Naar het bos? Dat is nog enigszins koel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:47 schreef Shandaly het volgende:
Ava
![]()
Wat een schattige wijsheden, en waar fijn dat er poep is!
Femke probeert te springen tegenwoordig. Ziet er zó schattig uit!Ze buigt haar knietjes, en 'springt' dan... Soms wel 2 millimeter hoog!
Ik twijfel momenteel vreselijk wat ik nu zal gaan doen vandaag met ze. Ik ben zelf niet zo goed met 32 graden, zou het liefst binnen blijven met alles potdicht, maar dat voelt ook weer zo zonde van deze vrije dag...
Teken kan je tegenkomen van maart tot oktober dacht ik. Ik blijf er niet voor weg, gewoon goed controleren bij thuiskomst.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit een beetje hetzelfde Shandaly. Ik ben iedere dag bij de kids tot 13.30. Dan moet ik gaan werken. Wil eigenlijk wel iets met ze gaan ondernemen maar weet niet zo goed wat.
Moet je in het bos niet goed opletten met teken momenteel?
Teken gaan pas met 4 graden weg, dus daar zou ik niet voor weg blijven.quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik zit een beetje hetzelfde Shandaly. Ik ben iedere dag bij de kids tot 13.30. Dan moet ik gaan werken. Wil eigenlijk wel iets met ze gaan ondernemen maar weet niet zo goed wat.
Moet je in het bos niet goed opletten met teken momenteel?
Oh jee... Wel fijn dat je deze keer in ieder geval de 37 weken hebt gehaald!! En in het ziekenhuis is het ook lekker koelquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:20 schreef mousemicky het volgende:
Ok, vandaag geen strandje voor mij![]()
Positieve nieuws, waarschijnlijk wel binnen een paar dagen een broertje voor J. Mijn bloeddruk blijft stijgen, dus zeer waarschijnlijk een inleiding (vandaag 37.0) want ze willen deze keer geen risico lopen (en ik ook niet eigenlijk)...
Jeutje, wat knap!quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Sterkte met de laatste loodjes mm.
Ik stelde Daan vanochtend voor om te leren fietsen zonder zijwieltjes. Dat zag hij ook wel zitten. Een kwartier later fietste hij zelf. Op gang komen wil nog niet lukken maar stoppen ging prima. Motorisch gaat hij hard genoeg.
Nu ook nog even zindelijk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |