abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154861662
O+ Ava O+
Wat een schattige wijsheden, en waar fijn dat er poep is! ;)

Femke probeert te springen tegenwoordig. Ziet er zó schattig uit! O+ Ze buigt haar knietjes, en 'springt' dan... Soms wel 2 millimeter hoog! ;)

Ik twijfel momenteel vreselijk wat ik nu zal gaan doen vandaag met ze. Ik ben zelf niet zo goed met 32 graden, zou het liefst binnen blijven met alles potdicht, maar dat voelt ook weer zo zonde van deze vrije dag...
pi_154861709
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:47 schreef Shandaly het volgende:
O+ Ava O+
Wat een schattige wijsheden, en waar fijn dat er poep is! ;)

Femke probeert te springen tegenwoordig. Ziet er zó schattig uit! O+ Ze buigt haar knietjes, en 'springt' dan... Soms wel 2 millimeter hoog! ;)

Ik twijfel momenteel vreselijk wat ik nu zal gaan doen vandaag met ze. Ik ben zelf niet zo goed met 32 graden, zou het liefst binnen blijven met alles potdicht, maar dat voelt ook weer zo zonde van deze vrije dag...
Naar het bos? Dat is nog enigszins koel.

Wat lief Sparkling! En fijn dat er weer poep uitkomt! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154862104
Ik zit een beetje hetzelfde Shandaly. Ik ben iedere dag bij de kids tot 13.30. Dan moet ik gaan werken. Wil eigenlijk wel iets met ze gaan ondernemen maar weet niet zo goed wat.

Moet je in het bos niet goed opletten met teken momenteel?
pi_154862184
Wij gaan naar een strandje. Parasol mee, zwembroeken, ik heb de hele dag geen kind aan ze :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:24:47 #230
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154862333
Strandje! Hebben wij gisteren gedaan ^O^

Vanmiddag hopelijk weer, maar voorlopig zit ik te wachten in het zkh, al 45 minuten uitloop :(
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:30:42 #231
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154862466
Wij hebben vanochtend een wandelingetje gemaakt. Naar de plas was ook wel een goed idee geweest, had ik iets eerder moeten bedenken, nu te laat nog te gaan (met spullen pakken, omkleden, kinderen op de fiets hijsen en daarheen fietsen). Misschien zo nog even een boodschapje doen en vanmiddag lekker naar bed.

M is sowieso op het kdv vandaag.
pi_154862551
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit een beetje hetzelfde Shandaly. Ik ben iedere dag bij de kids tot 13.30. Dan moet ik gaan werken. Wil eigenlijk wel iets met ze gaan ondernemen maar weet niet zo goed wat.

Teken kan je tegenkomen van maart tot oktober dacht ik. Ik blijf er niet voor weg, gewoon goed controleren bij thuiskomst.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154862585
45 minuten, dat is lang mouse..

We zijn gisteren al naar een park geweest met een waterloopje. Daan lekker nat mee naar huis genomen. Vandaag weet ik het nog niet. We zijn zelf de keuken aan het verbouwen, morgen komt het werkblad, dus ook nog genoeg klusjes te doen in huis..

Die buien zijn ook niet leuk. Daan heeft er de laatste tijd ook een handje van. En met bedtijd ook steeds gedoe. Gisteravond ook dwars. Hij wilde niet naar boven, ik kreeg een "ga jij maar slapen" naar mijn hoofd en hij begon te slaan. Toen rustig zijn bovenarmpjes gepakt en de optie gegeven: Of je gaat nu rustig mee naar boven en ik lees je dikkie dik voor, of ik til je naar boven en stop je zo in bed. Hij bleef mopperen. Dus naar boven getild, in alle rust zijn tanden gepoets, omgekleed. Waar hij dwars werd rustig vastgepakt, maar wel doorgegaan met wat ik deed. En uiteindelijk op het randje van zijn bed gezet. Toen gezegd dat hij nu in bed mocht. Natuurlijk de vraag om dikkie dik. Gezegd dat hij dat niet kreeg, omdat hij niet goed luisterde. Maar wel even op schoot genomen voor een knuffel, even gepraat over dat als hij niet zo goed luistert, ik ook niet zo lief meer ben, en je dus geen verhaaltje krijgt. Daarna kroop hij zo in bed, en ging heerlijk ontspannen liggen. Het kostte voor mij wel wat energie om zo belachelijk rustig te blijven, maar hij kwam ontspannen in bed, en toch heeft hij een consequentie voor zijn gedrag gehad.. Kijken of het nu vanavond beter gaat.
pi_154862659
Shandaly, dat springen herken ik hier ook zo bij M. Dan ging hij echt door zijn knieën en dan hup, om hoog, alleen sprong hij dan maar met 1 beentje O+
Maar deze week hebben we op de konijnen van de buren gepast en zij hebben ook een trampoline. Er moest dan natuurlijk elke dag gekeken worden of de konijnen 'nog leefden' (aldus kleuter R) en of de trampoline het nog doet. En gisteravond sprong M opeens met twee voetjes tegelijkertijd op de trampoline en nu heeft hij de springbeweging door! Vanmorgen toen ik hem weg bracht naar het kdv wilde hij daar ook alleen maar springen. Van die kleine minisprongetjes en dan na elke sprong 2 seconden stilstaan om je evenwicht weer te vinden O+

Ren M vinden het tegenwoordig erg leuk om samen te spelen en om bij elkaar op de kamer te logeren, zo schattig en ze gaan dan ook echt lekker slapen samen (en 's ochtends maakt de eerste die wakker is de andere wakker, ongeacht het tijdstip 8-) ) Volgende week gaan we kamperen en slapen ze samen in een slaaptent, dat gaan ze helemaal super vinden!

Boze 3+peuterbuien hebben we hier gelukkig niet, maar dat komt volgend jaar vast wel weer, ik heb er al zin in :X
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_154862707
Mijn jongens zijn op de kdv vandaag. Js voor het eerst :)
En Ow voor het eerst op de maandag, dus ik ben benieuwd.
Alleen hoorde ik (per ongeluk) dat ze teveel kinderen hadden vandaag (waaronder drie nieuwe kindjes) dus ik hoop dat ze Js wel een beetje aandacht geven.

Ik ga zo ff snel luiers halen en daarna in de tuin liggen met een boekje :@
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:44:31 #236
381212 Gulara
From the future
pi_154862725
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:

Teken gaan pas met 4 graden weg, dus daar zou ik niet voor weg blijven.
Lange broek en lange mouwen aan (en iets op het hoofd) dan voorkom je al een hoop.
In het bos is het echt heerlijk koel.
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:13:16 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154863208
Ik zit bij m'n ouders in de tuin. Heerlijk onder de boom. Noor in de blote bips. Potje staat er ook en ze doet er alle plasjes op zowat :). Ze heeft helaas wel een schimmeltje te pakken in de luierzone, dus fijn smeren met miconazol. En Noor is heel trots dat ze al kan springen :D.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:20:12 #238
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154863336
Ok, vandaag geen strandje voor mij :'(

Positieve nieuws, waarschijnlijk wel binnen een paar dagen een broertje voor J. Mijn bloeddruk blijft stijgen, dus zeer waarschijnlijk een inleiding (vandaag 37.0) want ze willen deze keer geen risico lopen (en ik ook niet eigenlijk)...
pi_154863525
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:20 schreef mousemicky het volgende:
Ok, vandaag geen strandje voor mij :'(

Positieve nieuws, waarschijnlijk wel binnen een paar dagen een broertje voor J. Mijn bloeddruk blijft stijgen, dus zeer waarschijnlijk een inleiding (vandaag 37.0) want ze willen deze keer geen risico lopen (en ik ook niet eigenlijk)...
Oh jee... Wel fijn dat je deze keer in ieder geval de 37 weken hebt gehaald!! En in het ziekenhuis is het ook lekker koel :*. Broertje op komst *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154863545
Lekker he, zo'n warme dag? Veel plezier allemaal met wat jullie ook gaan doen.
Wat knap dat Noor op het potje plast trouwens!

MM, nogmaals succes! Hopelijk snel een blik op jullie ongetwijfeld prachtige zoon en broertje O+
E.
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:37:56 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154863677
Ojee mm, wat vervelend! Maar al wel 37 weken, dus dat komt helemaal goed O+. Succes alvast!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:46:10 #242
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_154863833
Wij zitten op het balkon lekker met water te kliederen :) Vanmiddag (na 15.00u) nog even zwemmen bij de zee denk ik. Wilde eerst vanochtend gaan, maar Nora durft niet in de zee, maar wel in de kleine eilandjes met water die ontstaan als het eb wordt. Dus vanmiddag dan nog even heen :)

Ik las dat er weer poep is bij Ava O+! *O*

Wat knap dat Noor op het potje plast, XM!

En succes MM! Balen dat je bloeddruk blijft stijgen, maar superleuk om baby bijna te ontmoeten O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_154864874
Weet niet of iedereen de nieuwsberichten heeft gehoord en of er inmiddels al meer over bekend is, maar bij Katwijk mag je niet in zee ivm mogelijke rode alg. Ze zijn aan het onderzoeken wat het precies is.

Ik zit op mn werk }:|

En springen is tof. Rosalie doet wedstrijdjes met Eva wie her verst kan springen.

Verder hebben ze nogal een haat/liefde relatie momenteel. Spelen graag samen, maar kunnen weinig Van elkaar hebben. Als de 1 gaat zingen mag de ander niet meezingen en wat de één heeft mag de ander vooral niet hebben. Ook niet als je er al lang niet meer mee speelt.... :')

Spannend MM
pi_154864927
Succes MM! *O* Baby on it's way *O*
  maandag 3 augustus 2015 @ 13:51:46 #245
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154866292
Helaas -O-

(crosspost uit Z&G)

-------

Pff, artsen :(

Bloedwaarden waren prima, bloeddruk stabiliseerde, dus ze willen toch nog afwachten... Mag dus naar huis. Hoewel ik me lichamelijk dus prima voel is dit psychisch niet fijn (understatement :'( ).

Woensdag weer controle, meteen op de afdeling, zodat ik iig niet heen en weer hoef...

--------

Nou ja, peuter heeft het iig naar zijn zin bij opa en oma, en ik zit intussen weer koel thuis :D :(
pi_154866318
-O- Jeetje MM.. Sterkte :*
pi_154866807
Sterkte met de laatste loodjes mm.

Ik stelde Daan vanochtend voor om te leren fietsen zonder zijwieltjes. Dat zag hij ook wel zitten. Een kwartier later fietste hij zelf. Op gang komen wil nog niet lukken maar stoppen ging prima. Motorisch gaat hij hard genoeg.
Nu ook nog even zindelijk worden :D
pi_154867079
MM, wat een heen- en weergeslinger, zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar emotioneel nogal van slag van raakt!

XM, goed zeg, dat Noor op het potje plast! Hier wordt alleen op het potje gezeten als M nog niet naar bed wil (Mamma, poepen, op potje? Boekje lezen?). Maar er iets op doen, ho maar!

Ik zit vandaag ook op mijn werk, waar vrijwel niemand is en ik ook nog eens niet zo veel te doen heb. Net maar even een lekker shop-lunch-rondje gedaan, de laatste dingetjes voor de vakantie gekocht! Ben ik de enige die dan voor de kinderen allerlei leuk nieuw speelgoed wil kopen? Alsof ze al niet genoeg hebben... En dan zal je zien dat ze straks op de camping alleen maar met een bal en een emmertje+schepje gaan rommelen. Nou ja, onder het mom van: 'ze moeten zich in de auto niet gaan vervelen' toch maar een stukje Action leeggekocht :@
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_154867681
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Sterkte met de laatste loodjes mm.

Ik stelde Daan vanochtend voor om te leren fietsen zonder zijwieltjes. Dat zag hij ook wel zitten. Een kwartier later fietste hij zelf. Op gang komen wil nog niet lukken maar stoppen ging prima. Motorisch gaat hij hard genoeg.
Nu ook nog even zindelijk worden :D
Jeutje, wat knap!
Mijnes kan nog geen eens met z'n driewieler uit de voeten :')
Al moet ik er bij vermelden; hij heeft dan ook wel erg korte beentjes. Maatje 92 + een keer omslaan.
Boven 104 :')
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:22:23 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154868253
Wat knap DF!

Piekie, herkenbaar hoor. Hier krijgen ze ook altijd een kleinigheidje op vakantie (of al in de auto).

Poes, mijn dames fietsen ook op een driewiler in maat 86 hoor ;) Maar ik heb wel begrepen dat qua trappen een driewieler lastiger is omdat je naar voren trapt en je er echt kracht in moet zetten. Bij een gewone fiets, fiets je meer naar beneden. Schijnt. Van horen zeggen dus. Mijn oudste kan ook pas sinds kort op een driewieler dus we zijn net pas over op een loopfiets en step voor het evenwicht enzo.

MM, wat een rollercoaster zo zeg. :* Maar wel *O* voor de 37 weken. A-terme heb je in elk geval binnen!

Oh en springen doet alleen J. Met M oefenen we ons suf maar dat zal nog wel een rondje fysio worden in het najaar en D doet haar best maar het lukt nog niet echt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')