Die eerste E of I vind ik sowieso erg lastig. Wat nu als je een introverte extravert bent of omgekeerd? Of nog erger, als je het niet weet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef LadyOracle het volgende:
Volgens de eerste ben ik INTJ, volgens de tweede ESTP-A. En volgens weer een andere ENFJ.
Nu heb ik een identiteitscrisis. Bedankt, TS.
http://www.16personalities.com/intp-personalityquote:Your Results
PERSONALITY: INTP ("THE LOGICIAN")
VARIANT: TURBULENT
ROLE: ANALYST
Introverted
18%
Intuitive
20%
Thinking
24%
Prospecting
12%
Turbulent
34%
Welkom op dit forum, INTJ. Vanaf nu word je met deze letters aangeduid; je nieuwe identiteit.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:23 schreef eenzame_kat het volgende:
INTJ
Introvert(53%) iNtuitive(41%) Thinking(28%) Judging(31%)
You have moderate preference of Introversion over Extraversion (53%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (41%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (28%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (31%)
Ben overal moderate :|
Maar dat introvert klopt wel (behalve op fokje) en de rest ook. Ben soms wel stil maar weet wel heel goed wat ik wil en probeer alles rationeel te verklaren, en 'veroordeel' ook wel veel denk ik. Ben alleen gewoon introvert.
Persoonlijk zou ik niet teleurgesteld zijn over zoiets. Je bent wie je bent en elk type heeft zo zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Kut, na wat lezen kom ik tot de conclusie dat ik best wel fucked ben met mijn INT-P persoonlijkheidstype.
Het verhaaltje klopt precies, zit precies op de positie in de situatie waar men het type zou schetsen.
Maar helaas klopt het sociale en emotionele deel ook, en dat het moeilijk is om dat te overkomen. En laat dat nou precies het stuk zijn waar ik me zo aan erger bij mijzelf.
Maar het zit dus ingebakken in de persoonlijkheid. Die F kan ik wel vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef LadyOracle het volgende:
Volgens de eerste ben ik INTJ, volgens de tweede ESTP-A. En volgens weer een andere ENFJ.
Nu heb ik een identiteitscrisis. Bedankt, TS.
Heb hetzelfde, maar kan me niet echt in alles even goed vinden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:54 schreef Pindasoepje het volgende:
ENFP-T
A free true spirit.. klopt wel eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |