Ja paar weekjes geleden afspraak gemaakt alleen niet aan de tour gedacht.quote:
Afzeggen en nieuwe maken niet in je opgekomen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:54 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja paar weekjes geleden afspraak gemaakt alleen niet aan de tour gedacht.
Gesink rijdt z'n eigen tempo, Thomas was naar de klote.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Afzeggen en nieuwe maken niet in je opgekomen?
Volgens mij iets te lang geprobeerd erbij te blijven. Al komt hij nu netjes terug.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:54 schreef DeeBee het volgende:
Gesink stond wel een beetje gerparkeerd.
Mooi, laat de strijd maar losbarsten nu.
Goede tactiek...Astana laat het niet meer stil vallen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meestertactiek van Verhoeven de tacticus
Gast kan niet harder joh, had nooit kopman moeten wordenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:55 schreef Ruif het volgende:
Wát een laffe renner zeg, die Quintana. Anders zet je even aan en kijk je of Froome je kan volgen, in plaats van dat behoudende gepruts.
Maar waarom nu al, liever een pion voor het eindequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:56 schreef Drolflap het volgende:
Kruiswijk zal toch niet winnen dus correcte beslissing
Doping is een bitch.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:56 schreef Jahr00n het volgende:
waarom ziet quintana er uit alsof ie al twee oorlogen heeft meegemaakt terwijl hij maar 23 ofzo is
echt he lijkt wel een veertigerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:56 schreef Jahr00n het volgende:
waarom ziet quintana er uit alsof ie al twee oorlogen heeft meegemaakt terwijl hij maar 23 ofzo is
OMdat je tussen de top van de Glandon en de Croix de Fer er het meeste aan hebt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar waarom nu al, liever een pion voor het einde
Tja daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar waarom nu al, liever een pion voor het einde
Nee.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Gebruiken alle renners dezelfde wielen?
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Ja, allemaal ronde. Froome vanaf volgend jaar met ovalen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Wat doen dan altijd die gele Mavic auto's en motoren met wielen voorop?quote:
Nee, verschillende fietsen, verschillende merken, dus ook verschillende wielen. Fiets mag echter niet lichter zijn dan 6,8 kg totaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Dat lijkt me onzin. Het is niet zo dat Armstrong er op z'n 38e uitzag alsof ie 80 was, en ik heb wel eens begrepen dat ie af en toe ook wat doping nam.quote:
tuurlijk niet alle renners rijden op verschillende merken fietsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Gebruiken alle renners dezelfde wielen en achterbladen?
Dat schijnt 6% te schelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, allemaal ronde. Froome vanaf volgend jaar met ovalen.
Nee Greipel rijdt vierkant. geblokt he.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Gebruiken alle renners dezelfde wielen en achterbladen?
Genenquote:
ik wil ook met gigant rijdenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tuurlijk niet alle renners rijden op verschillende merken fiets
gigant trek enso
Hap hapquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Het is niet zo dat Armstrong er op z'n 38e uitzag alsof ie 80 was, en ik heb wel eens begrepen dat ie af en toe ook wat doping nam.
Lekker spuitenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Joezi het volgende:
Boogerd en Thomas Dekker moeten TLJ gaan leiden
Neutrale wagen, heeft wielen bij die bij allemaal passen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat doen dan altijd die gele Mavic auto's en motoren met wielen voorop?
Enso is een heel goed merkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
tuurlijk niet alle renners rijden op verschillende merken fiets
gigant trek enso
Je bedoelt 'ik ben gewoon irritant aan het doen'. Goed dat ik het weet!quote:
Dat klinkt eeh apart.quote:
Kun je het ook nog ergens anders over hebben dan TLJ ?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Joezi het volgende:
Boogerd en Thomas Dekker moeten TLJ gaan leiden
Ah ok. Van die ronde dusquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Neutrale wagen, heeft wielen bij die bij allemaal passen.
Bokkema kan er niks van, loser van de eeuwquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Drolflap het volgende:
Het lijkt net alsof Bauke nog bij TLJ fietst, continu in het wiel van de gees
Op meer dan 4 minuten al blijkbaar.quote:
Op zijn fiets.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Aguero het volgende:
Waar zit Thomas eigenlijk?
Ah, daar staat het.
Nquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Neutrale wagen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van duursporten ga je er niet beter van uitzien, je slijt je huid je botten je spieren je kraakbeen je pezenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzin. Het is niet zo dat Armstrong er op z'n 38e uitzag alsof ie 80 was, en ik heb wel eens begrepen dat ie af en toe ook wat doping nam.
ketonengelletjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Poels nog fietsen, joh. Die stierf al af op de eerste klim en net ook nog.
Poels.
quote:
Andere Sky renner is er niet dus hij moet wel.quote:
30 min op de motor en je bent weer fris.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan Poels nog fietsen, joh. Die stierf al af op de eerste klim en net ook nog.
Poels.
Nibali zal straks ook wel wegspringen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:01 schreef DeeBee het volgende:
Piti op kop, de wereld staat even stil.
Gelukkig stopt Astana wel even, in plaats van achter elkaar aan te rijden.
Op 2.5 minuut van de groep gele trui, gaat dus veel tijd verliezen vandaag.quote:
Herbert is echt een klapjosti als het om NLers in een koers gaat. TE-NEN-KROM-MENDquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:00 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra helemaal blij over 5 Nederlanders waarvan er 4 op sterven na dood in de groep Froome hangen.
toen poels bij rabobank reed werd ie op het eerste beste viaduct al gelostquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Poels.
Ik weet ook genoeg, bedankt Jahr00n!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
toen poels bij rabobank reed werd ie op het eerste beste viaduct al gelost
nu rijdt ie met de beste mee omhoog
1+1 = 2
Rijdt ie met een ovaaltje nu?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
1+1 = 2
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
1+1 = 2
Waren net de jaren die ik gemist heb in zijn carrierequote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
1+1 = 2
Wie is de vijfde?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:00 schreef Ericr het volgende:
Dijkstra helemaal blij over 5 Nederlanders waarvan er 4 op sterven na dood in de groep Froome hangen.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:03 schreef Ericr het volgende:
Valverde weet niet wat hij moet doen met al die lege ruimte voor hem.
kijken hoeveel batterij hij nog heeftquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Poels gaat op zijn wattagemeter kijken.
Poelsquote:
Lekker gelijkmatig tempo ja. Gesink moet op de laatste berg maar direct gaan en niet wachten op tempowisselingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink en Mollema vinden het wel prima dat het nu niet ontploft.
Wattage. Jwz.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Jaha, Poelsop sterven na dood, rijdt zo naar Valverde toe
Gepest?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:05 schreef SportmanNR1 het volgende:
Ik moest Wouter op school al niet. Kutjong![]()
Jaja behalve als Contador dat bij Schleck doet, dan gaan we grienenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet 'ie maar normaal schakelen.
Hoort erbij.
De derde week he.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:07 schreef franklop het volgende:
Kruijswijk idd sterker dan Gesink op dit moment
Contador / Schleck. En Froome had niet eens een technisch probleem, die kan gewoon niet fietsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oei, niet netjes van Nibali.
Hoezo nie??. Froome maakt toch zelf de fout?? Geen lekke band oid..quote:
Schleck ook niet die schakelde foutquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Contador / Schleck. En Froome had niet eens een technisch probleem, die kan gewoon niet fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |