Oeh oeh oehquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:23 schreef Rockfire het volgende:
Wie was er aan de beurt voor de headphones? Ik heb net de headphones gewonnen en heb het scherm nog open staan, dus wie wil?
Je wordt gezocht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 05:30 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ja, heel graag!Zal ik je een DM sturen?
Ik heb een DM gestuurdquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh
Gebruikersna. !!!
Moet je haar ff pmen ofzo als je dat zou willen doen![]()
Scherm niet sluiten![]()
Oeh cool! Super vet dat jij ineens opduiktquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb een DM gestuurdEn laat het scherm open staan totdat ik een reactie heb
Ik had dit topic al eerder gezien, maar tot nu toe wilde ik of eerst de prijzen nog zelf of ik had kennissen die ze wel wilden. Nu had ik deze overquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh cool! Super vet dat jij ineens opduikt
Heb je veel gewonnen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik had dit topic al eerder gezien, maar tot nu toe wilde ik of eerst de prijzen nog zelf of ik had kennissen die ze wel wilden. Nu had ik deze over
Ja hier ook. Had het niet verwacht. Dacht bv dat de headphones de hoofdprijs was maar worden echt veel weg gegeven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik moet zeg dat het winpercentage hoger is dan ik had verwacht
Ik open net een nieuwe fles en denk: meteen even de code checken (in een andere browserquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hier ook. Had het niet verwacht. Dacht bv dat de headphones de hoofdprijs was maar worden echt veel weg gegeven.
Nou heel graag maar was ik al aan de beurt dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Win toevallig wel net een pet. Wil jij die hebben?
Het scherm staat nog open :p
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik open net een nieuwe fles en denk: meteen even de code checken (in een andere browser). Weer een cap gewonnen
Waren daar nog gegadigden voor?
Ja omdat er wat mis ging. Als je je naam, email, geboortedatum en postcode ff in pm naar mij stuurt vul ik het voor je inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou heel graag maar was ik al aan de beurt dan?
Okequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier een Cocacolaverzamelaar in huis. Die zou ik graag verrassen met ietsMaakt niet uit wat - als het maar iets is wat hij uit kan stallen
Dus mocht je nog iets winnen...
Volgens mij heeft hierboven nog iemand de pet open staan! Toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier een Cocacolaverzamelaar in huis. Die zou ik graag verrassen met ietsMaakt niet uit wat - als het maar iets is wat hij uit kan stallen
Super!quote:
Ik heb nog een venster voor een cap openstaan, moet je mij even je voornaam, achternaam, emailadres, geboortedatum en postcode sturen. Dan vul ik dat in en krijg jij een mail waarmee je hem kan afhalen bij een Subwayquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Fantastisch! Dank je wel, PM komt eraanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb nog een venster voor een cap openstaan, moet je mij even je voornaam, achternaam, emailadres, geboortedatum en postcode sturen. Dan vul ik dat in en krijg jij een mail waarmee je hem kan afhalen bij een Subway
Dat ging snel :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fantastisch! Dank je wel, PM komt eraan
Ja, ik mag alweer van je lijstjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |