Laat maar dan. Eerst even conditie opvoerenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier moet je wel na elke afdaling ook weer een heuvel op, vrij weinig vlakke wegen hier.
Ooit 4 mndn in Ede in Mil. Dienst gezeten, ik vond er niks aan daar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Bible belt ook ooit gedaan met zoon, op zondag. Nooit op zondag doen, dan is alles dicht!
Ik stap meestal op de helft van een heuveltje af en dan loop ik een stukje (is meteen een peukpauze dan), geen zin om buiten adem, badend in het zweet boven aan te komen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar dan. Eerst even conditie opvoeren
Echt he? wat een debiel gedoe? Die tent loopt binnen op zondagquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Bible belt ook ooit gedaan met zoon, op zondag. Nooit op zondag doen, dan is alles dicht!
Harde kon ook nog, daar is op zondag 1 tent wel openquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit 4 mndn in Ede in Mil. Dienst gezeten, ik vond er niks aan daar.
Welke tent was het bij jou?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? wat een debiel gedoe? Die tent loopt binnen op zondag
Laatste keer met mijn racefiets was luxemburg. Doodsangstenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stap meestal op de helft van een heuveltje af en dan loop ik een stukje (is meteen een peukpauze dan), geen zin om buiten adem, badend in het zweet boven aan te komen.
Gewoon een soort snackbar aan de weg. Waar honderden fietsers langskomen. Elspeetquote:
In Luxemburg heb je echt behoorlijke bergen, daar ga ik echt niet fietsen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laatste keer met mijn racefiets was luxemburg. Doodsangsten
Toen woonde ik er nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit 4 mndn in Ede in Mil. Dienst gezeten, ik vond er niks aan daar.
Is ook best al lang geleden. Volgens mij zijn de meeste kazernes daar nu ook gesloten.quote:
O, ik fietste toen vlakbij, van vierhouten naar nunspeet, naar elburg, nog in Oosterwolde geweest en ik dacht via t Harde weer terug naar vierhoutenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een soort snackbar aan de weg. Waar honderden fietsers langskomen. Elspeet
In Elspeet iig welquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zelfs de winkels gaan op zondag open nu.
Ja en dan naar beneden op de weg waar vrachtwagens rijden. NOOIT MEER !!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Luxemburg heb je echt behoorlijke bergen, daar ga ik echt niet fietsen.
In Nunspeet is de boswachterij open en in t Harde een snackbar.quote:
Ik vroeg aan mijn fietspartner of dat opgelegd was of vrije wil. Deze mensen deden dat dus uit "vrije wil"quote:
Die worden langzaam steeds lager zelfs.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heuvels zullen niet echt gegroeid zijn
Dat is het al bijnaquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
Maar Sas is er elk moment, dus ik sluit af en zie jullie begin augustus ergens wel weer.
Fijna Vakantie Draakquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
Maar Sas is er elk moment, dus ik sluit af en zie jullie begin augustus ergens wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |