abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155546895
INFP PERSONALITY (“THE MEDIATOR”)

Kwam er de vorige keer ook uit dacht ik. Niet verrassend. :P
  woensdag 26 augustus 2015 @ 04:15:01 #127
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155548448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
INFP PERSONALITY (“THE MEDIATOR”)

Kwam er de vorige keer ook uit dacht ik. Niet verrassend. :P
Inderdaad niet verrassend. :+
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:30:41 #128
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155551666
Ik ben ENTP-T
69% extravert
39% intuitive
50% thinking
43% prospecting
4% turbulent.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:38:00 #129
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155551793
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben een logician (intp-t). Alles baseren op de feiten ipv mijn gevoel en alles vaak overdenken

En 69% (hihi) introvert. Klopt sowieso wel.
haha grappig, ik ben 69% extravert , en ik doe juist altijd alles op het moment, ik improviseer wel e.d.
pi_155555399
INFJ
Introvert(16%) iNtuitive(25%) Feeling(25%) Judging(25%)

Introversion over Extraversion (16%)
Intuition over Sensing (25%)
Feeling over Thinking (25%)
Judging over Perceiving (25%)

Kan ik me wel in vinden :)
pi_155555783
Your personality type is:
Commander (ENTJ-A)

Extraverted 34%
Intuitive 10%
Thinking 56%
Judging 69%
Assertive 43%
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 26 augustus 2015 @ 13:47:38 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155557536
quote:
YOUR PERSONALITY TYPE IS:
DEFENDER (ISFJ-T)

We are born not just for ourselves.
- MIND -
Introverted
24%

- ENERGY -
Observant
11%

- NATURE -
Feeling
34%

- TACTICS -
Judging
31%

- IDENTITY -
Turbulent
17%
Resultaat van de eerste test. Ik kan me er wel in vinden. :)

quote:
ISFJ
Introvert(19%) Sensing(1%) Feeling(53%) Judging(22%)
You have slight preference of Introversion over Extraversion (19%)
You have marginal or no preference of Sensing over Intuition (1%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (53%)
You have slight preference of Judging over Perceiving (22%)
Resultaat van de tweede test. Ik moet wel zeggen dat ik die vragen iets moeilijker te begrijpen vond dan de eerste test. Die was wat mij betreft veel duidelijker in wat ik moest invullen. Als ik kijk naar mezelf acht ik me wel meer 'observant' dan 'intuitive', maar het verschil is inderdaad niet groot.

[ Bericht 20% gewijzigd door Fera op 26-08-2015 14:40:43 ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155561373
ESTJ-A
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:22:18 #134
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_155572706
http://www.16personalities.com/istp-personality blijkbaar zeldzaam bij vrouwen? Erg herkenbaar hoewel ik ook sommige dingen absoluut niet herken, hoewel ik me kan voorstellen dat anderen het er wel mee eens zijn :P
pi_155579803
INTP

You have slight preference of Introversion over Extraversion (12%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (47%)
You have slight preference of Thinking over Feeling (19%)
You have moderate preference of Perceiving over Judging (38%)

Bij die met die duimpjes kreeg ik ook INTP. Ik kreeg vroeger consistent INTJ, en die beschrijving is denk ik ook welke anderen me zouden geven. Ik vind de E-types heel wenselijk klinken om zelf te zijn, maar herken me er helaas inderdaad niet zo in (volgens http://www.massmatch.com/MBTI-2.php)

Wat ik me afvroeg - die vragen over of je met een rommelige inbox om kunt gaan, en snel overmeesterd raakt door veel kleine to-do'tjes - op wat voor trekjes moeten die duiden?
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_155583792
Test 1

YOUR PERSONALITY TYPE IS:
CAMPAIGNER (ENFP-A)

Extravert 36%
Intuitive 14%
Feeling 27%
Prospecting 14%
Assertive 27%

Best weird als ik zo de beschrijving lees, vooral bij Romantic Relationships. Dit + dat astrologische (sterrenbeelden) en naam/persoonseigenschappen klopt het vaak voor een groot deel :o :') intredasting

Test 2

ENFP
Extravert(38%) iNtuitive(19%) Feeling(12%) Perceiving(19%)
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_155585759
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:52 schreef Megara het volgende:
INTP

You have slight preference of Introversion over Extraversion (12%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (47%)
You have slight preference of Thinking over Feeling (19%)
You have moderate preference of Perceiving over Judging (38%)

Bij die met die duimpjes kreeg ik ook INTP. Ik kreeg vroeger consistent INTJ, en die beschrijving is denk ik ook welke anderen me zouden geven. Ik vind de E-types heel wenselijk klinken om zelf te zijn, maar herken me er helaas inderdaad niet zo in (volgens http://www.massmatch.com/MBTI-2.php)

Wat ik me afvroeg - die vragen over of je met een rommelige inbox om kunt gaan, en snel overmeesterd raakt door veel kleine to-do'tjes - op wat voor trekjes moeten die duiden?
>2700 ongelezen mailtjes in mn inbox en heb de schurft aan veel kleine klusjes (denk omdat dit altijd veel extra gedoe oplevert).

Trekjes van autisme :P

edit:
Had zelf ook INTP zie ik nu, toeval bestaat niet :D :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb de 1e test gedaan.

Nu krijg ik INTP-T met de percentages 34%, 31%, 5%, 47%, 8%

Omdat ik me kan herinneren eerder op fok zo'n test gedaan te hebben, heb ik even gezocht en die post gevonden
pi_155591310
INTP-buddy :7

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

>2700 ongelezen mailtjes in mn inbox en heb de schurft aan veel kleine klusjes (denk omdat dit altijd veel extra gedoe oplevert).

Trekjes van autisme :P

edit:
Had zelf ook INTP zie ik nu, toeval bestaat niet :D :P

[..]

Maar welke van die vier factoren beïnvloedt dat dan? Ik zie geen link namelijk, tenzij je het interpreteert als een voorkeur voor Judging (vastigheid) boven Perceiving (verandering).

quote:
Favorite world: Do you prefer to focus on the outer world or on your own inner world? This is called Extraversion (E) or Introversion (I).

Information: Do you prefer to focus on the basic information you take in or do you prefer to interpret and add meaning? This is called Sensing (S) or Intuition (N).

Decisions: When making decisions, do you prefer to first look at logic and consistency or first look at the people and special circumstances? This is called Thinking (T) or Feeling (F).

Structure: In dealing with the outside world, do you prefer to get things decided or do you prefer to stay open to new information and options? This is called Judging (J) or Perceiving (P).

'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_155597965
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:21 schreef Megara het volgende:
INTP-buddy :7

[..]

Maar welke van die vier factoren beïnvloedt dat dan? Ik zie geen link namelijk, tenzij je het interpreteert als een voorkeur voor Judging (vastigheid) boven Perceiving (verandering).

[..]

Geen idee, ik heb die test niet zelf bedacht dus geen idee wat de achterliggende gedachte is :P . Zal vast wel een reden voor zijn, maar ik ben wat anders gaan opzoeken.

Heb even wat anders opgezocht, blijkbaar komen vooral INTJ en INTP veel voor onder mensen met autisme als ik deze steekproef mag geloven (pagina is in het Engels).
Ik weet trouwens niet waarom alle uitslagen dubbel zijn, als ik alle percentages bij mekaar optel, dan kom ik evengoed uit op ongeveer 100% :P

Ik ga gelijk deze link ook eventjes in het ASS topic zetten, ben nu wel nieuwsgierig :P
edit: post staat hier voor wie het kan boeien

[ Bericht 3% gewijzigd door magnetronkoffie op 27-08-2015 19:24:22 ]
pi_155635376
Your personality type is:
Campaigner (ENFP-T)

Ik heb mezelf altijd wel een Julius Caesar gevoeld :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:41:29 #141
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_155641104
Personality: ENTP-A ("The Debater")

Variant: Assertive
Role: Analyst

Extraverted 32%
Intuitive 19%
Thinking 20%
Judging 14%
Assertive 54%

Ik dacht dat ik introvert was :@

[ Bericht 0% gewijzigd door ACT-F op 29-08-2015 00:07:03 ]
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_155659394
Protagonist.

Klopt helemaal.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:49:54 #143
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_155660205
ENTP-T

Extraverted 22%
Intuitive 15%
Thinking 6%
Prospecting 26%
Turbulent 41%

En ja, herken aardig wat dingen :).
  zondag 30 augustus 2015 @ 10:39:33 #144
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155670494
Ik heb de bovenste twee gepakt

Bij de eerste kwam er ENTP - A uit

Extraverted 23%
Intuitive 6%
Thinking 13%
Prospecting 84%

Assertive 35%

Bij tweede kwam er ook ENTP uit

Extraversion 3%
Intuition 53%
Thinking 59%
Percieving 69%

De eerst test vond ik veel beter in elkaar gezet gebruiksvriendelijker uitgebreider en informatiever ten opzichte van de tweede test, misschien vandaar ook mijn grote percentage verschillen tussen de twee gemaakte testen.

Op zich klopt ENTP-A profiel van de eerste test wel, (The"Devils" advocate)

Ik weet dat mijn introverte kant/gedrag niet van nature uit is alleen soms nog steeds de angst meedraag dit uit de jeugd opgelopen na het vijfde jaar door gezinsverandering, bij een stabiele en degelijke opvoeding(dus zonder angst te hebben als je thuis bent, en je moet zwijgen en liegen over bepaalde dingen omdat dit je al van huis uit opgedragen wordt.) had ik meer expressiever en communicatief vaardiger geweest

Ik had eigenlijk dus een Introvert verwacht in plaats van Extravert maar ik zie dat de basis terug is gekomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Konijntjuh op 30-08-2015 10:47:37 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_155671384
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 10:39 schreef Konijntjuh het volgende:
...bij een stabiele en degelijke opvoeding had ik meer expressiever en communicatief vaardiger geweest...
kan nog steeds :) ik ben zelf (al dan niet in dezelfde situatie) ook van erg introvert en sub-assertief naar extrovert en assertief gegaan. En zonder hulp van therapieën en dergelijke. Gewoon cold turkey denken "ach, we zijn allemaal maar mensen en hoe vaak kom ik hem/haar nog tegen". Hielp enorm :D

De angst bij het extrovert / communicatiever worden ligt denk ik vooral in de angst "wat zal hij/zij wel niet van mij denken als ik dit of dat zeg / doe". Daarom zijn de mensen die zeggen wat ze willen en doen wat ze willen (al dan wel op een goede manier) vaak de mensen waar we graag mee om gaan en naar opkijken. Zij hebben die angst niet of nauwelijks en doen lekker hun ding, terwijl de introvert het vaak houd op zichzelf. Denk ik dan hoor, zo was het bij mij in ieder geval wel en merk bij best wat introverte mensen dat zij zo denken.
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_155671482
ENFJ
Extravert(19%) iNtuitive(44%) Feeling(31%) Judging(50%)
You have slight preference of Extraversion over Introversion (19%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (44%)
You have moderate preference of Feeling over Thinking (31%)
You have moderate preference of Judging over Perceiving (50%)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het grappige is dat mijn vrienden me juist het tegengestelde van manipulatief vinden, zeggen ze. Met sociale gelegenheden volg ik en zie ik wel wat er gebeurt, altijd leuk om nieuwe dingen te ontdekken. In projecten voor mijn studie neem ik eigenlijk altijd de leiding en dan zeg ik gewoon ronduit wat mijn mening is en waarom.
  zondag 30 augustus 2015 @ 11:54:30 #147
47102 Elvi
miemkwien
pi_155671702
INFP : The Mediator
Variant: Turbulent

(was via de eerste link)
Ja, past wel bij me :)
  zondag 30 augustus 2015 @ 12:33:14 #148
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_155672405
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 11:38 schreef RickHD90 het volgende:

[..]

De angst bij het extrovert / communicatiever worden ligt denk ik vooral in de angst "wat zal hij/zij wel niet van mij denken als ik dit of dat zeg / doe".
Vroeger bij dit soort gedrag directe extraverte uitspraken kreeg ik letterlijk en figuurlijk klappen met uitspraak je moet eerst nadenken en dan pas iets zeggen of deze doe maar normaal dan doe je al normaal genoeg, waar ik dus op antwoordde wat verstaan jullie dan onder normaal gedrag(dus bij mij was het meer de angst voor de opvoeder en de klappen ruzies dan hoe iemand anders er over dacht), daarom zei ik al bij mij is de thuis situatie en de opvoeding voornamelijk die mijn gedrag behoorlijk hebben geremd in het extraverte

Hoe iemand over mij denkt is net zoiets voor mij als een rij aan mensen voor de kassa iedereen heeft zijn eigen verschillende producten (bagage) bij zich.

Op zich hou ik mij hier ook heel weinig mee bezig, ik stel directheid ook meer op prijs dan een compliment of het aangenaam maken van een waarheid of het rekening houden met iemands zijn gevoelens.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_155672787
Zeer herkenbaar:

Your personality type: “The Mediator” (INFP-T)
Strength of individual traits:
Introverted: 93%,
Intuitive: 27%,
Feeling: 44%,
Prospecting: 5%,
Turbulent: 54%.
Role: Diplomat
Strategy: Constant Improvement

:)
pi_155672995
De hele doe maar normaal mentaliteit is ook niet meer van deze tijd. Assertief gedrag en uniek zijn op een goede manier wordt denk ik meer gewaardeerd nu. Maarrrrr

quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 12:33 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]
het rekening houden met iemands zijn gevoelens.
Dit is dan natuurlijk ook weer een beetje een extreem iets :) rekening houden met elkaar zorgt er ook weer voor dat jij zelf beter wordt en het geeft een ander ook het gevoel dat goed gedrag zorgt voor een goede omgeving. Ga maar eens in een ruimte zitten met doemdenkers of mensen die dingen juist positief willen zien. Je zal meer goede energie willen delen dan als je alleen maar zwart ziet natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')