quote:
30?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:31 schreef theguyver het volgende:
[..]Thnx scrum!
1 nadeel ik kan mijn leeftyijd niet meer omdraaien
Schreeuw niet te hard, dat van jou duurt ook niet lang meer!quote:
Dat klopt! 2,4 jaar ongeveerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Schreeuw niet te hard, dat van jou duurt ook niet lang meer!
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jemig, het is hier een jongerensoos geloof ik. :p
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Goeiedag!
Zojuist een Raspberry Pi 2B gekocht. Dat word mijn 'oude console bakje'. Kleine kastje kan je dus vol gooien met ouwe emulators zodat je SNES, NES, Amiga, Commedore etc kan spelen
.
[einde nerdtalk]
Yeah dat is ook tofquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]nice
ik heb mijn wii omgebouwd voor snes nes n64 en neogeo, enige probleem is dat je de wiimote overdwars moet houden ervoor.
De gamecube controllers werken wel met sommige games maar niet allemaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah dat is ook tof. Maar idd, controller niet optimaal. Maar je kan toch SNES controllers voor de WII kopen? dacht ik. Moet zelf ook nog controllers halen, denk wat namaak troep ofzo.
Kijk, dat is wel tofquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
De gamecube controllers werken wel met sommige games maar niet allemaal.
Heb zelf nog een mooie classic controller die ik aan mijn wii mote vast kan maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:32 schreef schommelstoel het volgende:
Ik baal nog altijd dat ik mijn SNES heb verkocht.
28 spellen, twee controlers en die super scope.
Heb er toen een playstation 1 voor gekocht
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
46.... Ook nog een jong veulen dus
Die megadrive is bijna niet meer te vinden eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:30 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mja PS1 is ook wel leip!
mja toen he onwetend, btw mocht je sega megadrive hebben die dingen zijn veel geld waard
Iedere dag begin ik een nieuwe jeugdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:31 schreef theguyver het volgende:
[..]'t is maar hoe jong je je voelt ik voel me net 21
al 12 jaar lang
Jaaa heb ik. Samen met mn broertje want samen gekocht. We wisselen beetje waar hij staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:30 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mja PS1 is ook wel leip!
mja toen he onwetend, btw mocht je sega megadrive hebben die dingen zijn veel geld waard
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:30 schreef Divje het volgende:
Ik proost nogmaals op onze gelukkige (jonge) kaas, lekker op knäckebröd) man (man = guy) Guyvie!
Nee bahquote:
Ook, ik zit bingo te spelen en zie zoveel boze reacties van mensen die 200 euro uitgeven aan chips en verliezen en dan het spelletje aanklagen.quote:
hahaha speel je op unibet?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ook, ik zit bingo te spelen en zie zoveel boze reacties van mensen die 200 euro uitgeven aan chips en verliezen en dan het spelletje aanklagen.
oh zoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee op facebook, maar het zijn van die typische huisvrouwen.
200 euro uitgeven aan een bingo spelletje waar je niks voor terug krijgt, en dan zeuren dat je verliest, mijn god man.quote:
kun je beter sos kopenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:00 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
200 euro uitgeven aan een bingo spelletje waar je niks voor terug krijgt, en dan zeuren dat je verliest, mijn god man.
huisvrouwen zijn geweldigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:04 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Echt geweldig, en maar zeuren dat ze iets willen, wat ben ik blij dat ik zulke shit niet doe.
Ja, echt geweldig, vooral al die reacties ook het spelletje heeft een servery aangemaakt met klachten, en nu zijn ze boos omdat ze als antwoord krijgen. "Dank u voor de kritiek alleen dit is niet wat we zoeken."quote:
ik speel dat ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee op facebook, maar het zijn van die typische huisvrouwen.
Stikt er van de huisvrouwtjes en geile mannetjes (hoiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:19 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, moet ik maar eens ff gaan bekijken.
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Stikt er van de huisvrouwtjes en geile mannetjes (hoi)
Sssssssst...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeg. Wat zit hier voor subliminal massaging achter?
Oke, zeg maar niets. Dan mag MF het wel in-masserenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Sssssssst...
Als ik het zou zeggen, is het niet langer subliminal he?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke, zeg maar niets. Dan mag MF het wel in-masseren
dag euoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Genoeg onzin voor vandaag. Welterusten!![]()
Heb je paturein weer opnieuw ontdekt of zoquote:
Vreemde vraagquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:41 schreef MotherFoker het volgende:
Heeft iemand nog jeugdtrauma's ofzo. Dit kwam opeens in me op. Tis laat..
Karbonkelquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dan bedoel ik shit kwa kinderseries en so.
Mijn god. Beschrijving graagquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Karbonkel
okee, google dat NIET als carbuncle ..
Beschrijving?quote:
Zulke video's kijk ik altijd man xDquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Beschrijving?
Nee
Nouja, volgens mij is het gewoon een pusbultsommige zijn huuuuge thouch, en als ze leeg zijn blijft er een gat achter
Look what you made me do
googelen dan!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Zulke video's kijk ik altijd man xD
20 jaar lang laten zitten en dan 8 minuten knijp plezier.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:52 schreef Divje het volgende:
[..]
googelen dan!
dat ze zo tegen het plafond spuiten enzo?
what thequote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:53 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
20 jaar lang laten zitten en dan 8 minuten knijp plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:54 schreef Divje het volgende:
[..]
what theMan ik houd van je joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ook van jou! Maar niet verder vertellen..
Doen joh. Mijn god waarom lees ik shit over slaap verlammingquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Yay!
Ga alvast m'n love-carbuncletje kweken voor je
Met zulk enthousiasme ga ik er nog even een nachtje over slapen.. Zonder verlammingquote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:03 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Doen joh. Mijn god waarom lees ik shit over slaap verlamming
Ja dankje! En slaapzequote:Op zaterdag 25 juli 2015 02:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Met zulk enthousiasme ga ik er nog even een nachtje over slapen.. Zonder verlamming
Jij nog veel plezier met alles wat je gaat lezen zo
Ken het, kijk regelmatig matches op youtubequote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Morgen!
@div; ga rocket league spelen! Geweldige game, multiplayer, voetbal met auto's.
ik vind het moeilijkquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Morgen!
@div; ga rocket league spelen! Geweldige game, multiplayer, voetbal met auto's.
Ahhh oke, dan word het lastigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken het, kijk regelmatig matches op youtube
Maar kan het niet kopen
Piraten doe ik ook al niet meerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ahhh oke, dan word het lastig. Piraten en single player spelen
.
20 jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Piraten doe ik ook al niet meeralleen nog met dure programma's als photoshop & cubase
Hoeveel kost da spelleke? Ben te lui om steam op te starten
google zegt 20,- .. hmm. Mss kan k iets regelen.
valt toch wel meequote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar een PS4 is al een flink stuk duurder eh
Ja, dat was nog kut. Ik had geen PlayStation+, dus heb 20 betaald. Vervolgens wil ik online, ben ik als nog plus nodig. 2 maand proef periode nu maar dat vond ik niet leuk.quote:
huhquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat was nog kut. Ik had geen PlayStation+, dus heb 20 betaald. Vervolgens wil ik online, ben ik als nog plus nodig. 2 maand proef periode nu maar dat vond ik niet leuk.
Goedkoopste key die ik heb gevonden is 18,89. Scheelt niet veel. Zal eens kijken hoe ik er aan ga komenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
20 ja. Valt mee dus. Vooral gezien ik er m'n hele avond mee heb gevuld gister
300,- voor een PS4 + de bijkomende kosten om online te kunnen tegenover ~19,- op de pcquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
valt toch wel mee
was laatst voor 300 klaar
hou je bekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedkoopste key die ik heb gevonden is 18,89. Scheelt niet veel. Zal eens kijken hoe ik er aan ga komen
[..]
300,- voor een PS4 + de bijkomende kosten om online te kunnen tegenover ~19,- op de pc
Gohtwijfel nu wel hoor!
koelquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:33 schreef theguyver het volgende:
Bijna soortgelijke game battle cars is te krijgen op PS3 die heb ik zelf ook, erg leuk met 4 man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:58 schreef Divje het volgende:
Vanavond feestje op het platteland, hopelijk met storm
Oja en de Lotto Jackpot winnen.
Om in de sferen te komenLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeveel mannenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:07 schreef theguyver het volgende:
12 kratten bier 24 flessen witte wijn 8 flessen rose 12 cola flessen 5 flessen cocos drank en 6 flessen sinas en 5 pakken icetea 2 flessen rum. 8 zakken chips. en 1 kratje alcoholvrij..
zou dat genoeg zijn voor +- 30 a 50 man?Groot fan van User Wotte
Tisser dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in de stemming eigenlijk.
ik weeniequote:
oh zo. ook niets mis mee toch. lekker jezelf beetje vermaken, beetje nixen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weenie
vrienden op vakantie ik maar thuis
wel nog andere vrienden waar ik wat kan gaan drinken maar geen behoefte ofzo
quote:
Te weinig bier denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]Hallo ik woon niet in de randstad he, hier zuipen de meiden vaak meer als de kerels..
Plus tukkerland he, bij de zwarte cross paar kilometer verderop word het bier doormiddel van een pijpleiding vanaf de grolesh naartoe gesluisd!
vorig jaar had ik minder maar het was allemaal op!
op een paar flessen wijn en exotische drank na!
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]Hallo ik woon niet in de randstad he, hier zuipen de meiden vaak meer als de kerels..
Plus tukkerland he, bij de zwarte cross paar kilometer verderop word het bier doormiddel van een pijpleiding vanaf de grolesh naartoe gesluisd!
oh jij woont op een plek waar vrouwen bier zuipenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef theguyver het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
oh jij woont op een plek waar vrouwen bier zuipen
ik dacht dat ik in een boerenomgeving woonde..
Ik haal nog ff kratje pils als reserve en anders alex bierservice!quote:
Veel plezier vanavond Guyviequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
Ik haal nog ff kratje pils als reserve en anders alex bierservice!
heb mijn 2 partij tenten ook maar even extra goed vast gemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:27 schreef MotherFoker het volgende:
Heb net een dak voorbij zien vliegen joh. golfdakplaat.
Veel geluk, de buurman weigert voor mijn vader open te doen, heeft de deur voor zijn neus dichtgedaan terwijl het zijn dak is, en hij weigert het op te ruimen, dus nu is die golfsdakplaat tegen de auto's aangekomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb mijn 2 partij tenten ook maar even extra goed vast gemaakt.
waait best hard vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel met Spotify aan natuurlijk, maar probeer maar weer eens op te staan/verder te gaan als je even gaat zitten voor een koffie
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
waar moet je heenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:20 schreef Divje het volgende:
Hmm, zit zwaar te twijfelen of ik wel naar 't feestje gaals de storm hier nog los moet barsten, en ik ong om 18.30 op de fiets zit waai ik zo richting Duitsland
Dorpje 15 km verderop. Fietstocht gaat langs akkers en waterquote:
waar woon jequote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Dorpje 15 km verderop. Fietstocht gaat langs akkers en waterEn dan dronken terug natuurlijk.
no way josé
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarmeelol heb al besloten niet te gaan
Hoi tjack lig al in bed morgen 6 uur wakker voor excursiequote:
zolang ie terug komt met drank is er niks aan de hand toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:57 schreef theguyver het volgende:
en daar ging alsnog een party tent een bezoekje brengen bij de buren
naar pataya?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi tjack lig al in bed morgen 6 uur wakker voor excursie
ik word weer eens verplichtquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom. ik ga nu net als jij thuis zitten niks doen. bro
Da's liefquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:02 schreef Tjacka het volgende:
nee hoor divje ik hou van je
ik ga een adoratietopic voor je maken
en die heb ik al heel lang niet meer gedaan
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:05 schreef Tjacka het volgende:
ONZ / Adoreer hier Divje
alsjeblieft divje
wow vet hoor!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee chiang rai golden triangle en laos
reis je in een groepquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee chiang rai golden triangle en laos
Nee. Solo en gewoon alles ter plekke regelen ook slapen enzoquote:
dat is wel vet ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Solo en gewoon alles ter plekke regelen ook slapen enzo
Echt tof en goedkoop
Wat is jammerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh sorry
maar geniet ervan maatje
jammer van froomie he
karoake is echt fantastischquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar 1 etappe gezien in een karaoke bar
Karaoke is leuk
lijkt mij goedquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:50 schreef Divje het volgende:
Daten Tjack? Tip van Smegmanus.
Wel discreet. Den Haag ofzo.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:50 schreef Divje het volgende:
Daten Tjack? Tip van Smegmanus.
Wel discreet. Den Haag ofzo.
quote:
geilquote:
Nope! Ik twijfel of ik het wíl kennenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:44 schreef Divje het volgende:
Scrum! Ken jij dat nummer van Bodylotion, Happy is voor Hobo's ?![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2015 06:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nope! Ik twijfel of ik het wíl kennen
Lekker hoorquote:Op zondag 26 juli 2015 12:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel van de oldskool hardcore was
bitter lemon dit.
quote:
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 26 juli 2015 12:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel van de oldskool hardcore was
bitter lemon dit.
Ahhquote:Op zondag 26 juli 2015 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Heel soms luister ik 't, maar kennis er van? 0.
.
Ja dat wel, maar toen was ik 12, en kwam ik niet verder dan de party animalsquote:Op zondag 26 juli 2015 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhik herinnerde me een gabberfotootje namelijk
Zij weten als enige de échte waarheid wat jij fout hebt gedaanquote:Op zondag 26 juli 2015 12:59 schreef Scrummie het volgende:
Serieus mensen, maar wat heb ik fout gedaan vandaag bij dat groepje? Serieuze vraag hoor, is er een post die ik zelf heb gemaakt maar nu al weer vergeten ben dat ze er met z'n allen opvliegen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 13:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toen was ik 12, en kwam ik niet verder dan de party animals. Vlak er na kreeg ik andere vrienden en ging ik over naar de punk en al dat.
Najah, dan blijf ik er geen kut van snappen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Zij weten als enige de échte waarheid wat jij fout hebt gedaan
Imo was er niks verkeerd aan jouw reactie, maarja. Zij laten hun true colours al jaren zien, poepbruin dit dat.
[..]
Ja toch, heerlijk is dat soms. En heb ergens een CD liggen van Masters of Hardcore, deeltje elf ofzo. Met een nummer over een orgasme. Met een sensuele vrouwen stem die dat meld. God, wat is dat een heerlijk nummer.quote:
Party Animalshavaa nqauila havaa jalalalaaa
Dat zegt me wel iets, kan niet op dat nummer komen. Al heel lang nietquote:Op zondag 26 juli 2015 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Najah, dan blijf ik er geen kut van snappen..
[..]
Ja toch, heerlijk is dat soms. En heb ergens een CD liggen van Masters of Hardcore, deeltje elf ofzo. Met een nummer over een orgasme. Met een sensuele vrouwen stem die dat meld. God, wat is dat een heerlijk nummer.
Ik ben NU aan het zoeken, nu wil ik het weer weten ookquote:Op zondag 26 juli 2015 13:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zegt me wel iets, kan niet op dat nummer komen. Al heel lang niet
Bazen-cd's zijn dat
Ben ff snel door MoH XI geskipt, geen orgasme's gehoordquote:Op zondag 26 juli 2015 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben NU aan het zoeken, nu wil ik het weer weten ook
Mja, geloof dat ik het mis heb qua jaartal.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben ff snel door MoH XI geskipt, geen orgasme's gehoordBehalve in m'n oor jajajajaja
Uhh... Grobble ofzo?quote:Op zondag 26 juli 2015 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, geloof dat ik het mis heb qua jaartal.
Weet jij nog die muziekdienst, waarbij je een appje installeerde en hij bijhield welke muziek je luisterde op een website? Kon je andere muziek die in je straatje paste ontdekken enzo.
Oh dat was het eerste waar ik aan dachtquote:Op zondag 26 juli 2015 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, heb 'm. Last.FMNu nog de juiste nummers vinden.
Haha, the most obvious is always right.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh dat was het eerste waar ik aan dachtmaar leek me so obvious dat je die juist niet bedoelde
![]()
Tofquote:Op zondag 26 juli 2015 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh nee hoor.
Ga volgende week naar Sparta Praag - CSKA Moskou.
Vet hé?
Niet om lachen volgens Izzy is dat dan SC humor.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Hahah Div, het was geen Masters of Hardcore. Het was Deepack!
Kan niet vinden op YouTube alleen.
Deepack.. ken alleen Down Low en Here's Johnnyquote:Op zondag 26 juli 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Hahah Div, het was geen Masters of Hardcore. Het was Deepack!
Kan niet vinden op YouTube alleen.
huh, quote je de verkeerde?quote:Op zondag 26 juli 2015 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet om lachen volgens Izzy is dat dan SC humor.
GEVONDENquote:Op zondag 26 juli 2015 13:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Deepack.. ken alleen Down Low en Here's Johnny
HUAAA BAASquote:
Prima te doen hequote:Op zondag 26 juli 2015 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
HUAAA BAASfijn nummer jaa
sensueel stemmetje ja..
Op de achtergrond trekt hij nog aan touwtjesquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Op de achtergrond trekt hij nog aan touwtjes![]()
13,82 gig aan Balkan/Gypsy samples aan 't downloaden.. met serieus waar 40-45Kbps![]()
![]()
Ik wist het, het is een bot die in actie komt zodra anderen het niet meer alleen kunnenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het, het is een bot die in actie komt zodra anderen het niet meer alleen kunnen![]()
Het was gisteren dus weer goed mis in FB las ik.
Wat een held om het zo via DM te doen.
Bij jullie ook zo'n bagger weer, Div, jij woont vlakbij dus zal wel hetzelfde zijn
lullhannes, dacht echt even tijdens het lezen, die DIv hangt met zijn snikkel in de champagne ergens in het buitenland.quote:
Brr dat prikkelt zo aan de randquote:Op maandag 27 juli 2015 15:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
lullhannes, dacht echt even tijdens het lezen, die DIv hangt met zijn snikkel in de champagne ergens in het buitenland.
To good to be true
James Franco![]()
In de geniale serie Freaks and Geeks al een topper.
Hele cast in die serie is trouwens wel oké
Ik kreeg ook al een DM van m!quote:Op maandag 27 juli 2015 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik wist het, het is een bot die in actie komt zodra anderen het niet meer alleen kunnen![]()
Het was gisteren dus weer goed mis in FB las ik.
Wat een held om het zo via DM te doen.
Bij jullie ook zo'n bagger weer, Div, jij woont vlakbij dus zal wel hetzelfde zijn
Je moet wat als je Geen Reet Te Doen hebt.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:09 schreef Tjacka het volgende:
Nu een beetje natrappen in de SC.
Ach man het lijkt GC of JNG of PUB wel dit forum.
Daar lijkt het hier anders wel soms erg op.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet wat als je Geen Reet Te Doen hebt.
Dat krijg je met vuilnisbak omschoppend tuig, een pasgetrouwde man, een Pool, een Godin, 2 hunebedbazen en een half-Duitse Feyenoord-hooliequote:Op maandag 27 juli 2015 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar lijkt het hier anders wel soms erg op.
Hoe is het Inso? Nog leuke dingen meegemaakt de afgelopen dagen?quote:Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Sinds tjacka geen mod meer is is het verval ingezet in grtd
True. Deed hij goed he?quote:Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha Divquote:Op maandag 27 juli 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat krijg je met vuilnisbak omschoppend tuig, een pasgetrouwde man, een Pool, een Godin, 2 hunebedbazen en een half-Duitse Feyenoord-hoolie
Sorry voor degene die ik vergeet![]()
Goed. Chiang mai verkent. Dagje naar Laos geweest om de dag thaise massage. Ik overleef het hier wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het Inso? Nog leuke dingen meegemaakt de afgelopen dagen?
Klinkt goed! Ja, op vakantie gaat de tijd altijd veel sneller lijkt welquote:Op maandag 27 juli 2015 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed. Chiang mai verkent. Dagje naar Laos geweest om de dag thaise massage. Ik overleef het hier wel.
Morgen naar eilanden en nog een paar daagjes aan het strand liggen en dan alweer naar huis. tijd gaat snel.
Daarna nog naar Polen familiebezoek enzo en dan begint studiequote:Op maandag 27 juli 2015 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ja, op vakantie gaat de tijd altijd veel sneller lijkt wel
Of ik heb het verval ingezet.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
klinkt goed moppiequote:Op maandag 27 juli 2015 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed. Chiang mai verkent. Dagje naar Laos geweest om de dag thaise massage. Ik overleef het hier wel.
Morgen naar eilanden en nog een paar daagjes aan het strand liggen en dan alweer naar huis. tijd gaat snel.
quote:Op maandag 27 juli 2015 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. cre is ook op topniveau nu
Ja hoorquote:
Valt tegen. Ik mag nu ook niet klagen.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeker.
Het leven was toen nog goed inso
Ja wel potverdikkie, lig ik heerlijk te slapen in mijn vuilnisbak, komt er zo'n tokkie langs schopt mijn huis omver..quote:Op maandag 27 juli 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat krijg je met vuilnisbak omschoppend tuig, een pasgetrouwde man, een Pool, een Godin, 2 hunebedbazen en een half-Duitse Feyenoord-hoolie
Sorry voor degene die ik vergeet![]()
Stuartquote:Op maandag 27 juli 2015 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik mag nu ook niet klagen.
Al kan er wel vrij weinig op tegen die fok cowboy tijden
quote:Op maandag 27 juli 2015 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja wel potverdikkie, lig ik heerlijk te slapen in mijn vuilnisbak, komt er zo'n tokkie langs schopt mijn huis omver..
Moet godverdomme niet gekker worden![]()
Het is en complot zeg ik je!!!!
btw gisteren in park geweest hadden ze een aantal roofvogels waaronder de freedom bird! heb lavje al wat foto's gestuurd..
mocht zelf even een Gier op mijn arm hebben
nou had een vleugel in mijn oog, hij werd een beetje wild, en ik schrok me de pleurisquote:Op maandag 27 juli 2015 17:07 schreef Divje het volgende:
[..]Hij schopt er nogal wat om volgens mij
mss is hij aan 't touren door NL, en binnenkort Europa!
Is dat eng zo'n gier? Tof wel
mijn ouders zijn nu in krakau en kunnen nergens parkerenquote:Op maandag 27 juli 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader wil een busje lenen en daarmee naar polen rijden![]()
Echt geen zin met mn ouders in een busje naar polen te rijden. Dan wordt het wel heel allochtoonsquote:Op maandag 27 juli 2015 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn ouders zijn nu in krakau en kunnen nergens parkeren
quote:Op maandag 27 juli 2015 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt geen zin met mn ouders in een busje naar polen te rijden. Dan wordt het wel heel allochtoons
Not shure if...quote:Op maandag 27 juli 2015 16:09 schreef Tjacka het volgende:
Nu een beetje natrappen in de SC.
Ach man het lijkt GC of JNG of PUB wel dit forum.
Precies, grote man uithangen met een afscheidstopic, maar achter de schermen stiekem nog je gram halen.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al een DM van m!
als je aankondigt op te rotten, ga dan ook
Het ligt er wel te dik bovenop bij deze jongenquote:Op maandag 27 juli 2015 17:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Not shure if...
Tjack, dat ik jou met een grote korrel zout moet nemen heb ik al lang in de gaten.
Heerlijkquote:Op maandag 27 juli 2015 17:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja hoorzo lekker kaas-tortellini's met paprikasaus opsmikkelen
Dat was het zekerquote:
Geen last van je oog gekregen?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou had een vleugel in mijn oog, hij werd een beetje wild, en ik schrok me de pleuris
Ja vaak gelezen. Why?quote:
Krijg uit 't niets PM van 'm, met nouja, bijzondere inhoudquote:Op maandag 27 juli 2015 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja vaak gelezen. Why?
Die is volgens mij nog een poosje mod op VBL geweest.
Nu wel Scrumquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg uit 't niets PM van 'm, met nouja, bijzondere inhoud. Maar ken die hele gozer niet!
Lol, dacht dat je dat plaatsje in Liechtenstein had uitgezocht om op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Krijg uit 't niets PM van 'm, met nouja, bijzondere inhoud. Maar ken die hele gozer niet!
Get over it! Dit zijn dingen waar je niet jaren in wil blijven hangen.quote:
hoezo jarenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Get over it! Dit zijn dingen waar je niet jaren in wil blijven hangen.
Beetje overdrevenquote:
westfriese meiden bedoel je denk ik Divquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje overdreven
Maar wat Guyv zegt, genoeg meiden toch. En verdomme, Friese meiden zijn zo mooi! Jagen Tjacka, JAGEN!
half jaar is toch niet ergquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje overdreven
Maar wat Guyv zegt, genoeg meiden toch. En verdomme, Friese meiden zijn zo mooi! Jagen Tjacka, JAGEN!
True true, des te meer je richting Groningen & Drenthe gaat. Des te asocialer (ook qua uiterlijk) ze zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
westfriese meiden bedoel je denk ik Div
Da's wel het uiterstequote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
westfriese meiden bedoel je denk ik Div
Niks gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat is dan de drama?![]()
wat heb je gedaan
Tjacka is wel van slag en kwam door een meisje...quote:
Forum Opties | |