SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Persweeen met je schoonmoeder op de kinderdisco in een huisje.
Das pas genieten.
Ja, dit had ik best kunnen hebben. Naast die persweeën deed de rest van de wereld er toch niet meer toe.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Persweeen met je schoonmoeder op de kinderdisco in een huisje.
Das pas genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Razz..
En beterschap voor de zieken! MevrC, arme Sjaak met waterpokken.. Ik heb ze zelf nooit gehad, zou ik ze dan ook krijgen als I ze ooit heeft?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef ingee het volgende:
Wtf is een kiwicup? Klinkt eng!
Risu, heb je een foto van het knippen van de navelstreng?
Groot afdrukken, inlijsten en geven met een briefje erbij "Nu jij nog schat!" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Bedankt voor dit fijne idee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen
Laatst heersten de waterpokken ook bij ons op het KDV, een leidster vertelde dat een van de vaders ook de waterpokken had gekregen. Hij was echt doodziek en had verteld dat ie OVERAL pokken had. Z'n kind was amper ziek
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waterpokken als volwassene lijkt me echt kut.![]()
Sorryquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bedankt voor dit fijne idee.. Zolang ik dan maar niet zwanger ben...
Niet tegen waterpokken, toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Maar we zijn bijna allemaal ingeënt he
dag twee of drie? Heb er nog uitgebreid over gepost toen... Was even eng, maar je darmen blijven echt zitten!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Zeg, hoe snel na de bevalling poepten jullie?na he, dus niet tijdens.
oh nee, sorry, was even in de war met rode hondquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet tegen waterpokken, toch?
Een dag of 2? Ik had ineens veel aan de ademhalingstechnieken van hypnobirtingquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
Een paar dagen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Mariposas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat je weinig spiercontrole hebt, werkte het voeten omhoog (toch?) op een krukje en tenen in de lucht, rug bol echt het beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |