Inderdaad niet verrassend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
INFP PERSONALITY (“THE MEDIATOR”)
Kwam er de vorige keer ook uit dacht ik. Niet verrassend.
haha grappig, ik ben 69% extravert , en ik doe juist altijd alles op het moment, ik improviseer wel e.d.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben een logician (intp-t). Alles baseren op de feiten ipv mijn gevoel en alles vaak overdenken
En 69% (hihi) introvert. Klopt sowieso wel.
Resultaat van de eerste test. Ik kan me er wel in vinden.quote:YOUR PERSONALITY TYPE IS:
DEFENDER (ISFJ-T)
We are born not just for ourselves.
- MIND -
Introverted
24%
- ENERGY -
Observant
11%
- NATURE -
Feeling
34%
- TACTICS -
Judging
31%
- IDENTITY -
Turbulent
17%
Resultaat van de tweede test. Ik moet wel zeggen dat ik die vragen iets moeilijker te begrijpen vond dan de eerste test. Die was wat mij betreft veel duidelijker in wat ik moest invullen. Als ik kijk naar mezelf acht ik me wel meer 'observant' dan 'intuitive', maar het verschil is inderdaad niet groot.quote:ISFJ
Introvert(19%) Sensing(1%) Feeling(53%) Judging(22%)
You have slight preference of Introversion over Extraversion (19%)
You have marginal or no preference of Sensing over Intuition (1%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (53%)
You have slight preference of Judging over Perceiving (22%)
>2700 ongelezen mailtjes in mn inbox en heb de schurft aan veel kleine klusjes (denk omdat dit altijd veel extra gedoe oplevert).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:52 schreef Megara het volgende:
INTP
You have slight preference of Introversion over Extraversion (12%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (47%)
You have slight preference of Thinking over Feeling (19%)
You have moderate preference of Perceiving over Judging (38%)
Bij die met die duimpjes kreeg ik ook INTP. Ik kreeg vroeger consistent INTJ, en die beschrijving is denk ik ook welke anderen me zouden geven. Ik vind de E-types heel wenselijk klinken om zelf te zijn, maar herken me er helaas inderdaad niet zo in (volgens http://www.massmatch.com/MBTI-2.php)
Wat ik me afvroeg - die vragen over of je met een rommelige inbox om kunt gaan, en snel overmeesterd raakt door veel kleine to-do'tjes - op wat voor trekjes moeten die duiden?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb de 1e test gedaan.
Nu krijg ik INTP-T met de percentages 34%, 31%, 5%, 47%, 8%
Omdat ik me kan herinneren eerder op fok zo'n test gedaan te hebben, heb ik even gezocht en die post gevonden
Maar welke van die vier factoren beïnvloedt dat dan? Ik zie geen link namelijk, tenzij je het interpreteert als een voorkeur voor Judging (vastigheid) boven Perceiving (verandering).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
>2700 ongelezen mailtjes in mn inbox en heb de schurft aan veel kleine klusjes (denk omdat dit altijd veel extra gedoe oplevert).
Trekjes van autisme
edit:
Had zelf ook INTP zie ik nu, toeval bestaat niet![]()
[..]
quote:Favorite world: Do you prefer to focus on the outer world or on your own inner world? This is called Extraversion (E) or Introversion (I).
Information: Do you prefer to focus on the basic information you take in or do you prefer to interpret and add meaning? This is called Sensing (S) or Intuition (N).
Decisions: When making decisions, do you prefer to first look at logic and consistency or first look at the people and special circumstances? This is called Thinking (T) or Feeling (F).
Structure: In dealing with the outside world, do you prefer to get things decided or do you prefer to stay open to new information and options? This is called Judging (J) or Perceiving (P).
Geen idee, ik heb die test niet zelf bedacht dus geen idee wat de achterliggende gedachte isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:21 schreef Megara het volgende:
INTP-buddy
[..]
Maar welke van die vier factoren beïnvloedt dat dan? Ik zie geen link namelijk, tenzij je het interpreteert als een voorkeur voor Judging (vastigheid) boven Perceiving (verandering).
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
kan nog steedsquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:39 schreef Konijntjuh het volgende:
...bij een stabiele en degelijke opvoeding had ik meer expressiever en communicatief vaardiger geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het grappige is dat mijn vrienden me juist het tegengestelde van manipulatief vinden, zeggen ze. Met sociale gelegenheden volg ik en zie ik wel wat er gebeurt, altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken. In projecten voor mijn studie neem ik eigenlijk altijd de leiding en dan zeg ik gewoon ronduit wat mijn mening is en waarom.
Vroeger bij dit soort gedrag directe extraverte uitspraken kreeg ik letterlijk en figuurlijk klappen met uitspraak je moet eerst nadenken en dan pas iets zeggen of deze doe maar normaal dan doe je al normaal genoeg, waar ik dus op antwoordde wat verstaan jullie dan onder normaal gedrag(dus bij mij was het meer de angst voor de opvoeder en de klappen ruzies dan hoe iemand anders er over dacht), daarom zei ik al bij mij is de thuis situatie en de opvoeding voornamelijk die mijn gedrag behoorlijk hebben geremd in het extravertequote:Op zondag 30 augustus 2015 11:38 schreef RickHD90 het volgende:
[..]
De angst bij het extrovert / communicatiever worden ligt denk ik vooral in de angst "wat zal hij/zij wel niet van mij denken als ik dit of dat zeg / doe".
Dit is dan natuurlijk ook weer een beetje een extreem ietsquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:33 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
het rekening houden met iemands zijn gevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |