rest heeft hij alles wat ik wil
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je zn sixpack in dm zien ? Wink wink
Normaal zijn is saai. En je bent een beetje dom aangezien je uit mijn quote een woordje weg laat. Zogenaamde IT'er, weet niet eens hoe hij kan quoten zonder aanpassingen. Idioot.quote:
Was maar een grapje Viroquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik achter haar aan zit?![]()
Grijsblauw komt zoveel voor, groengeel daarintegen niet. Lucky mequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of bruine kindjes met grijsblauwe oogjes.alsnog, je bent niet geschikte kandidaat so stop.
Ik haat groene ogen. Ook groengeel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Grijsblauw komt zoveel voor, groengeel daarintegen niet. Lucky me
Succes daarmeequote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik je omver kan rijden badumtss.
Dat heeft quote aanpassen kutje. Nu staat er tenminste iets waar ik om kan lachen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Normaal zijn is saai. En je bent een beetje dom aangezien je uit mijn quote een woordje weg laat. Zogenaamde IT'er, weet niet eens hoe hij kan quoten zonder aanpassingen. Idioot.
Narcist.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat heeft quote aanpassen kutje. Nu staat er tenminste iets waar ik om kan lachen.
Heb niet echt een type eigenlijkquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:19 schreef anonymoussie het volgende:
Is het jullie bedoeling alle mannen hier weg te jagen?
Bruin haar ... Meh. Sowieso jongens >1,85quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Heb niet echt een type eigenlijk
Bruin haar vind ik sneller mooi
En hij moet langer zijn dan ik maar dat is niet zo moeilijk
Verder nah
Viro is geen man?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:19 schreef anonymoussie het volgende:
#TeamRTL7 is sterker dan dit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:19 schreef anonymoussie het volgende:
Rook een sishaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
Ik word echt gek van mezelf. Moet echt naar de pyscholoog. Als ik volgende week niet terecht kan word ik écht gek.
Ja jammer, nu ga ik slapen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
Ik word echt gek van mezelf. Moet echt naar de pyscholoog. Als ik volgende week niet terecht kan word ik écht gek.
Komt mooi uitquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat groene ogen. Ook groengeel.
Wat is je probleem, fylax?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
Oja zou fijn zijn als hier serieus op wordt gereageerd want kan grapjes even niet hendelen
Het leek er ff op dat jullie dit topic voor julliezelf wilden.quote:
Hier is het gestopt met regenenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het leek er ff op dat jullie dit topic voor julliezelf wilden.
Mag wel. Maar dan wel pics.
En het dondert en bliksemt.
Niemand houdt je tegen mee te praten/een nieuw onderwerp aan te snijdenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het leek er ff op dat jullie dit topic voor julliezelf wilden.
Mag wel. Maar dan wel pics.
En het dondert en bliksemt.
Ik word ook gek van jou.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
Klopt, ben een beest. Niet te temmenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, ik mag medemens geen pijn doen. Alhoewel er te betwisten valt of jij wel een mens bent.
And im proud about itquote:
Zie mijn reactie hierboven.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh niets nieuws. Al weken aan de gang.
Er is een bepaalde gedachte die ik niet wil hebben, maar zodra die er eenmaal komt stopt mijn hoofd niet met erover te denken en blijft het maar doorgaan terwijl ik er niet tegen kan. Dan word ik heel misselijk en sad (even serieus, niet grappig) en krijg ik rare gevoelens. Vaak ook tijdens het eten en dan ben ik meteen klaar of moet ik overgeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is een bepaalde gedachte die ik niet wil hebben, maar zodra die er eenmaal komt stopt mijn hoofd niet met erover te denken en blijft het maar doorgaan terwijl ik er niet tegen kan. Dan word ik heel misselijk en sad (even serieus, niet grappig) en krijg ik rare gevoelens. Vaak ook tijdens het eten en dan ben ik meteen klaar of moet ik overgeven.
Heb het wel vaker gehad, maar nooit zo erg/vaak als de afgelopen paar weken. Het is echt kut, gaat zo niet meer...Je bent bang voor de dood? Waarom komt dit zo random?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieuze reacties verwachten om 3:27uquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:21 schreef Fylax het volgende:
Oja zou fijn zijn als hier serieus op wordt gereageerd want kan grapjes even niet hendelen
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is een bepaalde gedachte die ik niet wil hebben, maar zodra die er eenmaal komt stopt mijn hoofd niet met erover te denken en blijft het maar doorgaan terwijl ik er niet tegen kan. Dan word ik heel misselijk en sad (even serieus, niet grappig) en krijg ik rare gevoelens. Vaak ook tijdens het eten en dan ben ik meteen klaar of moet ik overgeven.
Heb het wel vaker gehad, maar nooit zo erg/vaak als de afgelopen paar weken. Het is echt kut, gaat zo niet meer...Open een topic in R&P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus niet random, heb ik al heel lang maar het is nooit zo erg geweest als de afgelopen paar weken...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent bang voor de dood? Waarom komt dit zo random?
Maar waarom, is er iemand uit je omgeving gestorven of zo. Iedereen is maar een zak met botten en spieren, al denken we soms dat we heel wat zijn. Maak gewoon beste van je leven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is dus niet random, heb ik al heel lang maar het is nooit zo erg geweest als de afgelopen paar weken...
en het ging verdomme net zo goed met al mn andere angsten
Ik ben halal en jij haram. Jaloers ofzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf een kipfilet, als je het niet goed bakt loop je salmonella op
Nah, ik plas wel in jouw kont, als je die überhaupt hebt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet in je bed plassen uit angst he.
Neen, het is gewoon de gedachte die mij gek maakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar waarom, is er iemand uit je omgeving gestorven of zo. Iedereen is maar een zak met botten en spieren, al denken we soms dat we heel wat zijn. Maak gewoon beste van je leven.
Kan je nog goorder zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, ik plas wel in jouw kont, als je die überhaupt hebt.
Retourtje psycholoog, ik begrijp dit niet tbh.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neen, het is gewoon de gedachte die mij gek maakt.
Weet je wat het beste is aan haram? Het is onwijs lekker en jij mag het nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben halal en jij haram. Jaloers ofzo.
Ja nou hoop dat dat wat wordt ja wegens vakantie.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Retourtje psycholoog, ik begrijp dit niet tbh.
Helemaal geen een ?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou hoop dat dat wat wordt ja wegens vakantie.
Het is de duivel wat het lekker maakt, en aangezien jij ook zo'n satanist bent is dat niet zo raar. Ben liever van de engeltjes squadquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je wat het beste is aan haram? Het is onwijs lekker en jij mag het niet![]()
Is dat die 18+ ding ?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je dit al goor vindt moet je eens in kpd kijken
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal geen een ?
[..]
Het is de duivel wat het lekker maakt, en aangezien jij ook zo'n satanist bent is dat niet zo raar. Ben liever van de engeltjes squad
Je bent zelf apart.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowow niet zo agressief jij. Maar ik vond schiedamse mensen best apart.
Sorry hoor maar ik vind religie bullshit, het is er alleen om massa dom te houden en oorlogen met andere religieën goed te praten. Voorbeeld India en pakistan die al tig decennia in strijd zijn met elkaar vanwege 1 stuk land wat heilig zou zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal geen een ?
[..]
Het is de duivel wat het lekker maakt, en aangezien jij ook zo'n satanist bent is dat niet zo raar. Ben liever van de engeltjes squad
Natte spacecake.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen we maar weer lief doen tegen elkaar? Ik ga chocoladecake bakken hoor voor jullie.
met rattengif erin.
Ik zei het sarcastisch. Kon engeltjes emoticon niet vinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind religie bullshit, het is er alleen om massa dom te houden en oorlogen met andere religieën goed te praten. Voorbeeld India en pakistan die al tig decennia in strijd zijn met elkaar vanwege 1 stuk land wat heilig zou zijnOf china die de gelovigen die in minderheid zijn onderdrukt.
Als jij ze voor mij bakt wel...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je nog steeds nat of zo. Jij wilt wel spacecakejes he
Ik doe niet aan spacecakejes. Helaas.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als jij ze voor mij bakt wel...
Ff series fylaxje, je hebt denk ik wel ieder week een nieuwe stoornis oid maar niet mijn probleem. Ga met een psycholoog praten ipv hier posten over je problemen. Hier schiet je geen fuck op. Er zijn hier alleen maar zogenaamde psychologen die het beter weten.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 03:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan spacecakejes. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |