Reynold zijn droom is sowieso een pastery-chef te worden. En hij heeft zichzelf tot nu toe dusdanig kunnen profileren dat hij die droom wel zal kunnen realiseren. Hij probeert nu gewoon zo lang mogelijk de rit uit te zitten. Leuk prijzengeld als hij het toch weet te winnen! Ik zou er ook voor gaan!quote:Op donderdag 23 juli 2015 10:23 schreef golfer het volgende:
Ik blijf Reynold te beperkt vinden qua assortiment. Prima pastry/dessert-chef, maar geen allround kok.
Hou je mond alsjeblieft, ik kijk vnvquote:Op donderdag 23 juli 2015 11:48 schreef Aurelius het volgende:
Kak! Uitslag van de eliminatie van vandaag is per ongeluk gespoiled door de officiële FB pagina.
Foto ter promotie van de laatste masterclass. De 3 finalisten staan samen in de voorgrond. Inmiddels weggehaald.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Hou je mond alsjeblieft, ik kijk vnv![]()
Wel gek, ze doen op de fb site pas de vlg dag als ze t al vertellen. Of haalde je het uit de reacties?
s.v.p. niks zeggen tot vanavond.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:48 schreef Aurelius het volgende:
Kak! Uitslag van de eliminatie van vandaag is per ongeluk gespoiled door de officiële FB pagina.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, hoop dat ik op tijd ben, sorry
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja, jouw theorie klopt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb net een traantje weggepinkt. Wat is ie toch goed en wat is George ongelooflijk trots op em
Maar de man-vrouw gate continues, alleen nu wel erg snel duidelijk
Ze kan volgende week natuurlijk ook gewoon de beste zijn he, en op grond daarvan winnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jouw theorie klopt.
Nu nog kijken of mijn theorie dat Georgia moet winnen ook klopt.
De Billie beste wint niet altijd. De lieveling van de jury wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:18 schreef gelestipjes het volgende:
Ze kan volgende week natuurlijk ook gewoon de beste zijn he, en op grond daarvan winnen
Nee, ik zeg ook niet dat de beste altijd wint. Maar het komt nu over alsof de enige reden dat Georgia ooit zou kunnen winnen is omdat ze de lieveling van de jury is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
De Billie beste wint niet altijd. De lieveling van de jury wel.
ik hoop dat ik ongelijk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:49 schreef Jeroen1990 het volgende:
Als je vier uur voorbereidingstijd krijgt en als enige hier langer aan besteed, dan hoor je m.i. er uit te vliegen.... Als het er helemaal niet toe doet hoelang de 'klanten' moeten wachten op hun eten, dan kan iedere deelnemer gebruik maken van uitloop van de gegeven voorbereidingstijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat wij zien is een fractie wat er opgenomen is. Het wordt gemonteerd rekening houdend met de uitslag. Valt jullie dat nooit op? Ze hebben vier uur plus de tijd daarna zitten opnemen. En de uitzending duurde een uur en een kwartier.... Dus een hoop montage die dus selectief de keuze van de jury en masterchef zelf bekrachtigd. Als persoon A er op het eind uit moet, dan zullen zijn of haar fouten naar de voorgrond komen. Natuurlijk ook fouten van andere, om het spannend te maken. Maar uiteindelijk zullen wij als kijker snappen waarom iemand eruit moest.
Verder zullen wij als kijkers natuurlijk nooit weten hoe het eten smaakt en of het oordeel van de jury terecht is, maar wat we ons wel moeten realiseren is dat ze ongeveer drie maanden bezig zijn en samen zijn. Het is hartstikke menselijk dat er een voorkeur voor een bepaald iemand of meerdere deelnemers ontwikkeld wordt. Dan heb ik het niet eens over het bewust op zoek gaan naar die kandidaat die er in hun ogen goed uitziet en het merk masterchef goed kan promoten, want laat dat duidelijk zijn. het is en blijft een organisatie/merk die gewoon winst wilt maken. Niets mis mee, ik vond het so far leuk. Dus de beste kok laten winnen is zeker niet het enige waar ze naar gaan kijken. Valt het jullie verder niet op dat ze er allemaal tip top/photoshop-achtig ogen? Its all about dollars. Australische dollars wel te verstaan, en het werkt! want wij hier in Nederland volgen het al een aantal seizoenen.
ik sla het volgende seizoen over. Vind het niet meer leuk. Het is beetje te fake geworden voor mijn gevoel.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:32 schreef golfer het volgende:
me too. Zij is serieus goed en dat valt niet te ontkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker geen paar minuten hoor. Jessica en Billie hadden al 12/16 van de 20 klanten van een bord eten bezorgd, terwijl zij nog bezig was met de eerste vier. Nogmaals: montage.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:33 schreef gelestipjes het volgende:
Ik zou het toch raar vinden als je het beste dessert maakt maar wel een paar minuten later klaar bent dan de rest, dat je er dan uitvliegt puur vanwege die paar minuten. Ik heb ze ook niet gehoord over hoeveel tijd de kandidaten hadden om alles op te dienen, dus blijkbaar waren daar geen strakke regels voor.
Ik had het dan ook niet over de hoofdgerechten qua tijd, daar was ze inderdaad veel later dan de rest, maar overall, aan het eind van de service, was ze volgens mij niet veel later klaar. Er werd volgens mij bij de desserts ook gezegd dat ze weer was ingelopen op de anderen.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:46 schreef dude1986 het volgende:
[..]
zeker geen paar minuten hoor. Jessica en Billie hadden al 12/16 van de 20 klanten van een bord eten bezorgd, terwijl zij nog bezig was met de eerste vier. Nogmaals: montage.
Natuurlijk gaat kwaliteit van het eten voor snelheid, maar dit betekent dus voor haar dat zij, in tegenstelling tot de anderen, haar werk gewoon niet in vier uur af kon krijgen. En ik vind dat je daar wel op afgerekend moet worden.
masterchef begon deze uitzending al met Georgia aan het woord die uitlegde hoeveel verschillende componenten haar gerecht had. Maw. haar gerecht was zoveel complexer dan de anderen en vandaar de uitloop, maar dat vergeven we haar blabla. ZE gooien het op smaak, iets wat wij niet kunnen beoordelen. (logisch). Maar de fouten die ze telkens maakt, en dan bedoel ik niet alleen deze uitzending, tsja dat zijn er wel veel.
Poef.....gone! ©golfer
Dat ja. Vanaf nu val ik weer in een gatquote:
We gaan je opgeven!quote:Op maandag 27 juli 2015 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat ja. Vanaf nu val ik weer in een gat
Wat een prijzen! Maandelijkse column in de Delicious, een Alfa Romeo, 250.000 dollar en een baan bij The Fat Duck![]()
![]()
![]()
simpel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:03 schreef Aurelius het volgende:
Als er iemand de pressure test wil proberen, hier is het recept.
http://tenplay.com.au/cha(...)pes/botrytis-cinerea
Nee, is mij te eenvoudig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Maak je dit tijdens de volgende meet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |