nog even doorposten daarvoor...quote:Op woensdag 25 november 2015 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na dit woord was ik verbaasd en ging kijken waar het nieuwe deel was
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
VCA binnen, zoals verwacht niet echt lastig....
Gaat de goede kant op. Er is hier in geen tijden zoveel gepost als de laatste paar dagen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog even doorposten daarvoor...
Helemaal goed. Alvast bedankt!! We hebben hem gekocht en ben er nu mee aan het installeren e.d. Even beetje zoeken hoe en wat.quote:Op woensdag 25 november 2015 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt 4 GB is het in deze. Daarvoor heb je dan al een gedeelte nodig om gewoon windows te kunnen draaien, maar er blijft genoeg over voor de standaard applicaties.
Ik zal vanavond ff t linkje opzoeken
Van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
VCA binnen, zoals verwacht niet echt lastig....
De goede invloed van mij hè?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op. Er is hier in geen tijden zoveel gepost als de laatste paar dagen.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Na dit woord was ik verbaasd en ging kijken waar het nieuwe deel was
Zo snel nog, neequote:Op donderdag 26 november 2015 07:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar in dit tempo is het topic ook nog voor het einde van het jaar vol
Zit me niet zo te heujenquote:Op donderdag 26 november 2015 07:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar in dit tempo is het topic ook nog voor het einde van het jaar vol
Ha, dan ben ik pas een uur of twee bezig, max. drie. Uitslapenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet morgen nog een dagje werken!! Maar gelukkig maar tot 14:30 uur.
Uitslapen, zit er sws niet in. Lennon moet om half 9 op school zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ha, dan ben ik pas een uur of twee bezig, max. drie. Uitslapen
Je moet gewoon weer in training gaanquote:Op donderdag 26 november 2015 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Uitslapen, zit er sws niet in. Lennon moet om half 9 op school zijn.![]()
En ik kan niet meer uitslapen, zelfs als ik laat naar bed ga en Lennon er niet is, ben ik rond half 9/9 uur wakker.
Van Twan geen last die slaapt langer dan wij uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je moet gewoon weer in training gaan. Daarvoor moet je waarschijnlijk wel de kinders minimaal een maand een andere opvang geven, want ik denk niet dat je het in twee weken gaat redden
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:13 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op. Er is hier in geen tijden zoveel gepost als de laatste paar dagen.
:| Nem! Jij hier? Tof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |