Jeps op de foto hierboven staat het uit gelegd. iets met magneetjes en touwtjes :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel liter heb je staan?
Kan die eye op je foon?
[ afbeelding ]
nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij meequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh we hebben iemandJe mag hem hebben als je wilt ?
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij mee
gij babequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:p
Dus hij is voor jou!
Zal je de code ff in pm sturen.
I will tryquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
Ik ben er voorstander vanquote:
Vet, een pet met COKE eropquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ter melding van een geslaagde actie:
Hoe tof!Links mijn versleten 'vintage' pet (die nog meer versleten is dan toen ik hem kreeg 100 jaar geleden) en rechts de nieuwe gewonnen pet. Thanks OP!
[ afbeelding ]
quote:Je hebt Coke-moji gewonnen!
Coke-moji zijn nieuw en exclusief voor Coca-Cola. Je kunt de grappige afbeeldingen en achtergronden van Coke-moji downloaden voor je mobiel en desktop.
Op de achterkant een foto van Ferry Doedens vastplakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vet, een pet met COKE erop
Nu nog een met WITTEHERO.
Edit: Nou, toppie dit, heb wat reclame gewonnen!
[..]
Geef dan een kekke screensaver weg ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar kom op zeg, een wallpaper "winnen"
Joehoe!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef tailfox het volgende:
Petje of headphones maak je mij heel blij mee
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De rij op dit moment
Amarantha
Gebruikersna.
Yes is cool!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef Voszje het volgende:
Ik vind die headphones ook wel vet, maar drink zelden cola... Mag ik als derde in de rij?Die fish-eye lens is ook vet, mocht je die nogmaals winnen en kwijt willen...
Hoop dat je er plezier van hebt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga ze binnenkort ophalen haarstikke bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |