Mexico is best groot. Als je wegblijft uit het noorden dan is Mexico een prima vakantieland. En aangezien de meeste reizen naar Mexico enkel het toeristische gebied in Yucatan betreffen, kun je er dus prima heen. Een doordeweekse dag in Amsterdam is onveiliger.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Ga je naar Centraal-AmerikaLijkt me ook tof. Alleen jammer van al die moorden in mexico.
Daar heeft ze haar werk van gemaakt.quote:
Ik doelde op Q.quote:
Die zit ook meer dan genoeg thuis, onder het mom van thuiswerken.quote:
Dan maken die paar weken extra ook niet uit.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zit ook meer dan genoeg thuis, onder het mom van thuiswerken.
Dan wordt het verschil tussen vakantie en "werken" zo klein.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zit ook meer dan genoeg thuis, onder het mom van thuiswerken.
Een goede keusquote:
De tweeweekse, dezelfde dusquote:Op maandag 27 juli 2015 10:25 schreef Q. het volgende:
Ga je dezelfde 14-dagen reis doen als ik heb gedaan CL? Of de 3-weker?
Oh. Stom.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wek een half jaar wachten met je vakantie.
Ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tweeweekse, dezelfde dus
Jouw schuld.
Ze zouden je korting moeten geven.quote:
De redenen waarom ik central en zuid amerika een beetje mijd. Jammer, want lijkt me mooi. Maar inmiddels iets te veel verhalen over berovingen gehoord van vriendenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je naar Centraal-AmerikaLijkt me ook tof. Alleen jammer van al die moorden in mexico.
Er gaat gewoon niets boven Azië.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De redenen waarom ik central en zuid amerika een beetje mijd. Jammer, want lijkt me mooi. Maar inmiddels iets te veel verhalen over berovingen gehoord van vriendenOp Cuba na eigenlijk.
Ik kreeg sowieso 100 euro korting op mn huidige reis. Als die niet door gaat is dat toch een beetje lullig.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zouden je korting moeten geven.
Blijkbaar krijg je toch ook al een paar tientjes korting als je er vaker mee hebt gereisd
Ja die actie had ik gemistquote:Op maandag 27 juli 2015 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg sowieso 100 euro korting op mn huidige reis. Als die niet door gaat is dat toch een beetje lullig.
Shinkansen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die actie had ik gemistScheelde toch weer een ritje met de trein
Ook echt niet nodig. Tegenwoordig heb je volgens mij ook al wel eenvoudige (en kleine) spiegelreflexdingen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Wil eigenlijk ook nog een nieuwe camera voordat ik naar Japan ga, gelukkig ben ik vlak daarvoor jarigM'n zwager probeert me een of ander Canon-monster aan te smeren maar daar zie ik mezelf niet mee sjouwen daar.
Afgezien van het feit dat ik de ballen verstand heb van fotografie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |