Dan moet ik wel sneaky te werk gaan, anders is het geen verrassing meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben trouwens wel nieuwsgierig naar de collectie:p
Zou je een foto kunnen maken?
Kan ook zonder pet natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moet ik wel sneaky te werk gaan, anders is het geen verrassing meer
Nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan ook zonder pet natuurlijk![]()
Dacht misschien staat het wel groot in de woonkamer ofzo:p
Spannendquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Maar hij is de deur uit dus ik sluip er wel even heenEn dan maar hopen dat hij niet in dit topic neust.
Rockfire, hartstikke bedankt!
Wowquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Dit is maar een klein deel. Er is nog veel en veel meer, maar geen ruimte om het neer te zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ook wel wat leuke dingetjes staan, voornamelijk macdonalds glazen, maar nog een paar andere leuke dingen met mijn naam, en unieke vanille cola:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (meer er achter)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
serious request?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ook wel wat leuke dingetjes staan, voornamelijk macdonalds glazen, maar nog een paar andere leuke dingen met mijn naam, en unieke vanille cola:
[ link | afbeelding ]
gaafquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
VetDie flesjes vind ik zo leuk!
[ afbeelding ]
Topstuk van de collectie is de Zuid Afrikaanse blikjes Olifant![]()
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.quote:
Zeker tof die olifant!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
VetDie flesjes vind ik zo leuk!
[ afbeelding ]
Topstuk van de collectie is de Zuid Afrikaanse blikjes Olifant![]()
heb ze toen ook in Groningen gekocht voor een knul uit het speciaal onderwijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.
Ja in Zuid Afrika maken ze vette dingen van blikjes. Had de laatste keer bijna een radio met usb ingang gekocht gemaakt van cola blikjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.
[..]
Zeker tof die olifant!
The horrorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef delano.888 het volgende:
En het stomme is nou juist, dat ik wel HEEL VEEL cola drink, maar dan van het verkeerde merk![]()
[ link | afbeelding ]
Redenen: ik drink ECHT veel cola, en dan is pepsi iets goedkoper, en suiker vrij = beter als je zo veel drinkt. Smaak wen je vanzelf aan
Gebruikersna kan uit het lijstjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
De lijst voor nu:
Gebruikerna voor de headphones
Broccoli voor de fish eye
Miniem voor de fish eye
Delano.888 voor de headphones.
De druk is groot jongens
Nee, die fungeert als glazenkastquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
WowEen koelkast ook
![]()
Werkt die nog?
Kom in Duitsland wonen: 59 cent per flesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef delano.888 het volgende:
En het stomme is nou juist, dat ik wel HEEL VEEL cola drink, maar dan van het verkeerde merk![]()
[ link | afbeelding ]
Redenen: ik drink ECHT veel cola, en dan is pepsi iets goedkoper, en suiker vrij = beter als je zo veel drinkt. Smaak wen je vanzelf aan
Ik woon vlak bij duitsland, en heb ze daar wel eens gehaald, maar was toch wel wat duurder voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom in Duitsland wonen: 59 cent per fles
Coolquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:15 schreef Rockfire het volgende:
Miniem voor de fish eye
Gaat snel! Maar mocht iemand anders nog langskomen voor de headphones mag die voor, ik heb immers al een pet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool![]()
Lijst voor nu :
Miniem voor de fish eye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |