Oeh, herkenbaar. Hier was het een kutmug die haar zat te buggen. Na doodmeppen geen gehuilquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:39 schreef twist02 het volgende:
Vraagje:
Onze Minion heeft weer wat nieuws: sinds een paar dagen huilt/snikt ze veel in haar slaap
Net ook weer; ik hoor de babyfoon aanslaan en zou zweren dat ze wakker is geworden en ligt te huilen, maar toen ik keek (camera babyfoon), lag ze gewoon helemaal stil in bed te slapen.
En van de week ook al een paar keer gebeurd dat ik 'r even bij me in bed nam en dat ze op me lag te slapen, maar dan wel steeds zachtjes snikte (terwijl ik zeker wist dat ze sliep).
Iemand een idee wat er kan zijn?Dromen lijkt me nog niet met 2,5 maand, toch?
Bruine driehoekjes!quote:
Ja die ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bruine driehoekjes!
Maar sinds een week is t platte poep die heul erg stinkt met dradjesstructuur. Maar zijn billen zijn heel schoon, zo gek. Toch tandjesgedoe denk ik.
Ja, ze heeft het dus zowel op haar eigen kamertje in d'r ledikantje als op onze kamer in ons bed. Dus denk niet dat het omgevingsfactoren zijn eigenlijk...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar. Hier was het een kutmug die haar zat te buggen. Na doodmeppen geen gehuilof in ieder geval niet omdat ze werd lastig gevallen door een mug, tiethuil enzo was er nog wel.
E en S sliepen de eerste periode gewikkeld in een xxl hydrofiel . Hadden ze minder last van temp verschil (mama-bed).quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Hij slaapt echt alleen op ons dus ook niet naast ons. Slapend wegleggen na op ons te hebben gelegen werkt niet Dan wordt hij na 2 minuten wakker en merkt hij het bedrog. Soms werkt het slapen op ons ook niet, dan ga ik maar weer voeden (is om de 2 uur normaal? De hele dag door en dat 20 min per tiet? )
Ja in het begin zeker!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Hij slaapt echt alleen op ons dus ook niet naast ons. Slapend wegleggen na op ons te hebben gelegen werkt niet Dan wordt hij na 2 minuten wakker en merkt hij het bedrog. Soms werkt het slapen op ons ook niet, dan ga ik maar weer voeden (is om de 2 uur normaal? De hele dag door en dat 20 min per tiet? )
Om de 2 uur kan in het begin heel normaal zijn! Ik wist dat dus niet bij de eerste, onze kraam was een omde3uurtype. Had een boel gehuil gescheeld. Ook dit gaat straks sneller. Maar het is echt super vermoeiend. Kan zijn dat hij wil clusteren en daar kun je dan het beste aan toegeven. Mijn ervaring bij de tweede is dat ze dan na een hele avond clusteren veel beter de nachten door kwam.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Mariposas het volgende:
Zelfs op m'n werk verzamel ik die EXP jeweetzelluf. Masterskills alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:46 schreef Risu het volgende:
Verschoonskillz. Verzamel die EXP voor die level up, jeweets.
Ik zie jou nu voor me met man én kind op je buik, op de bankquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef Mariposas het volgende:
Ah goed om te wete . Ik voel me nu wel heel erg zo'n melkkoe nu. Maar voor de stuwing wel fijn. Ga maar vanavond afwisselend met man met kind op de buik op de bank slapen en dromen over betere tijden dan.
Over 2 weken of over 3 weken kan het er echt al heel anders uitzien dan nuquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef Mariposas het volgende:
Ah goed om te wete . Ik voel me nu wel heel erg zo'n melkkoe nu. Maar voor de stuwing wel fijn. Ga maar vanavond afwisselend met man met kind op de buik op de bank slapen en dromen over betere tijden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |