Ik heb een DM gestuurdquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh
Gebruikersna. !!!
Moet je haar ff pmen ofzo als je dat zou willen doen![]()
Scherm niet sluiten![]()
Oeh cool! Super vet dat jij ineens opduiktquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb een DM gestuurdEn laat het scherm open staan totdat ik een reactie heb
Ik had dit topic al eerder gezien, maar tot nu toe wilde ik of eerst de prijzen nog zelf of ik had kennissen die ze wel wilden. Nu had ik deze overquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh cool! Super vet dat jij ineens opduikt
Heb je veel gewonnen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik had dit topic al eerder gezien, maar tot nu toe wilde ik of eerst de prijzen nog zelf of ik had kennissen die ze wel wilden. Nu had ik deze over
Ja hier ook. Had het niet verwacht. Dacht bv dat de headphones de hoofdprijs was maar worden echt veel weg gegeven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik moet zeg dat het winpercentage hoger is dan ik had verwacht
Ik open net een nieuwe fles en denk: meteen even de code checken (in een andere browserquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hier ook. Had het niet verwacht. Dacht bv dat de headphones de hoofdprijs was maar worden echt veel weg gegeven.
Nou heel graag maar was ik al aan de beurt dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Win toevallig wel net een pet. Wil jij die hebben?
Het scherm staat nog open :p
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik open net een nieuwe fles en denk: meteen even de code checken (in een andere browser). Weer een cap gewonnen
Waren daar nog gegadigden voor?
Ja omdat er wat mis ging. Als je je naam, email, geboortedatum en postcode ff in pm naar mij stuurt vul ik het voor je inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou heel graag maar was ik al aan de beurt dan?
Okequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier een Cocacolaverzamelaar in huis. Die zou ik graag verrassen met ietsMaakt niet uit wat - als het maar iets is wat hij uit kan stallen
Dus mocht je nog iets winnen...
Volgens mij heeft hierboven nog iemand de pet open staan! Toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier een Cocacolaverzamelaar in huis. Die zou ik graag verrassen met ietsMaakt niet uit wat - als het maar iets is wat hij uit kan stallen
Super!quote:
Ik heb nog een venster voor een cap openstaan, moet je mij even je voornaam, achternaam, emailadres, geboortedatum en postcode sturen. Dan vul ik dat in en krijg jij een mail waarmee je hem kan afhalen bij een Subwayquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Fantastisch! Dank je wel, PM komt eraanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik heb nog een venster voor een cap openstaan, moet je mij even je voornaam, achternaam, emailadres, geboortedatum en postcode sturen. Dan vul ik dat in en krijg jij een mail waarmee je hem kan afhalen bij een Subway
Dat ging snel :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fantastisch! Dank je wel, PM komt eraan
Ja, ik mag alweer van je lijstjequote:
Dan moet ik wel sneaky te werk gaan, anders is het geen verrassing meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben trouwens wel nieuwsgierig naar de collectie:p
Zou je een foto kunnen maken?
Kan ook zonder pet natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan moet ik wel sneaky te werk gaan, anders is het geen verrassing meer
Nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan ook zonder pet natuurlijk![]()
Dacht misschien staat het wel groot in de woonkamer ofzo:p
Spannendquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet
Maar hij is de deur uit dus ik sluip er wel even heenEn dan maar hopen dat hij niet in dit topic neust.
Rockfire, hartstikke bedankt!
Wowquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:29 schreef Rewimo het volgende:
Dit is maar een klein deel. Er is nog veel en veel meer, maar geen ruimte om het neer te zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ook wel wat leuke dingetjes staan, voornamelijk macdonalds glazen, maar nog een paar andere leuke dingen met mijn naam, en unieke vanille cola:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] (meer er achter)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
serious request?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ook wel wat leuke dingetjes staan, voornamelijk macdonalds glazen, maar nog een paar andere leuke dingen met mijn naam, en unieke vanille cola:
[ link | afbeelding ]
gaafquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
VetDie flesjes vind ik zo leuk!
[ afbeelding ]
Topstuk van de collectie is de Zuid Afrikaanse blikjes Olifant![]()
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.quote:
Zeker tof die olifant!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
VetDie flesjes vind ik zo leuk!
[ afbeelding ]
Topstuk van de collectie is de Zuid Afrikaanse blikjes Olifant![]()
heb ze toen ook in Groningen gekocht voor een knul uit het speciaal onderwijs.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.
Ja in Zuid Afrika maken ze vette dingen van blikjes. Had de laatste keer bijna een radio met usb ingang gekocht gemaakt van cola blikjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, jaar of 8 geleden in Arnhem bij die mega cola truck gekocht.
[..]
Zeker tof die olifant!
The horrorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef delano.888 het volgende:
En het stomme is nou juist, dat ik wel HEEL VEEL cola drink, maar dan van het verkeerde merk![]()
[ link | afbeelding ]
Redenen: ik drink ECHT veel cola, en dan is pepsi iets goedkoper, en suiker vrij = beter als je zo veel drinkt. Smaak wen je vanzelf aan
Gebruikersna kan uit het lijstjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
De lijst voor nu:
Gebruikerna voor de headphones
Broccoli voor de fish eye
Miniem voor de fish eye
Delano.888 voor de headphones.
De druk is groot jongens
Nee, die fungeert als glazenkastquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
WowEen koelkast ook
![]()
Werkt die nog?
Kom in Duitsland wonen: 59 cent per flesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef delano.888 het volgende:
En het stomme is nou juist, dat ik wel HEEL VEEL cola drink, maar dan van het verkeerde merk![]()
[ link | afbeelding ]
Redenen: ik drink ECHT veel cola, en dan is pepsi iets goedkoper, en suiker vrij = beter als je zo veel drinkt. Smaak wen je vanzelf aan
Ik woon vlak bij duitsland, en heb ze daar wel eens gehaald, maar was toch wel wat duurder voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom in Duitsland wonen: 59 cent per fles
Coolquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:15 schreef Rockfire het volgende:
Miniem voor de fish eye
Gaat snel! Maar mocht iemand anders nog langskomen voor de headphones mag die voor, ik heb immers al een pet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool![]()
Lijst voor nu :
Miniem voor de fish eye
Je hebt toch nog geen headphones? Dan maakt het wat mij betreft niks uit... Hoewel ik wel eerst nog weer even headphones moet winnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat snel! Maar mocht iemand anders nog langskomen voor de headphones mag die voor, ik heb immers al een pet.
Ja, het zijn van die frommelflessen, die 1x gebruikt worden (wel statiegeld). Ik weet dat 1 van de supermarkten 59 cent als vaste prijs heeft ingevoerd. Lidl meen ik, maar het kan ook de Netto zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:34 schreef delano.888 het volgende:
Ik woon vlak bij duitsland, en heb ze daar wel eens gehaald, maar was toch wel wat duurder voor zover ik weet.
En volgens mij waren dat echt super dunne fragiele flessen vergeleken met de "harde" in nederland, wat veel irritanter is als je uit de fles drinkt.
Behalve de 1l vanille cola, die waren weer harder juist.
Iets in de buurt van Elten die dat zo goedkoop heeft toevallig? Kan wel een hoop schelen als het kloptquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, het zijn van die frommelflessen, die 1x gebruikt worden (wel statiegeld). Ik weet dat 1 van de supermarkten 59 cent als vaste prijs heeft ingevoerd. Lidl meen ik, maar het kan ook de Netto zijn.
Nee kloptquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Je hebt toch nog geen headphones? Dan maakt het wat mij betreft niks uit... Hoewel ik wel eerst nog weer even headphones moet winnen
Yes, er zitten van die magneetringetjes bij. Ik heb die om mijn lens van mijn telefoon geplakt, is er gemakkelijk weer af te halen overigens (dan plakt het minder goed natuurlijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je hem makkelijk op je telefoon doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |