Obama vormt een mening dat afhankelijk is van een Europese meningquote:Op maandag 27 juli 2015 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Europa loopt toch achter Obama aan en tussen Erdogan en Obama zal wel het nodige besproken zijn.
Neuh, er is geen andere NAVO leider waar Hussein zoveel aan de telefoon mee hangt dan Erdogan.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:24 schreef Cubs het volgende:
[..]
Obama vormt een mening dat afhankelijk is van een Europese mening
Als je je bedenkt dat er mogelijk tienduizenden mensen via Turkije Syrië in zijn gegaan sinds zomer 2014 speciaal voor IS, daarnaast ook nog invallen bij de Hizmet, PKK en Dhkpc worden gedaan is er misschien nog maar een fractie opgepakt.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een echte authentieke razzia dus, dat gaat lekker daar in het Ottomaanse rijk.
Zal ook wel lekker aangegrepen worden door lokale politici en politie om "lastige" elementen te verwijderen of aan te pakken.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een echte authentieke razzia dus, dat gaat lekker daar in het Ottomaanse rijk.
Omdat 'ie lastig is ja. Niet omdat het zo'n fijne vriend is.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, er is geen andere NAVO leider waar Hussein zoveel aan de telefoon mee hangt dan Erdogan.
Mijn lastige vrienden boeien mij niet, tenzij ik ze hard nodig heb en dus afhankelijker van ben dan mijn andere vrienden.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:44 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Omdat 'ie lastig is ja. Niet omdat het zo'n fijne vriend is.
Omdat meneer dubbel spel speelt. En Obama hem hierom onder druk zet. Ook kan Erdogan niks ondernemen buiten zijn eigen grenzen. Wat er binnen de grenzen van Turkije gebeurt kan De NAVO weinig aan doen, maar daarbuiten gelden er andere regels en krijgt Erdogan een Obama aan de lijn met een heel andere toon.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, er is geen andere NAVO leider waar Hussein zoveel aan de telefoon mee hangt dan Erdogan.
twitter:telegraaf twitterde op maandag 27-07-2015 om 15:41:41Duits radicaal links eist 'Patriots' terug http://t.co/EV2hn54zvr http://t.co/PHdVgobaPM reageer retweet
Gelukkig is niemand afhankelijk van Turkije, behalve dan IS voor de doorvoer van vers kanonnenvoer uit andere landen.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn lastige vrienden boeien mij niet, tenzij ik ze hard nodig heb en dus afhankelijker van ben dan mijn andere vrienden.
lol, heb je wel eens opgelet hoe Obama Erdogan aanspreekt publiekelijk en hoe dat andersom gaat. Volgens jou heeft Obama de ballen achter de schermen en doet Erdogan maar alsof wanneer hij publiekelijk over Obama spreekt ?quote:Op maandag 27 juli 2015 15:49 schreef Cubs het volgende:
[..]
Omdat meneer dubbel spel speelt. En Obama hem hierom onder druk zet. Ook kan Erdogan niks ondernemen buiten zijn eigen grenzen. Wat er binnen de grenzen van Turkije gebeurt kan De NAVO weinig aan doen, maar daarbuiten gelden er andere regels en krijgt Erdogan een Obama aan de lijn met een heel andere toon.
Ja zowel de Russen als Europeanen zitten totaal niet te geilen op de in Turkije geplande gasleiding.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:50 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Gelukkig is niemand afhankelijk van Turkije, behalve dan IS voor de doorvoer van vers kanonnenvoer uit andere landen.
Aleppo is toch ook nooit Koerdisch grondgebied geweest? Dus de Koerden hoeven Aleppo ook niet te veroveren.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:48 schreef Djibril het volgende:
[..]
Koerden hebben hun zaakjes ook op orde, door het aanvragen van coalitiebommen. En bij de Koerden heerst er nog geen hoogmoed, heb ze nog niet gezien dat ze denken dat ze Aleppo even veroveren
Oh dat zal vast heel fijn zijn, maar ik doelde op militair gebied.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja zowel de Russen als Europeanen zitten totaal niet te geilen op de in Turkije geplande gasleiding.
Turkije is de grootste NAVO macht na de VS, een Turkije aangesloten bij de Russen en Iran / China zit niemand op te wachten. Al helemaal niet op een rebelse Turkije die met steun van Rusland en China de verdragen rondom de Straten herziet.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:56 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Oh dat zal vast heel fijn zijn, maar ik doelde op militair gebied.
China en Turkije worden voorlopig geen bondgenoten, gezien de problemen met de Oeigoeren.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije is de grootste NAVO macht na de VS, een Turkije aangesloten bij de Russen en Iran / China zit niemand op te wachten. Al helemaal niet op een rebelse Turkije die met steun van Rusland en China de verdragen rondom de Straten herziet.
Hoe lang duurde het voordat 'aartsrivaal' Egypte de Palestijnen als een baksteen liet vallen ten gunste van Israël toen de voorwaarden aantrekkelijk waren? Get real.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
China en Turkije worden voorlopig geen bondgenoten, gezien de problemen met de Oeigoeren.
Uh.. dacht toch dat het VK en Frankrijk beide een grotere macht zijn dan Turkije.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turkije is de grootste NAVO macht na de VS, een Turkije aangesloten bij de Russen en Iran / China zit niemand op te wachten. Al helemaal niet op een rebelse Turkije die met steun van Rusland en China de verdragen rondom de Straten herziet.
quote:Op maandag 27 juli 2015 16:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. dacht toch dat het VK en Frankrijk beide een grotere macht zijn dan Turkije.
Uncle wikiquote:The Turkish Armed Forces collectively rank as the second largest standing military force in NATO, after the U.S. Armed Forces, with an estimated strength of 495,000 military personnel, according to a 2011 NATO estimate.[9] Turkey is one of five NATO member states which are part of the nuclear sharing policy of the alliance, together with Belgium, Germany, Italy, and the Netherlands.[10] A total of 90 B61 nuclear bombs are hosted at the Incirlik Air Base, 40 of which are allocated for use by the Turkish Air Force in case of a nuclear conflict, but their use requires the approval of NATO
Grootste macht qua wat? Aantal soldaten? Dat zegt dus helemaal niets. Hoe effectief ze zijn is duidelijk te zien in de complete bende net over de grens. Turkije faalt in het beschermen van de eigen burgers. Zo effectief zijn die paar honderdduizend soldaten. Aantallen zeggen helemaal niets. Zonder training, ervaring, materiaal, technologie, organisatie en de juiste mentaliteit is een soldaat weinig waard.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet opgemerkt, maar Ik kan me voorstellen dat het gebruikelijk is bij de witte huis om regeringsleiders op een bepaalde manier aan te spreken. Van Erdogan weten we dat hij vaak een grote mond heeft bij zijn toespraken voor zijn aanhang, maar ook de grootste draaikont is, zoals zijn statement om de "oeigoeren-crisis" te relativeren.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lol, heb je wel eens opgelet hoe Obama Erdogan aanspreekt publiekelijk en hoe dat andersom gaat. Volgens jou heeft Obama de ballen achter de schermen en doet Erdogan maar alsof wanneer hij publiekelijk over Obama spreekt ?
Van Aleppo is dusdanig weinig meer over dat niemand het meer hoeft te hebben zou je zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Aleppo is toch ook nooit Koerdisch grondgebied geweest? Dus de Koerden hoeven Aleppo ook niet te veroveren.
Ok, ik kwam wat andere lijstjes tegen waarbij Turkije slechts op de 4e of zelfs 5e plek stond. Maar zie ook her en der genoemd worden dat het na de VS het grootste leger is.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef Triggershot het volgende:
The Turkish Armed Forces collectively rank as the second largest standing military force in NATO, after the U.S. Armed Forces, with an estimated strength of 495,000 military personnel, according to a 2011 NATO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |