Is dit niet goedkoper/makkelijker?quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Hoi,
ik heb een in perfect werkende staat zijnde Apple 27 inch Thunderbolt Display, maar mijn Mac Pro heeft geen Thunderbolt. Dus wil ik wel ruilen voor de versie met Displayport.
Woon in Amsterdam, heb geen auto, dus vervoer van jouw kant zou mooi zijn.
Nope, als het zo makkelijk was had ik het allang gedaan, dit scherm accepteert puur en alleen Thunderbolt, kabel is hetzelfde als Displayport, maar het werkt gewoon nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:22 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Is dit niet goedkoper/makkelijker?
Deze zou dan in je monitor gaan, daarin een HDMI kabel en je merkt er niks van
http://m.ebay.com/itm/24C(...)596648421?nav=SEARCH
Kan ik evt wel maken vanavond ja. Kopen, sja, dan heb ik geen Cinema Display meer, maar een goed bod is te overwegen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:23 schreef Vermecelli het volgende:
Foto's van de display? Evt ook te kopen ipv ruilen?
Ik ben vanaf morgen op vakantie, mocht je overwegen hou me dan op de hoogtequote:Op donderdag 23 juli 2015 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik evt wel maken vanavond ja. Kopen, sja, dan heb ik geen Cinema Display meer, maar een goed bod is te overwegen natuurlijk.
Nou ja, het moet dan wel een beetje een bod zijn waarmee ik iets vergelijkbaars kan kopen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:25 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen op vakantie, mocht je overwegen hou me dan op de hoogte
Wat is voor jou n goed bod? En is n iPhone 5s plus bijbetaling cool?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Nachtje over geslapen, een goed bod (wel alleen afhalen) is te overwegen of ruil voor een Apple Watch of iPhone 6+ is ook te overwegen.
Hell, als je iets anders heel cools heb kunnen we ook nog wel praten wellicht.
Nou ja, vergelijkbaar met wat zo'n scherm moet opbrengen op de markt, een bod is precies dat, doe er 1 en ik kijk wel of het goed isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:20 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Wat is voor jou n goed bod? En is n iPhone 5s plus bijbetaling cool?
Heb wel interesse maar niet zoveel geld/ruildingen voor overquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Een van de meeste gewilde schermen ter wereld en niet 1 FOK!ker die interesse heeft?.
Tja willen wel maar ja, ik heb dat bedrag er niet voor over. Dat zet ik liever opzij voor een eventuele iMac 5kquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Een van de meeste gewilde schermen ter wereld en niet 1 FOK!ker die interesse heeft?.
Die twijfels waren terechtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:04 schreef LeNick het volgende:
Wil mijn iPhone 6+ 64GB best ruilen tegen je Thunderbolt en iPhone 6, maar betwijfel of jij dat wil.
Geld ontbreekt een beetje op het moment, anders had ik je graag verlost.
Doe even wat pics plaatsen, dan ga ik er over nadenken...quote:Op maandag 27 juli 2015 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Er is vast iemand met een Apple Watch die toch liever 27 inch heeft.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, scherm is inmiddels verkocht.
Gastslotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |