SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 24-07-2015 13:46:18 ]
Jep, maar je hebt ook lokale banken die niet zo vaak aangevoerd worden als de grotere banken. Die laten je dan niet meer opnemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Die limiet geldt toch alleen voor Grieken?
San Holo maakt echt vette muziek, je moet z'n BBC Radio 1 Initiation Mix maar eens checken als je thuis hebt. Hij was ook bij Slam FM laatst. Allebei vet.quote:
m'n broertje begon ook al over die Slam FM mix, ik ga ze beide checkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
San Holo maakt echt vette muziek, je moet z'n BBC Radio 1 Initiation Mix maar eens checken als je thuis hebt. Hij was ook bij Slam FM laatst. Allebei vet.
https://soundcloud.com/sa(...)dio-1-initiation-mix
nee btje biertappen in een concertzaal en zaterdagavond nog ff kroegtochtje doen, btje laidbackquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:28 schreef fathank het volgende:
Sander nog lekker naar de getverderrie dit weekend?
Geen dit weekendquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee btje biertappen in een concertzaal en zaterdagavond nog ff kroegtochtje doen, btje laidback
Pak jij nog feestje henk? Geen zwarte cross las ik?
parenclub feestjesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:18 schreef seto het volgende:
[..]
klinkt als feestjes waar fripsel ook zou komen
vertel me meerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:38 schreef madeliefff het volgende:
Wordt t nooit saai elke keer maar konten posten
En dan met een poncho rond moeten sjouwen? No thanks. Lekker op de bank Alpe d'Huez morgen.quote:
ayyy lmaoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:53 schreef Beach het volgende:
R&P / Heel erg uitgescholden. Wie leest mijn verhaal?
haha topicwending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |