nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij meequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh we hebben iemandJe mag hem hebben als je wilt ?
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:pquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
nouja als niemand anders wil, ik heb al wat gekregen en daar ben ik nog steeds heelblij mee
gij babequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar geloof dat de lens niet heel populair is:p
Dus hij is voor jou!
Zal je de code ff in pm sturen.
I will tryquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Post je hier dan wel een foto met je fish eye lens?:P
Ik ben er voorstander vanquote:
Vet, een pet met COKE eropquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ter melding van een geslaagde actie:
Hoe tof!Links mijn versleten 'vintage' pet (die nog meer versleten is dan toen ik hem kreeg 100 jaar geleden) en rechts de nieuwe gewonnen pet. Thanks OP!
[ afbeelding ]
quote:Je hebt Coke-moji gewonnen!
Coke-moji zijn nieuw en exclusief voor Coca-Cola. Je kunt de grappige afbeeldingen en achtergronden van Coke-moji downloaden voor je mobiel en desktop.
Op de achterkant een foto van Ferry Doedens vastplakken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vet, een pet met COKE erop
Nu nog een met WITTEHERO.
Edit: Nou, toppie dit, heb wat reclame gewonnen!
[..]
Geef dan een kekke screensaver weg ofzoquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar kom op zeg, een wallpaper "winnen"
Joehoe!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef tailfox het volgende:
Petje of headphones maak je mij heel blij mee
quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:
De rij op dit moment
Amarantha
Gebruikersna.
Yes is cool!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef Voszje het volgende:
Ik vind die headphones ook wel vet, maar drink zelden cola... Mag ik als derde in de rij?Die fish-eye lens is ook vet, mocht je die nogmaals winnen en kwijt willen...
Hoop dat je er plezier van hebt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga ze binnenkort ophalen haarstikke bedankt
Joehoe!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen voor een pet of headphones. Ik ken iemand die een mini museum heeft met Coca Cola producten (zoekt ze op rommelmarkten enz, ze heeft niet echt veel geld). Het is een lieve vrouw die ik graag blij zou maken met iets voor haar Coca Cola collectie.
Hey!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:28 schreef broccoli. het volgende:
Oh heyIk ben een echte fotofreak, zou ik die fisheye lens mogen als je er eentje wint? O:)
Ik heb net de fish eye lens gewonnen!quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef Voszje het volgende:
Ik vind die headphones ook wel vet, maar drink zelden cola... Mag ik als derde in de rij?Die fish-eye lens is ook vet, mocht je die nogmaals winnen en kwijt willen...
Heel graag!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb net de fish eye lens gewonnen!
Wil je hem hebben?
Yes, het is gelukt! Ik heb de voucher ontvangen, vanavond ophalen. Thanks!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt pm. Laat maar weten of het gelukt is.
Coolquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Yes, het is gelukt! Ik heb de voucher ontvangen, vanavond ophalen. Thanks!
Zal kijken of het lukt om een mooie foto te schieten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
CoolHoop dat je er plezier van hebt!
Hooooooi!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:33 schreef Gebruikersna het volgende:
Als je na de rest van de gegadigden in dit topic nóg een headphone wint, mag ik dan ook op de wachtlijst aub? Heb op dit moment helemaal geen koptelefoonachtige dingen
Super dat je dit doet
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zal kijken of het lukt om een mooie foto te schieten.
Ja, heel graag!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hooooooi!
Win zojuist de headphones![]()
Wil je hem nog hebben?
Aaaarg super irritant! Eerst kon ik die code invoeren en als ik dan wat had gewonnen kon ik het scherm weer sluiten en later weer die code invoeren om de gegevens in te voeren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 05:30 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ja, heel graag!Zal ik je een DM sturen?
Win toevallig wel net een pet. Wil jij die hebben?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 05:57 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil wel in de rij voor pet of headphones
Is coolquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:16 schreef Miniem het volgende:
Ook wel interesse in een fish eye lens mocht je winnen.
Kan je hem makkelijk op je telefoon doen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Even snel een foto vanaf het balkon om het te testen.
[ afbeelding ]
Grappig dingetje, nog maar even mee spelen en uitvogelen hoe ik het beste fish-eye resultaat krijg.
Oeh oeh oehquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:23 schreef Rockfire het volgende:
Wie was er aan de beurt voor de headphones? Ik heb net de headphones gewonnen en heb het scherm nog open staan, dus wie wil?
Je wordt gezocht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 05:30 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ja, heel graag!Zal ik je een DM sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |