Zou op basis hiervan toch snel te vinden moeten zijn. Tekst in letters zie je immers hoogst zelden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:54 schreef Giester het volgende:
Het boek zelf heeft zo'n dikke kaft met stof en tekst erop in letters.
Zeg dan gewoon dat je het boek niet kent. Niet nodig om zo onaardig te doen. En ik bedoel niet Erik von Danīshen, die ken ik heus wel. Ik bedoel toch Erwon van der Denissen ofziets. En wat is nu weer de miniserie van wazigheid? Als je wazig ziet dan moet je naar de KNO dokter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:47 schreef R0N1N het volgende:
Mystineries, chemioplastie, endotrafine, Erwin von Denniken ...![]()
![]()
Geen wonder dat je het niet kan vinden.
Kom eerst eens met bestaande termen en de juiste namen. (die kerel heet: Erich von Däniken, en wat de rest moet voorstellen, geen flauw idee (ministerie van wazigheid ?))
Klopt. ik ken geen boeken over mystineries, chemioplastie & endotrafine.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:39 schreef Giester het volgende:
Zeg dan gewoon dat je het boek niet kent.
Het klinkt wellicht niet zo aardig, maar nou was ik wel zo aardig om te helpen zoeken, maar zoeken met niet bestaande termen levert geen resultaten op.quote:Niet nodig om zo onaardig te doen.
Het enige wazige hier zijn jouw posts. Denk niet dat een KNO Arts daar ook maar iets mee kan.quote:En ik bedoel niet Erik von Danīshen, die ken ik heus wel. Ik bedoel toch Erwon van der Denissen ofziets. En wat is nu weer de miniserie van wazigheid? Als je wazig ziet dan moet je naar de KNO dokter.
Boeken bestaan wel degelijk. Wat is dat nu voor aparte opmerking?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:02 schreef R0N1N het volgende:
Klopt. ik ken geen boeken over mystineries, chemioplastie & endotrafine.
Die kent niemand, om de dood eenvoudige reden dat die niet bestaan.
Ja die termen zijn onder voorbehoud natuurlijk. Het staat ook in de disclaimer dat er een typefout in kon zitten he. Dus wel goed lezen.quote:Het klinkt wellicht niet zo aardig, maar nou was ik wel zo aardig om te helpen zoeken, maar zoeken met niet bestaande termen levert geen resultaten op.
Als die KNO arts niks kan, dan zou ik hem maar snel laten ontslaan. En Erwin von Daniken ken ik wel zei ik, maar ik bedoel Die andere man. Dus niet Erwin, maar Erik ofzoiets. Eric vor Däniekon. Kan dat?quote:Het enige wazige hier zijn jouw posts. Denk niet dat een KNO Arts daar ook maar iets mee kan.
& Erwon (Erwin ?) van der Denissen als auteur is al net zo bekend/bestaand als Erwin von dinges.
Keey.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Boeken bestaan wel degelijk. Wat is dat nu voor aparte opmerking?
[..]
Ja die termen zijn onder voorbehoud natuurlijk. Het staat ook in de disclaimer dat er een typefout in kon zitten he. Dus wel goed lezen.
[..]
Als die KNO arts niks kan, dan zou ik hem maar snel laten ontslaan. En Erwin von Daniken ken ik wel zei ik, maar ik bedoel Die andere man. Dus niet Erwin, maar Erik ofzoiets. Eric vor Däniekon. Kan dat?
Nee heozo?quote:
Nee, dat doe je zelf al zie ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:14 schreef Giester het volgende:
Nee heozo?
Ik snap je verhaal gewoon niet helemaal niet.
Ik heb het over dat ik een boek zoek etc, en jij begint over je ogen en dat je schijnbaar geen goede KNO arts hebt enzo. Raar verhaal kerel. En als ik dan vraag of je Ernest ver Deniken kan dan kom je allemaal maar mensen die niet bestaan. Of loop je mij te trollen?
Dank Dankquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat mooi gezegd. Ik word er helemaal chemioplastisch van.
Maar voor welk mystinerie geldt dat?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:38 schreef I-care het volgende:
[..]
Dank Dank![]()
Wel oppassen dat je endotrafine niet teveel gaat oplopen! Balans, daar gaat het om!
Dat is moeilijk om daar zo een direct antwoord op te geven vanwege de complexiteit van de behandeling. Daarvoor verwijs ik u door naar mijn website, daar is het boek aan te schaffen voor de eenmalige kortingsprijs van 49 dollar.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar voor welk mystinerie geldt dat?
Dat valt mee! Zeker voor een boek met tekst in letters.Een endotrafinetherapeut vraagt al snel 650 euro voor een mystineriebehandeling.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:05 schreef I-care het volgende:
[..]
Dat is moeilijk om daar zo een direct antwoord op te geven vanwege de complexiteit van de behandeling. Daarvoor verwijs ik u door naar mijn website, daar is het boek aan te schaffen voor de eenmalige kortingsprijs van 49 dollar.
Ah je bedoelt America in Limburg, daar hebben ze wel vaker moeite met de waarheid, komt omdat ze daar sinds het laatste bezoek van Erwon fohn Derikkson opeens hele lage endotrafine niveaus hebben.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:03 schreef Giester het volgende:
Maar de gemeente USA probeert hem te discrediteren om zo de waarheid niet feitelijk te maken. Echt interessant om over te horen.
Mijn uitgangspunt is dan ook om zoveel mogelijk vastgelopen mensen belangeloos bij te staan met mijn opgedane kennis!quote:Op maandag 27 juli 2015 10:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat valt mee! Zeker voor een boek met tekst in letters.Een endotrafinetherapeut vraagt al snel 650 euro voor een mystineriebehandeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |