etappe 15 toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was toch ook één van de laatste etappes?
Als het om pils gaat wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij slaat ook wel graag een HJ'tje achterover, heb ik vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Neem nog een frikandelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Valt mee toch.
1,79m, 90kg. Beter dan zo'n uitgemergeld ketonenlichaampje.
Da's meestal tijdens een wielerkoers.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze mochten wel te hard rijden begreep ik, boetes waren verstuurd maar hoefden niet betaald te worden.
Te hard rijden heeft er mee te maken dat ze op een afgesloten wedstrijd parcours rijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze mochten wel te hard rijden begreep ik, boetes waren verstuurd maar hoefden niet betaald te worden.
2003 was prima, Ullrich kwam nog dichtbij en Vino had een aantal knotsgekke acties..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Al die drie touren waren afzonderlijk leuker dan de Armstrong-jaren bij elkaar.
Kan beter de fiets aan de wilgen hangen en coke gaan smokkelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:37 schreef AF_ het volgende:
Quintana
hele tour lekker bij froome in het wiel blijven zitten en nu huilen dat die ziek is
Ik heb er toch zeker een stuk of vijftien nodig om aangeschoten te rakenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel Hertog Jan heb je ondertussen al op?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:36 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik durf te wedden dat ik win van 95% van het pelotonOp gras of grinta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat het overzicht nou toch gewoon even terugkeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:34 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou meer zeggen, dat wanneer de tdf organisatie besluit iets strafbaars te doen dat het dan mag? Bedreigen, moorden, oplichten, wildplassen? Ze moeten zich gewoon naar de Nederlandse wet gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |