Idd, verrassend welquote:
Froome ziet er gezond uit...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:41 schreef SportmanNR1 het volgende:
Die Poels moet ook echt wat meer gaan eten. Gewoon teringlelijk en ongezond hoe dun die is
Heb je die armpjes van Poels gezien?quote:
Bordje ketonen als ontbijt, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:41 schreef SportmanNR1 het volgende:
Die Poels moet ook echt wat meer gaan eten. Gewoon teringlelijk en ongezond hoe dun die is
Nee, maar ik heb het ook niet over Froome....quote:
Slecht nieuws voor Gesinkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:42 schreef baggerbaas het volgende:
Er beginnen buien te ontstaan in de omgeving
Niemand van Sky ziet er normaal uit behalve Thomas misschienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:41 schreef SportmanNR1 het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb je die armpjes van Froome gezien?
Voor wie is het wel goed nieuws?quote:
Ja, twee keer zoveel als die van Poels. Kun je nagaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Renners die goed kunnen dalen en tegen kou kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gelijk terug.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:45 schreef Asphias het volgende:
Was mollema nou ook naar de kopgroep? Of gelijk weer terug gezakt?
Weegt minimaal 73kg net zoals Froome tussen de 67 en 68kg weegt. Heb terminale Biafranen gezien die er beter uitzienquote:
Vorige etappe in de regen ging anders best goed voor Gesink (alleen z'n banden werkten niet mee)quote:
Volgespoten aderen...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:46 schreef VASND het volgende:
Oke dit is ook niet heel evenredig verdeelde massa.
[ afbeelding ]
Levend skelet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:46 schreef VASND het volgende:
Oke dit is ook niet heel evenredig verdeelde massa.
[ afbeelding ]
Vergeten op te stellen in Scoritoquote:
Ik denk dat het wel meevalt, Contador/Froome/Quintana lijken mij ook niet echt regenrijders. En Nibali heeft de neiging om teveel risico in de regen te nemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renners die goed kunnen dalen en tegen kou kunnen.
Alhoewel, met de kou zal het nu wel wat meevallen...
Nibali valt idd bijna altijd in de regen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, Contador/Froome/Quintana lijken mij ook niet echt regenrijders. En Nibali heeft de neiging om teveel risico in de regen te nemen.
Had Gesink niet chronisch problemen met kou?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome kan niet tegen regen, heeft niet genoeg vet om zichzelf warm te houden
Hard fietsen, dan houdt dat wattage hem wel warm.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Froome kan niet tegen regen, heeft niet genoeg vet om zichzelf warm te houden
Quintana won zijn grootste koersen in hondenweer....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, Contador/Froome/Quintana lijken mij ook niet echt regenrijders. En Nibali heeft de neiging om teveel risico in de regen te nemen.
Het zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef SportmanNR1 het volgende:
Zouden ze bij Sky ook nutteloze botten verwijderen ivm gewicht?
Had dat toen ook geen verband met zijn hartprobleem?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had Gesink niet chronisch problemen met kou?
Nou dat niet, maar ik denk dat een blinde darm of amandelen er wel uit gaan jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef SportmanNR1 het volgende:
Transplantatie met carbon bottenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef SportmanNR1 het volgende:
Had toch met die pin in zijn bovenbeen te maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Had dat toen ook geen verband met zijn hartprobleem?
Hmm ja ook, maar dat was in de Giro en toen was het 4 graden ofzo. Zal nu niet opeens afkoelen naar <10 graden denk ik zoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had toch met die pin in zijn bovenbeen te maken?
Door z'n gebroken been een paar jaar geleden heeft hij daar wel eens last van ja, door de pin die in zijn been zit. Maar in deze Tour viel het nog wel mee in de rit waar het koud was en regende.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had Gesink niet chronisch problemen met kou?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:53 schreef DaveDave09 het volgende:
Ik hoop toch zo erg dat contador wat bloedtransfusies gisteren heeft gedaan
Rijdt in dienst van Quintana natuurlijkquote:
Ze kunnen met de kopgroep mee.quote:
Minstens een.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel Movistars vooraan? Kan van pas komen in de vallei.
en quintanaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:56 schreef SportmanNR1 het volgende:
Iedereen maakt zich moe behalve froome
Die is al moe.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:56 schreef SportmanNR1 het volgende:
Iedereen maakt zich moe behalve froome
Hij rijdt voor een andere ploeg. Dan mag je tegen elkaar rijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:57 schreef Momo... het volgende:
Piti naaide Bert en Purito ook al vorig jaar in de vuelta
Ha, ik zag je ninja edit wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scarponi gaat gewoon 30km knallen straks
Eerst in de afdaling. Ben benieuwd hoe dat gaat als Sky het tempo moet maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:58 schreef Cavaliers het volgende:
Quintana vlak voor de top naar deze groep en dan met z'n allen doorgassen in de vallei tegen Sky. Genot.
Ducrot begeeft zich op glad ijs huhuhuuquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Rationeel geredeneerd vanuit het schaatsen
Die heeft TV al uit gezetquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:59 schreef DeeBee het volgende:
Syntix die al 4x post dat het 'echt wel goed gaat komen', angstzweet op de zolderkamer momenteel.
voor in het archief.quote:
Hij hoeft niet bang te zijn, het komt sowieso goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:59 schreef DeeBee het volgende:
Syntix die al 4x post dat het 'echt wel goed gaat komen', angstzweet op de zolderkamer momenteel.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:59 schreef DeeBee het volgende:
Nee jij wel danquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:00 schreef Syntix het volgende:
DeeBee die weer als een autistisch mongooltje denkt dat hij wat over het wielrennen weet
Gerapporteerdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:00 schreef Syntix het volgende:
DeeBee die weer als een autistisch mongooltje denkt dat hij wat over het wielrennen weet
Aanvallen heeft het al geregend.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat een genot dit. Hopelijk zakt de etappe niet meer in. En gaat het REGENEN.
Tot 10 of tot en met tien?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In normale zinnen moet je de getallen een tot tien volledig uitschrijven.
Gr.
Nee johquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:04 schreef sonnyspek het volgende:
FROOME GEÏSOLEERD, IK HERHAAL FROOME GEÏSOLEERD
oké Stijn, maar je geeft geen antwoord op mijn vraag...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In normale zinnen moet je de getallen een tot tien volledig uitschrijven.
Gr.
Dan zal hij wel een A-label krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:04 schreef sonnyspek het volgende:
FROOME GEÏSOLEERD, IK HERHAAL FROOME GEÏSOLEERD
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:04 schreef Drolflap het volgende:
Froome knalt zometeen zelf dat gat dicht
Je kunt het al vanaf hier ruikenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:04 schreef Cavaliers het volgende:
Er loopt een heel dunne, bruine streep langs het been van Syntix nu.
Jammer dat Traksel niet meer wielrentquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat een genot dit. Hopelijk zakt de etappe niet meer in. En gaat het REGENEN.
Mijn gulpje is inmiddels ook al open.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo jongens. Mijn broekje ligt op mijn enkels.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo jongens. Mijn broekje ligt op mijn enkels.
KUDOS!quote:
Vast wel, grootste kans daarop, maar het is wel leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:00 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Hij hoeft niet bang te zijn, het komt sowieso goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |