Jammer genoeg geen Pizza in huis, ik maak wel wat boterhammen met pindakaas.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pizza met melk als lunch om het weg te spoelen!
Matige weg ook, hors categorie sowiesoquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de Mollema bult.
[ afbeelding ]
Ook hevig geaccidenteerd terrein.
Ik ken een filmpje van iemand die deze berg beklimt nadat hij wat melk heeft geïnjecteerd maar daar zal ik je niet mee vervelen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matige weg ook, hors categorie sowieso
Met een aanval zou je de wind uit de zeilen halenquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er is eerst een tussensprint...
De sprintploegen gaan zo rijden
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken een filmpje van iemand die deze berg beklimt nadat hij wat melk heeft geïnjecteerd maar daar zal ik je niet mee vervelen.
Sagan praat helemaal geen Nederlands.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Die gast praat nog debieler dan Sagan.
Ik bedoelde stemgeluid.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sagan praat helemaal geen Nederlands.
Ik hoorde niet dat hij sprak over het laatste jaar sorryquote:
Barguil lanceerde een paar dagen geleden zelf toch iemand?quote:
Leek er wel op jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:54 schreef Pandaplint het volgende:
Hing daar nu een vent in een boom boven de weg?
Die probeerde ons aan het begin van de utizending te overtuigen dat Mollema vandaag iets van plan was.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:52 schreef Chiappucci het volgende:
Ducrot heeft nu pas door dat Giant en Trek voor het klassement voor Barguil en Mollema rijden![]()
Ik zou zeggen, nu al.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:52 schreef Chiappucci het volgende:
Ducrot heeft nu pas door dat Giant en Trek voor het klassement voor Barguil en Mollema rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |